• Fredel­ina
    Fri 10 Apr 2020 14:07
    5922 visningar
    71 svar
    -2 +2
    71
    5922

    fråga killkompisen att klä av sig

    Hej

    är det ok som tjej att fråga sin killkompis om han kan klä av sig naken framför en?

  • Svar på tråden fråga killkompisen att klä av sig
  • Jordfe­lsbryt­aren
    Fri 10 Apr 2020 14:11
    #1

    Varför skulle man fråga/vilja det om det bara är en kompis?

  • Anonym (Watti­e)
    Fri 10 Apr 2020 14:37
    #2

    Leka doktor?

  • Anonym (20)
    Fri 10 Apr 2020 14:46
    #3
    Fredelina skrev 2020-04-10 14:07:23 följande:

    Hej

    är det ok som tjej att fråga sin killkompis om han kan klä av sig naken framför en?


    Hade jag varit din kompis och du frågat mig hade jag gärna gjort det, förutsatt att du gjort samma sak :)
  • Anonym (L)
    Fri 10 Apr 2020 15:10
    #4
    +1

    Bara om du är beredd att göra samma sak om han ber dig.

  • Fri 10 Apr 2020 15:27
    #5

    Skulle vara intressant att veta var syftet var. Är jag ute med en kompis och hon helt plötsligt säger att jag skall klä av mig så skulle det kännas lite märkligt.

  • Fredel­ina
    Fri 10 Apr 2020 16:49
    #6

    inget särskilt syfte. om man hänger tillsammans och jag vill titta lite närmare på honom bara. han skulle säkert säga ja. har övervägt att fråga innan men tänkte att det var lite framfusigt. har ingen avsikt att ta det vidare utan bara för att jag är nyfiken. jag skulle aldrig själv göra samma sak till honom. kanske visa brösten

  • Fredel­ina
    Fri 10 Apr 2020 16:49
    #7

    inget särskilt syfte. om man hänger tillsammans och jag vill titta lite närmare på honom bara. han skulle säkert säga ja. har övervägt att fråga innan men tänkte att det var lite framfusigt. har ingen avsikt att ta det vidare utan bara för att jag är nyfiken. jag skulle aldrig själv göra samma sak till honom. kanske visa brösten

  • Anonym (L)
    Fri 10 Apr 2020 16:52
    #8
    +1
    Fredelina skrev 2020-04-10 16:49:25 följande:

    inget särskilt syfte. om man hänger tillsammans och jag vill titta lite närmare på honom bara. han skulle säkert säga ja. har övervägt att fråga innan men tänkte att det var lite framfusigt. har ingen avsikt att ta det vidare utan bara för att jag är nyfiken. jag skulle aldrig själv göra samma sak till honom. kanske visa brösten


    Varför skulle han göra det för dig om du inte kan göra samma sak tillbaka? Varför är det rimligt tycker du?
  • Fredel­ina
    Fri 10 Apr 2020 17:09
    #9

    Tjejer har väl mer kropps komplex överlag. jag skulle inte göra samma sak, men jag skulle ge honom den bekräftelse han behöver om jag fick se honom naken. men blir han glad av att se mina bröst så skulle jag ge honom det. är väl inte så konstigt?

  • Fri 10 Apr 2020 17:10
    #10
    Fredelina skrev 2020-04-10 17:09:16 följande:

    Tjejer har väl mer kropps komplex överlag. jag skulle inte göra samma sak, men jag skulle ge honom den bekräftelse han behöver om jag fick se honom naken. men blir han glad av att se mina bröst så skulle jag ge honom det. är väl inte så konstigt?


    Jag skulle få lite konstiga vibbar av en sån fråga.
Svar på tråden fråga killkompisen att klä av sig