• Anonym (.)
    Mon 18 May 2020 18:34
    224 visningar
    25 svar
    25
    224

    Kvinnor, vad tolkar ni om två män som bor tillsammans?

    Hej!

    Om två män bor tillsammans, utan att ni visste relationen mellan dem två, skulle ni tolka att de var homosexuella? Skulle ni finna det hela lustigt?

    Om det visade sig att de inte var homosexuella par utan istället bästa vänner som bodde tillsammans. Vad skulle ni tycka?

  • Svar på tråden Kvinnor, vad tolkar ni om två män som bor tillsammans?
  • Anonym (??)
    Mon 18 May 2020 18:38
    #1

    Det finns massor med folk som bor ihop som vänner, för att de inte har råd annars. Mkt vanligt bland studenter tex 

    Varför skulle det vara lustigt?

  • Mon 18 May 2020 18:38
    #2
    Anonym (.) skrev 2020-05-18 18:34:07 följande:

    Hej!

    Om två män bor tillsammans, utan att ni visste relationen mellan dem två, skulle ni tolka att de var homosexuella? Skulle ni finna det hela lustigt?

    Om det visade sig att de inte var homosexuella par utan istället bästa vänner som bodde tillsammans. Vad skulle ni tycka?


    Lustigt? Det är väl inget lustigare med samkönade par än det är med par av motsatt kön? 

    Jag skulle inte anta något alls om den saken. 
  • Anonym (Ee)
    Mon 18 May 2020 18:39
    #3

    Det beror lite på männens ålder. Om de är under ca 25: då hade jag tänkt att de bor ihop pga att det är svårt att få egen lägenhet, t ex. Inget konstigt. Beror också på storleken på lägenheten. Om de t ex delar dubbelsäng, då skulle jag anta att de var ett par.

  • Mon 18 May 2020 18:40
    #4

    Inget konstigt alls, antingen är de goda vänner, delar boende pga dyr hyra eller är de väl ett par.
    Inget alternativ skulle vara konstigt eller lustigt.
    Folk får väl bo hur de vill?

    Givetvis finns det fler anledningar att dela boende, men dessa 3 är nog de jag skulle gissat på om jag orkade bry mej... Antagligen skulle jag inte bry mej om vilket om jag inte kände dem och om jag kände dem skulle jag nog veta varför de bodde tillsammans..

  • Anonym (Kiwi)
    Mon 18 May 2020 18:41
    #5

    Jag bor granne med två män som bor ihop. Jag tror ingenting om deras relation. Dock fick jag veta nyligen veta att det är två halvbröder som bor ihop och delar kostnad då båda pluggar på universitetet.

    Min ena son bor tidvis ihop med en kille. Det råkar vara hans bästa vän som står i bostadskö och alternera mellan min son och sin mamma i väntan på bostad.

  • Anonym (Tjej1­)
    Mon 18 May 2020 18:47
    #6

    Jag skulle nog tro att de är homosexuella och ett par men vad är det med det då? Det är samma som att jag trott att en man och en kvinna som bor tillsammans är ett par.

  • Anonym (brune­tten)
    Mon 18 May 2020 18:51
    #7
    Anonym (.) skrev 2020-05-18 18:34:07 följande:

    Hej!

    Om två män bor tillsammans, utan att ni visste relationen mellan dem två, skulle ni tolka att de var homosexuella? Skulle ni finna det hela lustigt?

    Om det visade sig att de inte var homosexuella par utan istället bästa vänner som bodde tillsammans. Vad skulle ni tycka?


    Varför skulle det vara lustigt? Nej jag vet inte ens om jag hade funderat på det, finns många som har inneboenden och många är gay, who cares.

  • Mon 18 May 2020 19:14
    #8

    Det beror lite på deras ålder och framtoning. Är väl vanligare med yngre män typ 20ish som bor ihop av skäl som ex. bostadsbrist. Men även dom skulle ju kunna tänkas va ett par. Rent generellt om två män bor tillsammans skulle jag nog tänka det kan va ett bögpar men att det också kan handla om rent praktiska skäl. Whatever, är dom homosexuella ja då är dom väl det och det är lika ok som nåt annat.

  • Mon 18 May 2020 19:17
    #9

    Jag skulle anta att de vara homosexuella, men inte tänka mer på det, varken positivt eller negativt.

  • Mon 18 May 2020 19:18
    #10
    annabellelee skrev 2020-05-18 19:17:15 följande:

    Jag skulle anta att de vara homosexuella, men inte tänka mer på det, varken positivt eller negativt.


    Om det visade sig att de var vänner skulle jag tänka:jaha, jag hade visst fel.
Svar på tråden Kvinnor, vad tolkar ni om två män som bor tillsammans?