• Anonym ("nya flickv­ännen"­)
    Wed 6 May 2020 13:38
    5914 visningar
    46 svar
    46
    5914

    "blueballs"

    Hej!


    Detta fenomen med blue-balls eller "blood balls" som andra kallar det. Detta fenomen var helt okänt för mig fram tills att jag träffade min nuvarande pojkvän. Jag har ändå haft lite drygt 25-30 sexpartners. Vissa i fasta relationer- andra inte men har aldrig hört om detta fenomen innan. Hur vanligt är det? Min nuvarande  är den enda av mina pojkvänner som faktiskt nämnt detta och att han har problem med det om han varit sexuellt upphetsad men inte fått komma till skott och fått tömma. 


    Berätta gärna om era upplevelser av det. Och hur känns det? Och har alla problem med detta?

  • Svar på tråden "blueballs"
  • Anonym (Blå boll)
    Wed 6 May 2020 15:15
    #11

    Hmmmm, om en tjej blir blåst på ett ligg - får hon då blue-lips??

  • Wed 6 May 2020 15:19
    #12
  • Anonym (Stinn och öm)
    Wed 6 May 2020 18:21
    #13

    Om jag (man, 51 år) en längre tid onanerar mycket utan att spruta blir jag öm pungen och det smärtar lite grann. Ingen outhärdlig smärta men visst gör det ont.

    Så visst stämmer det på mig iallafall.

    Om jag onanerar och kommer uppstår inte detta.

    Blå pung blir det aldrig.

  • Anonym (Blå boll)
    Wed 6 May 2020 18:51
    #14
    Anonym (Stinn och öm) skrev 2020-05-06 18:21:12 följande:

    Om jag (man, 51 år) en längre tid onanerar mycket utan att spruta blir jag öm pungen och det smärtar lite grann. Ingen outhärdlig smärta men visst gör det ont.

    Så visst stämmer det på mig iallafall.

    Om jag onanerar och kommer uppstår inte detta.

    Blå pung blir det aldrig.


    Är 53 och aldrig upplevt det.
    Du är antingen mytoman eller väldigt känslig 
  • Anonym (Ontso­mfaan)
    Wed 6 May 2020 18:58
    #15

    Man 51.
    Om jag upprepade gånger blir upphetsad och inte får komma, så gör det fruktansvärt ont efter ett tag. Det har hänt mig  några gånger, men det rör sig om kanske uppåt en vecka innan det gör ont. Självklart blir inte kulorna blå, men det gör ont något djävulskt ....

  • Anonym (Blå boll)
    Wed 6 May 2020 19:03
    #16
    Anonym (Ontsomfaan) skrev 2020-05-06 18:58:48 följande:

    Man 51.
    Om jag upprepade gånger blir upphetsad och inte får komma, så gör det fruktansvärt ont efter ett tag. Det har hänt mig  några gånger, men det rör sig om kanske uppåt en vecka innan det gör ont. Självklart blir inte kulorna blå, men det gör ont något djävulskt ....


    Clownen Manne??
  • Anonym (Man 39)
    Wed 6 May 2020 20:55
    #17

    Som vissa ovanstående skrivit, om jag runkar eller har sex utan att komma kan jag få en jäkla smärta i pungen som inte går över förrän man får tömma. Dock behöver inte detta betyda att någon annan än mig själv måste göra det utan det är bara att runka. Inte ens utlösningen är skön men efter ett tag så släpper smärtan. Så blue balls finns men jag tycker inte det finns något krav att tjejen måste åtgärda det.

    Slut på meddelande.

    Och ni män som inte får detta, tur för er eller så har du inte testat runka under en längre period och inte låta satsen komma och under ett par tre tillfällen på rad, då typ när trycket är uppbyggt inträffar fenomenet.

  • Anonym (Så är det!)
    Wed 6 May 2020 21:01
    #18

    Den som påstår att han inte fått blue balls någon gång under sitt könsmogna liv har inte hånglat som man ska - punkt slut!

    Din kille talar sanning och du ska inte tro på skitsnacket från de som påstår något annat för de vet inte vad de pratar om helt enkelt. Smärtan (i pungkulorna) kan faktiskt nästan kännas som outhärdlig vid ordentlig ?blue balls?. Det är inget påhitt alls.

    Lycka till och va snälla mot varandra. :o)

    /En som vet av egen (upprepad) erfarenhet.

  • Anonym (Blå boll)
    Wed 6 May 2020 21:03
    #19
    Anonym (Man 39) skrev 2020-05-06 20:55:41 följande:

    Som vissa ovanstående skrivit, om jag runkar eller har sex utan att komma kan jag få en jäkla smärta i pungen som inte går över förrän man får tömma. Dock behöver inte detta betyda att någon annan än mig själv måste göra det utan det är bara att runka. Inte ens utlösningen är skön men efter ett tag så släpper smärtan. Så blue balls finns men jag tycker inte det finns något krav att tjejen måste åtgärda det.

    Slut på meddelande.

    Och ni män som inte får detta, tur för er eller så har du inte testat runka under en längre period och inte låta satsen komma och under ett par tre tillfällen på rad, då typ när trycket är uppbyggt inträffar fenomenet.


    Läst ... och läst igen ... men vad vill du säga?
    Är det någon som förstår vad som menas?
  • nénuph­ar
    Wed 6 May 2020 21:13
    #20
    Anonym (Blå boll) skrev 2020-05-06 15:15:56 följande:

    Hmmmm, om en tjej blir blåst på ett ligg - får hon då blue-lips??


    Nej. Blue clit. Eller Blåkulla som vi säger på ren svenska.
Svar på tråden "blueballs"