• Anonym (-)
    Thu 21 May 2020 10:52
    4551 visningar
    183 svar
    183
    4551

    Tycker du synd om män som köper sex pga att det är deras sista utväg att få ha sex och känna närhet överhuvudtaget?

    Vad tycker du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du synd om män som köper sex pga att det är deras sista utväg att få ha sex och känna närhet överhuvudtaget?
  • Anonym (Anvil­)
    Thu 21 May 2020 10:57
    #1

    Jag röstade nej. Var själv oskuld tills jag var 35 och tror inte att jag en enda gång övervägde att köpa sex. 
    Finns en del som tipsar oskulder här att göra det.
    På film ser man ofta att det är en manlighetsrit att låta pappan köpa en prostituerad till sonen.

    Samtidigt, om det inte är sunkigt, som i Paolo Roberto's fall, utan mer som i Pretty Woman. En glad kvinna som gärna hoppar i säng för lite pengar, why not?

  • Anonym (...)
    Thu 21 May 2020 10:58
    #2
    +3

    Nej jag tycker absolut inte synd om dem. Sex är ingen rättighet och att köpa någons kropp är ingen "sista utväg". Det är bara vidrigt och jag ser ner på dem som gör så. 

  • Anonym (nope)
    Thu 21 May 2020 11:01
    #3
    +1

    Närhet kan man ha med vänner, det behöver inte vara fysisk närhet som i sex. 

    Sen får man ta hand om sin egen orgasm, som Björn Ferry sa Flört

  • Anonym (Oerhö­rt dum ide)
    Thu 21 May 2020 11:04
    #4
    +1
    Anonym (Anvil) skrev 2020-05-21 10:57:54 följande:

    Jag röstade nej. Var själv oskuld tills jag var 35 och tror inte att jag en enda gång övervägde att köpa sex. 

    Finns en del som tipsar oskulder här att göra det.

    På film ser man ofta att det är en manlighetsrit att låta pappan köpa en prostituerad till sonen.

    Samtidigt, om det inte är sunkigt, som i Paolo Roberto's fall, utan mer som i Pretty Woman. En glad kvinna som gärna hoppar i säng för lite pengar, why not?


    Kvinnan i Robertos fall är definitivt inte nån glad hora... Hon mår skit.. Polisen har ju pratat med henne och det är ingen trevlig historia hon berättar om livet som hora.

    Hur kan man ens tro det?
  • Anonym (Anvil­)
    Thu 21 May 2020 11:05
    #5
    -1
    Anonym (nope) skrev 2020-05-21 11:01:37 följande:

    Närhet kan man ha med vänner, det behöver inte vara fysisk närhet som i sex. 

    Sen får man ta hand om sin egen orgasm, som Björn Ferry sa Flört


    Men tänk dig, en blyg kille som gråter sig till sömns och känner sig ensam och utanför för alla andra har gjort det.
    Han har pengarna och kvinnan ser ut som Julia Roberts i Pretty Woman. Hon är på, och visar att hon vill.
  • Anonym (Anvil­)
    Thu 21 May 2020 11:06
    #6
    Anonym (Oerhört dum ide) skrev 2020-05-21 11:04:17 följande:
    Kvinnan i Robertos fall är definitivt inte nån glad hora... Hon mår skit.. Polisen har ju pratat med henne och det är ingen trevlig historia hon berättar om livet som hora.

    Hur kan man ens tro det?
    Längesen jag såg den, men hon såg glad ut tyckte jag. Hade inget emot att umgås med Richard Gere's karaktär. De satt inte och virkade ihop direkt.
  • Anonym (Oerhö­rt dum ide)
    Thu 21 May 2020 11:06
    #7
    +1

    Det finns mängder med kvinnor som berättar hur det är att sälja sex. Sanningen

    Läs några såna artiklar och tänk en gång till om det verkligen är så lockande egentligen.

    Mysigt att ligga med nån som haft 473 män innan dig.. Samma vecka...

  • Anonym (Anvil­)
    Thu 21 May 2020 11:08
    #8
    -1
    Anonym (Oerhört dum ide) skrev 2020-05-21 11:06:58 följande:

    Det finns mängder med kvinnor som berättar hur det är att sälja sex. Sanningen

    Läs några såna artiklar och tänk en gång till om det verkligen är så lockande egentligen.

    Mysigt att ligga med nån som haft 473 män innan dig.. Samma vecka...


    Då är det ju sunkigt. Ska vara nån med klass.
  • Anonym (nja)
    Thu 21 May 2020 11:11
    #9
    +2

    Jag tycker synd om män som är otroligt ensamma och saknar all sorts närget. Jag tycker inte ett dugg synd om män som köper sex och därmed skadar en oskyldig kvinna. 

  • Anonym (K)
    Thu 21 May 2020 11:15
    #10
    +2

    Nej.

    Om personen är ingen tankeläsare vet han inte om kvinnan vill sälja sex frivilligt eller ej.

    Det är något seriöst fel på en person som anser att han ?känner närhet? även när han förgriper sig på en usatt kvinna.

    Vissa säljer säkert sex frivilligt , men traffickingoffer måste oftast låtsas att de säljer sex frivilligt , just för att torskar gärna vill tänka att hon är villig och på.

Svar på tråden Tycker du synd om män som köper sex pga att det är deras sista utväg att få ha sex och känna närhet överhuvudtaget?