• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (Ida)

    På Flashback har ryktet gått i tio år att han är torsk..

  • Anonym (Allis)

    Bör förlora?
    Den saken går nog av sig självt efter detta.

  • Anonym (Little piggie)

    Och så har han mage att gråta ut på Instagram och Facebook om hur SYND det är om HONOM just nu... patetisk.

    Och han ska få gråta ut hos TV4 imorgon. Sen är nog allt förlåtet och business as usual, bortsett från någon liten besvärlig rättegång då. Kanske.

    Det har länge gått rykten om att han är ett misogynt svin, nu blev det bekräftat.

  • Anonym (Bryr mig inte)

    Så han betalade för sex? Åh nej, världen går under...


  • Anonym (Z)

    Detta har varit känt i många år och ändå finns det massor med kvinnor som vill och velat ligga med honom frivilligt.

  • Anonym (why)

    Ifall det stämmer så undrar jag varför han betalar för att få sex? Han är snygg och charmig- finns säkert många tjejer som vill ha sex med honom.

  • Shameless
    Anonym (Bryr mig inte) skrev 2020-05-15 14:41:20 följande:

    Så han betalade för sex? Åh nej, världen går under...


    Nej, givetvis inte. Men är alltid tråkigt när en förebild visar sig vara ett svin.
  • Anonym (Ida)

    Nu sitter han i TV4 pch beklagar sig och säger att detta var första gången...knappast Paolo! Ditt äckel! Dessutom betalade han bara 1500 kr och kvinnan var från ett av Europas fattigaste länder, vilket tyder på att det är trafficking. Fy fan.

  • Anonym (P)
    Anonym (Z) skrev 2020-05-15 14:44:13 följande:

    Detta har varit känt i många år och ändå finns det massor med kvinnor som vill och velat ligga med honom frivilligt.


    Ja du. Han är ju italienare i blodet. Det förlåter mycket.
  • Anonym (Bryr mig inte)

    Äh han är väl inte ett svin bara för att han köpt sex. Han säljer ju frysmat och grejor.

Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp