• Steven­Diese
    Sun 17 May 2020 21:47
    274 visningar
    7 svar
    7
    274

    Ännu ett reklamproblem

    Sist var det Kiareklamen som bråkade. Nu är det den där ljudmattan som spelas i tid och otid. I vanliga fall, på andra sidor, så kommer inget ljud om man har ljudlöst på telefonen. Men den här slingan kan ju starta helt random, som nu när jag skriver ett inlägg.

    Är ni fler som har problemet?

    För övrigt så undrar jag när laggandet ska upphöra? Så länge jag varit på familjeliv så har detta varit ett problem. Man ser även många dubbel och trippelposter i trådar pga lagg. Jag tänker att familjeliv borde ha råd att styra upp det här! Om inte så lär ju annonsörerna blir lättare att övertala om man har en sida som funkar.

    Kom igen nu familjeliv! Prioritera forumet! Är det inte där ni har alla besökare? Är det inte där cashen har möjlighet att komma in? Kan Flashback så kan ni!

  • Svar på tråden Ännu ett reklamproblem
  • Mon 18 May 2020 06:55
    #1

    Vet inte om andra funkar likadant men jag blir i allafall hatisk mot de som reklamen gör reklam för. Men det är väl det de vill. Och reklamen bara mal på ända tills man väljer någon annan sida.

  • Mon 18 May 2020 07:05
    #2

    Ja, man måste stänga av ljudet när man är på familjeliv, för annars startar en massa onödig musik. Till skillnad från andra sidor spelar ljudet även om man scrollar bort från videon. Sjukt irriterande.

  • Steven­Diese
    Thu 21 May 2020 23:55
    #3

    familjeliv borde förbjuda användarna att posta bilder.

  • Thu 21 May 2020 23:59
    #4

    Ja, den där musiken driver mig till vansinne!

  • Fri 22 May 2020 07:41
    #5

    Håller med, sjukt störande reklam på Familjeliv. Det är så illa att jag undviker forumet pga att jag inte orkar med reklamen. Sidan är tung och laggar, ofta fördröjs posterna och det blir dubbelpostat mm.

  • Fri 22 May 2020 07:42
    #6
    Minimalen skrev 2020-05-18 06:55:11 följande:

    Vet inte om andra funkar likadant men jag blir i allafall hatisk mot de som reklamen gör reklam för. Men det är väl det de vill. Och reklamen bara mal på ända tills man väljer någon annan sida.


    Jag med!! Kommer ALDRIG att använda Kry-appen hahaha!
  • Fri 22 May 2020 08:42
    #7

    Håller med. Och vill även klaga på lite annat. Just nu, varje gång jag loggar in dyker det upp ett fönster med en fråga om jag vill svara på en enkät. Detta skulle vara ok om det räckte med att säga nej en gång, och sen skulle man inte bli frågad igen, men det kommer varje gång jag går in på familjeliv. Irriterande. En annan sak är att det i trådarna ibland dyker upp en bild på en person, mitt bland alla inlägg, som vill att man ska svara på frågor, och även om man säger nej på en sida, så kommer samma bild på nästa sida. Försöker familjeliv trötta ut folk så de av ren uppgivenhet ska svara på enkäter och frågor, eller vad håller ni på med?

Svar på tråden Ännu ett reklamproblem