• Thu 23 Apr 2020 07:33
    15864 visningar
    1041 svar
    1041
    15864

    BF Januari 2021

    En tråd för oss som väntar barn i januari!

    Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!

    Enligt NC-appen har jag BF 5/1

  • Svar på tråden BF Januari 2021
  • Sat 9 May 2020 20:44
    Anonym (M) skrev 2020-05-09 20:21:47 följande:

    Och stort grattis till er!

    Åh! Skicka mejlen som är ansluten till ditt fb konto i privat meddelande här så startar jag en grupp om det blir några som vill med!


    Men jag kan väl inte skicka ett privat meddelande om du är anonym här? Isåfall får du nog skriva till mig.
  • Sat 9 May 2020 21:25
    Anonym (M) skrev 2020-05-09 20:21:47 följande:

    Och stort grattis till er!

    Åh! Skicka mejlen som är ansluten till ditt fb konto i privat meddelande här så startar jag en grupp om det blir några som vill med!


    Jag är också gärna med i en liten grupp så du får gärna skriva privat till mig så kan jag skicka min mejl :)
  • Sat 9 May 2020 21:29

    Tänkte inte på att jag var anonym, nu kan ni skicka

  • Sat 9 May 2020 22:46
    Anonym (M) skrev 2020-05-09 19:24:11 följande:

    Hejsan! Lite oväntat och oplanerat så plussade vi med andra barnet igår. Hade egentligen tänkt att börja försöka i slutet på sommaren så ingen större fara så haha! Men nu verkar vi enligt appar få bf 11 januari. Är det någon/några här som skulle vara intresserade av en lite mindre, sluten privat Facebook grupp? Hade det med dottern och har kontakt med många där än. Gillar när det blir mer intimt o litet!


    Stort grattis!!

    Låter som en väldigt bra idé! Jag vill gärna vara med:)

    Jag var medlem i gravida med BF januari 2021 men jag kände att det blev för stort mig så jag gick ur.

    Jag är inte så duktig på familjeliv, hur skriver man privat för att lägga till sig själv?
  • Sun 10 May 2020 09:04
    Frisko skrev 2020-05-09 22:46:28 följande:

    Stort grattis!!

    Låter som en väldigt bra idé! Jag vill gärna vara med:)

    Jag var medlem i gravida med BF januari 2021 men jag kände att det blev för stort mig så jag gick ur.

    Jag är inte så duktig på familjeliv, hur skriver man privat för att lägga till sig själv?


    Tryck på mitt namn och sen skicka meddelande!
  • Sun 10 May 2020 09:32

    Jag får inte till hur man kan lägga till någon annan än vänner... har googlat men det ser inte ut som förklaringarna säger haha. Om ni vill, så kan ni skicka meddelande, så skickar jag en länk till min fb profil, så får ni lägga till mig som vän, jag bjuder in er, sen raderar er som vänner direkt efter igen. Gruppen är helt privat och bara synlig för medlemmar så ingen kan söka upp gruppen eller se att ni är med o så.

  • Sun 10 May 2020 13:55

    Plussade precis på testet! BF 6 januari 21. Ett barn på 22 månader sedan innan. Vi är så glada, fjärde försöket. Men jag är lite orolig för hur allt blir med coronaviruset och vaccin och allt. Men man kan ju inte sätta livet på vänt heller. Jag är 37, så vi tyckte inte vi hade tid att vänta mer.

  • Sun 10 May 2020 14:42
    Utvandraren2 skrev 2020-05-10 13:55:09 följande:

    Plussade precis på testet! BF 6 januari 21. Ett barn på 22 månader sedan innan. Vi är så glada, fjärde försöket. Men jag är lite orolig för hur allt blir med coronaviruset och vaccin och allt. Men man kan ju inte sätta livet på vänt heller. Jag är 37, så vi tyckte inte vi hade tid att vänta mer.


    Grattis! Då har vi samma BF. Jag är också lite orolig för corona och hur allt ska utveckla sig, men har tänkt ungefär som du. Vill inte ha för stor åldersskillnad till mina andra barn heller (en som är fyra och en som är två år).
  • Sun 10 May 2020 15:35

    Hej allihopa! Har plussat idag efter 7 månaders försök. Har inte riktigt fattat det än, känns overkligt. Men vill gärna ha andra att dela det här med och dela andras gravidresa ??

  • Sun 10 May 2020 15:37

    Glömde lägga till att det är första barnet och BF 27/1 ??

Svar på tråden BF Januari 2021