• Fri 8 May 2020 09:48
    320 visningar
    8 svar
    8
    320

    Spådam!!

    Kan någon se vart min bilnyckel är??!

  • Svar på tråden Spådam!!
  • Sat 16 May 2020 20:02
    #1
    MormorHelena skrev 2020-05-08 09:48:26 följande:

    Kan någon se vart min bilnyckel är??!


    Ja.
  • Sat 16 May 2020 20:19
    #2

    Hör och häpna alla ni som är upptagen med att rädda livet på människor och lösa mordfall..

    Kan du ta dig en stund och släppa allt det för att fokusera på denna bilnyckel istället?

    TS att du inte skäms, att du inte känner dig ångerfull, att du ens är seriöst...

  • Wed 27 May 2020 12:54
    #3
    TwoThousands skrev 2020-05-16 20:19:19 följande:

    Hör och häpna alla ni som är upptagen med att rädda livet på människor och lösa mordfall..

    Kan du ta dig en stund och släppa allt det för att fokusera på denna bilnyckel istället?

    TS att du inte skäms, att du inte känner dig ångerfull, att du ens är seriöst...


    Ja och du måste va lika seriös som Väljer att svara på min tråd om de nu finns andra saker som är Viktiga.
  • Wed 27 May 2020 14:43
    #4
    TS... en stilla undran... hur kan du i din vildaste fantasi tro att någon random individ på detta forumet kan se var dina bilnycklar finns utan att träffa dig personligen?

    Jag ifrågasätter inte att det inte finns "medium" som är seriösa... gamla "Saida" var väl en av de seriösa. Men jag misstänker att de är väldigt få. De allra flesta är bara ute efter pengarna de kan få in genom att "spå framtiden" tyvärr.
    Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Sat 18 Jul 2020 21:52
    #5
    Öland 4ever skrev 2020-05-27 14:43:51 följande:
    TS... en stilla undran... hur kan du i din vildaste fantasi tro att någon random individ på detta forumet kan se var dina bilnycklar finns utan att träffa dig personligen?

    Jag ifrågasätter inte att det inte finns "medium" som är seriösa... gamla "Saida" var väl en av de seriösa. Men jag misstänker att de är väldigt få. De allra flesta är bara ute efter pengarna de kan få in genom att "spå framtiden" tyvärr.
    Kontroversiella spådamen har dött på sjukhuset till följd av sina skador orsakade till följd av dödligt våld från en ännu okänd gärningsman.

    Vilken spådam vågar yttra sig offentligt efter det.. Varenda dag kan vara vår sista dag i det här paranormala livet.
  • Anonym (???)
    Sat 18 Jul 2020 22:08
    #6
    TwoThousands skrev 2020-07-18 21:52:47 följande:
    Kontroversiella spådamen har dött på sjukhuset till följd av sina skador orsakade till följd av dödligt våld från en ännu okänd gärningsman.

    Vilken spådam vågar yttra sig offentligt efter det.. Varenda dag kan vara vår sista dag i det här paranormala livet.
    Vad skriver du för dynga? Saida blev akut sjuk hemma och avled senare på sjukhus. Ingen misshandel inblandad. 
  • Sat 18 Jul 2020 22:51
    #7

    Om nu någon spådam skulle svara har i tråden. Hur ska de lyckas få fram rätt svar? Det måste vara massor med människor som slarvar bort sina bilnycklar varje år - behöver dom inte veta vem ts är? Hur ska det här gå till? Väldigt nyfiken!

    Även bilnycklarna till min bil försvann för ett tag sen (jag vet var men tar gärna emot en gissning från hugad spådam så kan ju spådamen visa sin kompetens)...

  • Sun 19 Jul 2020 15:43
    #8
    Anonym (???) skrev 2020-07-18 22:08:43 följande:
    Vad skriver du för dynga? Saida blev akut sjuk hemma och avled senare på sjukhus. Ingen misshandel inblandad. 
    Mord.
Svar på tråden Spådam!!