• lindasdadsad

    visselblåsar läkare o vänster media

    När Tommie Lindh upptäckte att en tjej våldtogs så ingrep han med risk för sitt eget liv. Mannen knivhögg då Tommie till döds och sen bara fortsatte han våldta tjejen medan Tommie blödde ihjäl.

    Hur rapporterar vänster mainstream media om det inträffade?
    Skriver dom långa reportage om Tommie vilket mod och civilkurage han visade?


    Nej självklart inte för mördaren och våldtäktsmannen är en invandrare.
    Vi vet ingenting om vad som hänt säger Allehandas chefredaktör samtidgt som dom pratar om alla "rykten".
    Tjejen har själv berrättat i förhör om vad som hänt med det låtsas vänster media som det inte existerar.
    När Joakim Lammote  gjorde det jobb vänster media vägrar göra gå till områden med hög brottslighet och där Lamoote blev rånad och dödshotad medan polisen bara stod o tittade på så sa hela vänster sverige att det var Lamotte fel.
    Alla ställde sig på dom kriminellas sida.

    "En SVT journalist kontaktade mig och sa jag vill vara anonym men jag står bakom dig till 100% och jag förstår varför SVT inte publicerar det du säger för dom vill inte publicera något som är dåligt för makten" Jon Tallinger Läkare



  • Svar på tråden visselblåsar läkare o vänster media
  • Paganini

    Synd bara att det är total fejk. Extremhögern har fabulerat i hop omständigheterna kring mordet. Och uppenbart för politiska syften.

  • Xenia

    Var kom läkaren in?

    Jag antar att du med "vänster media" (det ska inte vara något mellanrum) menar "seriösa media". Var får du din information ifrån? Från NMR:s sida?

    "Vänstermedia" verkar mer trovärdiga:


    "Mordet har fått stor uppmärksamhet, där historien bland annat beskrivits av nazistorganisationen NMR som att Tommie Lindh hade nationalistiska sympatier, och att han blev mördad av en utländsk man när han försökte avbryta en pågående våldtäkt.


    ? De försöker dra nytta av vår sons död och göra det till en politisk fråga. Folk hävdar att vår son var nazist eller rasist men det var han inte, säger pappa Mikael Lindh till tidningen.
    ---


    ? Det som inträffat är tragiskt på alla vis men man bör vara försiktig att skapa den här martyrbilden. Så ser vår utredning inte ut, säger åklagare Stina Sjöqvist.


     


    ? Vi har en ganska god bild av vad som hänt, i vilken ordning och varför." https://www.expressen.se/nyheter/tommie-19-mordades-mamman-om-nazisthatet/

  • Smart Cat

    Ja, det är fantastiskt hur illa svärjevännerna behandlar språket med särskrivningar bland annat. De påstår sig värna om Sverige och vår kultur och sen kan de inte ens använda språket riktigt. Du har ju inte ens stavat namnet på din kompis, Jocke Kukhuvudet Lamotte rätt. Han som inte ens vågade diskutera sansat med Aschberg


    Jag vet invandrare som är språkligt mer överlägsna svärjevännerna.

Svar på tråden visselblåsar läkare o vänster media