• stor grön drake

    Vilka skor ska jag köpa?

    Lite hjärndöd tråd egentligen, men samtidigt så behöver jag verkligen inspiration.

    De senaste 10+ åren hsr jag använt vandringsskor från Haglöfs (crag) till vardags (jag jobbar med stålhättor) men nu är sista paret slut. Jag har hankat mig fram på (oanvända) loppisfynd då Haglöfs är notoriskt små i storlekarna och många köper fel tydligen. De modeller som finns till salu nya i handeln just nu passar varken mina fötter eller min smak, de har bytt både läst och stil sedan jag föll för dem.

    Vad ska jag hitta för skor som jag gillar, som passar både smak och fot? Att bara söka på skor hos zalanfmdo, footway mm har jag testat men det känns inte dom jag ser något alls som passar mig?

  • Svar på tråden Vilka skor ska jag köpa?
  • stor grön drake
    Johan70 skrev 2020-06-21 00:45:42 följande:

    Det låter som om du skulle vilja köpa något från ett ställa som t.ex. skogma.se


    Hittade bara skyddsskor där, det är inte riktigt vad jag är ute efter
  • Afterlife

    Tyvärr är väl det enda alternativet att gå till en fysisk butik och prova. Jag använder ett par vandringskängor från Salomon till vardags vår och höst. Förra sommaren köpte jag ett par löparskor från On Cloud att gå i till vardags och jag är supernöjd. Jag har dålig rygg så jag kan inte ha vilka skor som helst.

  • stor grön drake
    Afterlife skrev 2020-06-30 08:37:31 följande:

    Tyvärr är väl det enda alternativet att gå till en fysisk butik och prova. Jag använder ett par vandringskängor från Salomon till vardags vår och höst. Förra sommaren köpte jag ett par löparskor från On Cloud att gå i till vardags och jag är supernöjd. Jag har dålig rygg så jag kan inte ha vilka skor som helst.


    Jag bor tyvärr i en liten håla med enbart en skobutik och en matbutik som har skor. Deras utbud passar inte mina fötter, eller min smak. Närmsta större stad är ca 4 timmar bort, så därav min fråga om vilja skor som.liknar haglöfs gamla läst
Svar på tråden Vilka skor ska jag köpa?