• Thu 21 May 2020 02:14
    2185 visningar
    25 svar
    25
    2185

    Sexställningar

    Hej! Är en kille här på snart 21 år och undrar om ni kan nån bra sexställning där man kommer långt in i tjejen även om man har en liten mindre kuk (13-14 cm) men samtidigt kan köra snabbt. Ex. Doggy funkar inte, har testat och gillar den inte.. 
    Men att tjejen rider en när man ligger på rygg brukar vara najjs då man kommer långt in i henne. MEN utöver dem 2 då ((absolut inte missionären-hatar den)), vad har ni för tips? 
    Tar gärna tips också på hur man blir mer känslig på och runtom snoppen för just nu har jag lite problem med att jag inte känner så mycket under själva sexet... Detta är ingen inställning i hjärnan, utan jag känner inte mer än att det är något omslutet om snoppen när jag väl har den i fittan, men det är inte skönt.... :(

  • Svar på tråden Sexställningar
  • Mon 25 May 2020 01:47
    #1
    +2

    Förstår att frågan är inriktad för att få svar av män, men jag tänkte flika in en kvinnlig åsikt åxå.

    Som fittbärare så föredrar jag missionären om mannen är av storlek mindre. Dock med twisten att han lyfter mina ben högt och stöter in i mig med sikte mot min navel om du förstår hur jag menar. Vidare är det ett bra tips att mannen pressar sin knytnäve/handflata mot min buk strax över blygdbenet för då pressas kvinnans G-punkt närmare öppningen och den är lättare att nå och masseras intensivare under sexet. Kvinnan upplevs då också trängre. Ni är ju ändå två som ska njuta tänker jag. Har man liten snopp och sitter på förarsidan så måste man vara smart och ha trix för sig för att vara en riktigt bra älskare.

    Vidare är buttplug något man kan testa om man är öppen för det, det ger samma trånga effekt och gör oftast sexet mer njutningsbart för båda.

  • Mon 25 May 2020 09:48
    #2

    Sexshopparna har salvor som ökar känsligheten. Dock att båda får en dos, om man inte smörjer innanför en kondom.

    Men du kan väl experimentera själv med chili+olivolja? 

  • Mon 25 May 2020 09:49
    #3

    Och sluta hata misionären. Den är djup och ger skön ögonkontakt.

  • Mon 25 May 2020 14:06
    #4
    +1
    Barejag skrev 2020-05-25 01:47:12 följande:

    Förstår att frågan är inriktad för att få svar av män, men jag tänkte flika in en kvinnlig åsikt åxå.

    Som fittbärare så föredrar jag missionären om mannen är av storlek mindre. Dock med twisten att han lyfter mina ben högt och stöter in i mig med sikte mot min navel om du förstår hur jag menar. Vidare är det ett bra tips att mannen pressar sin knytnäve/handflata mot min buk strax över blygdbenet för då pressas kvinnans G-punkt närmare öppningen och den är lättare att nå och masseras intensivare under sexet. Kvinnan upplevs då också trängre. Ni är ju ändå två som ska njuta tänker jag. Har man liten snopp och sitter på förarsidan så måste man vara smart och ha trix för sig för att vara en riktigt bra älskare.

    Vidare är buttplug något man kan testa om man är öppen för det, det ger samma trånga effekt och gör oftast sexet mer njutningsbart för båda.


    Här är härlig kvinna, du hade gärna fått träna upp mig till att bli en bättre älskare. Jag saknar närhet till d kvinnliga,
  • Mon 25 May 2020 20:36
    #5
    KimLinnefeldt skrev 2020-05-25 09:49:23 följande:

    Och sluta hata misionären. Den är djup och ger skön ögonkontakt.


    Hej. Jag hatar inte missionären av den anledningen, men är man lång (192 cm) med en mycket längre överkropp en tjejen man träffar (hon är 165 cm) så får man större puckelrygg än Ringaren i Nottredam :P
    Så det går inte...
  • Mon 25 May 2020 20:41
    #6
    Barejag skrev 2020-05-25 01:47:12 följande:

    Förstår att frågan är inriktad för att få svar av män, men jag tänkte flika in en kvinnlig åsikt åxå.

    Som fittbärare så föredrar jag missionären om mannen är av storlek mindre. Dock med twisten att han lyfter mina ben högt och stöter in i mig med sikte mot min navel om du förstår hur jag menar. Vidare är det ett bra tips att mannen pressar sin knytnäve/handflata mot min buk strax över blygdbenet för då pressas kvinnans G-punkt närmare öppningen och den är lättare att nå och masseras intensivare under sexet. Kvinnan upplevs då också trängre. Ni är ju ändå två som ska njuta tänker jag. Har man liten snopp och sitter på förarsidan så måste man vara smart och ha trix för sig för att vara en riktigt bra älskare.

    Vidare är buttplug något man kan testa om man är öppen för det, det ger samma trånga effekt och gör oftast sexet mer njutningsbart för båda.


    Ska lägga det på minnet att trycka med handflatan mot buken under sexet. 
    Det borde funka lika bra om man pullar/fingrar nån också va?- då jag är Mycket bättre på det än själva samlaget... 
    Men alltid lika kul å höra från nån annans perspektiv också :)
  • Mon 25 May 2020 20:55
    #7
    Baxtet skrev 2020-05-25 20:36:40 följande:

    Hej. Jag hatar inte missionären av den anledningen, men är man lång (192 cm) med en mycket längre överkropp en tjejen man träffar (hon är 165 cm) så får man större puckelrygg än Ringaren i Nottredam :P

    Så det går inte...


    Eller så sträcker du på dig helt enkelt. Ha dina knän på vardera sida om hennes skinkor så att du sitter upp. Förstår du hur jag tänker? Hon ligger i missionären framför dig. Håll båda händerna på sänggaveln framför och över henne för extra stöd. Är rätt maxat att se en så lång Karl över sig med, kvinnor har även sex med ögonen. Vissa iallafall.
  • Mon 25 May 2020 21:01
    #8
    Baxtet skrev 2020-05-25 20:41:15 följande:

    Ska lägga det på minnet att trycka med handflatan mot buken under sexet. 

    Det borde funka lika bra om man pullar/fingrar nån också va?- då jag är Mycket bättre på det än själva samlaget... 

    Men alltid lika kul å höra från nån annans perspektiv också :)


    Ja kul! Testa! Kul att spåna idéer, speciellt om det kanske tänder ett ,,jävlaranamma,, i någon! Ja det funkar absolut då med, men tänk på mindre rörelser inuti. Var uppmärksam på hur hon reagerar, hur hårt/stora rörelser som är skönt inuti. Allt blir mer koncentrerat med handen ovanpå.

    Blir ledsen när du skriver att du är ,,bättre,, på det att fingra än samlaget. Menar du för din, hennes eller bådas njutning? Vad eller när under samlaget känner du att det inte är lika bra som att fingra?
  • Tue 26 May 2020 19:53
    #9
    Barejag skrev 2020-05-25 21:01:26 följande:
    Ja kul! Testa! Kul att spåna idéer, speciellt om det kanske tänder ett ,,jävlaranamma,, i någon! Ja det funkar absolut då med, men tänk på mindre rörelser inuti. Var uppmärksam på hur hon reagerar, hur hårt/stora rörelser som är skönt inuti. Allt blir mer koncentrerat med handen ovanpå.

    Blir ledsen när du skriver att du är ,,bättre,, på det att fingra än samlaget. Menar du för din, hennes eller bådas njutning? Vad eller när under samlaget känner du att det inte är lika bra som att fingra?
    Jag tycker det är mer najjs att få henne att njuta genom att "fingra" henne då jag är mer hemma på det (haha lite konstigt kanske..) Men tycker typ det är enklare än själva sexet då jag allra helst inte känner så mycket av sexakten och får inte en sån pass njutning genom beröring av det. Lite svårt att förklara så förstår om detta verkar lite luddigt..
    Men sen kommer man väll till den punkten när det känns som att man har en för liten kuk (vi kommer tillbaks till detta igen) då den åker ut under sexet och man skäms ihjäl. Och ännu värre när man har en sån dålig känsel runt ollonet etc, så man känner knappt att den är ute. Ett ganska stort problem i mina ögon... 

    Men som sagt, tar gärna alla tips om "sexualkunskap" man kan få och lära sig nya intressanta saker som kan hjälpa en senare i framtiden :)
  • Anonym (Ruben­)
    Tue 26 May 2020 20:49
    #10

    Den överlägset bästa är missionären. Då har man absolut bästa kontrollenöver händelseförloppet och är man, som jag, nyfiken på att se henne i ögonen när det börjar närma sig upplösningen.ökar nöjet avsevärt.

Svar på tråden Sexställningar