• Anonym ("nya flickv­ännen"­)
    Wed 6 May 2020 13:38
    5918 visningar
    46 svar
    46
    5918

    "blueballs"

    Hej!


    Detta fenomen med blue-balls eller "blood balls" som andra kallar det. Detta fenomen var helt okänt för mig fram tills att jag träffade min nuvarande pojkvän. Jag har ändå haft lite drygt 25-30 sexpartners. Vissa i fasta relationer- andra inte men har aldrig hört om detta fenomen innan. Hur vanligt är det? Min nuvarande  är den enda av mina pojkvänner som faktiskt nämnt detta och att han har problem med det om han varit sexuellt upphetsad men inte fått komma till skott och fått tömma. 


    Berätta gärna om era upplevelser av det. Och hur känns det? Och har alla problem med detta?

  • Svar på tråden "blueballs"
  • Anonym (Så är det!)
    Wed 6 May 2020 21:13
    #21
    Anonym (Blå boll) skrev 2020-05-06 21:03:56 följande:

    Läst ... och läst igen ... men vad vill du säga?

    Är det någon som förstår vad som menas?


    Blå boll - vad är det du inte förstår av det han skriver?

    Glasklart för mig - tycker dock att hans beteende att runka upprepat utan att få till en utlösning är lite underligt...

    (Men det är bara min personliga åsikt...)
  • Anonym (Blå boll)
    Wed 6 May 2020 21:19
    #22
    Anonym (Så är det!) skrev 2020-05-06 21:13:59 följande:
    Blå boll - vad är det du inte förstår av det han skriver?

    Glasklart för mig - tycker dock att hans beteende att runka upprepat utan att få till en utlösning är lite underligt...

    (Men det är bara min personliga åsikt...)
    Läst men ej förstått! Så är det. 
    Man bör lära sig att formulera sig på ett begripligt sätt.
  • Wed 6 May 2020 21:25
    #23
    +1

    Det finns två typer av blue balls. Dels den medicinska termen, som ÄR ett faktum. Men olika män märker av det olika mycket. Kulorna blir inte blå, men det kan göra rejält ont på en del. Inte varje gång de blir kåta, men om det ofta händer eller de går länge utan utlösning. Andra märker inte av det alls. Den andra definitionen är "blue balls" som ett slentrianmässigt uttryck och ett sätt att få knulla. Om tjejen tror att killen får ont, kanske hon ger med sig? Sådana killar är inget att satsa på. Dels får ingen ont för minsta lilla, dels är det ju i så fall bara att använda fröken höger.

  • Anonym (Man 39)
    Wed 6 May 2020 22:53
    #24
    Anonym (Blå boll) skrev 2020-05-06 21:19:15 följande:

    Läst men ej förstått! Så är det. 

    Man bör lära sig att formulera sig på ett begripligt sätt.


    Suck!
  • Anonym (Blå boll)
    Wed 6 May 2020 22:57
    #25
    Anonym (Man 39) skrev 2020-05-06 22:53:58 följande:
    Suck!
    Dubbelsuck!
    Har du lite tryck i bollarna?
    Vilken färg har de just nu?
  • Anonym (Mjölk­bonde)
    Thu 7 May 2020 08:31
    #26

    Jag är en ständigt kåt man som runkar och porrsurfar regelbundet. Ofta låter jag det inte gå hela vägen till orgasm utan mera som tidsfördriv. Jag har aldrig känt obehag i pungen av att inte få komma.

    Så det där med blue balls är bara dumheter som vissa tjejer går på.

    Det finns inte. 

  • Wagner
    Thu 7 May 2020 08:36
    #27
    Anonym (Blå boll) skrev 2020-05-06 18:51:55 följande:
    Är 53 och aldrig upplevt det.
    Du är antingen mytoman eller väldigt känslig 
    Själv har jag upplevt det många ggr.

    I synnerhet under en period i ungdomen. Jag tror jag var 17. Var ihop med en tjej som höll på sig. Vi hånglade då under timmar. Till slut fick jag sån värk i pungen att jag var tvungen att tömma, och gick då ut på toaletten för att ombesörja den saken.

    Men även senare i livet har jag upplevt det, efter långvarig erektion utan ejakulation.

    Kanske är det du som inte är normal. Vad vet man?
  • Anonym (Pojka­ktig)
    Thu 7 May 2020 08:48
    #28

    Ni kan testa något som heter google, slå ett mellanslag Glad

    Jag har råkat ut för det någon gång men det kommer inte specifikt från pungen utan mer en molande värk under den. Kommer ihåg i min ungdom när jag hade tråkigt på stugan och gick ut i skogen och runkade nästan till utlösning för att vänta ett tag och sen göra det på nytt. Tanken var att kunna spruta riktigt mycket och sätta längdrekord med det. Jag blev avbruten av mina föräldrar som ropade på mig att vi skulle åka bort en sväng. Hahaha vilken plåga när det började värka... 

  • Anonym (Balle­rina)
    Thu 7 May 2020 08:50
    #29
    +3

    Läser svaren och undrar varför vissa har så svårt att inse att andras kroppar kanske funkar på annat sätt än deras egen. En del får migrän av rödvin, vissa kan vika ihop tungan, några kan få ont i testiklarna. Livet är en freak show. Häpp!

  • Anonym ("nya flickv­ännen"­) Trådstartaren
    Thu 7 May 2020 08:54
    #30
    Anonym (Pojkaktig) skrev 2020-05-07 08:48:46 följande:

    Ni kan testa något som heter google, slå ett mellanslag Glad

    Jag har råkat ut för det någon gång men det kommer inte specifikt från pungen utan mer en molande värk under den. Kommer ihåg i min ungdom när jag hade tråkigt på stugan och gick ut i skogen och runkade nästan till utlösning för att vänta ett tag och sen göra det på nytt. Tanken var att kunna spruta riktigt mycket och sätta längdrekord med det. Jag blev avbruten av mina föräldrar som ropade på mig att vi skulle åka bort en sväng. Hahaha vilken plåga när det började värka... 


    HAHAHHAHAHAH "längdrekord" så roligt det lät.. Hahaha 
Svar på tråden "blueballs"