• Anonym (knappastva?)

    Kvinna på nätet som söker lite kul

    På sexsidor som Bodycontact t ex, där är det inte konstigt. Men på en vanlig dejtsajt? Såg en kvinna nu som uppenbarligen är ute efter lite kul.
    Varningsklockor va?

  • Svar på tråden Kvinna på nätet som söker lite kul
  • Anonym (knappastva?)
    Tunnis skrev 2020-05-21 11:07:56 följande:

    Ja absolut, undvik henne om du inte bara vill ha lite kul.


    Ja, blir nog inte så kul som man tror.
  • Anonym (knappastva?)

    Män går ju på sånt här. Sen dyker hennes killkompisar upp och det blir misshandel.

  • Anonym (Hold my beer)

    Du verkar ha missat en del i dejtingvärlden. Även på vanliga kontaktsidor/appar är det väldigt vanligt att folk bara är ute efter sex.

  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-21 12:14:47 följande:

    Du verkar ha missat en del i dejtingvärlden. Även på vanliga kontaktsidor/appar är det väldigt vanligt att folk bara är ute efter sex.


    Knappast, sett och hört det mesta.
    Mycket sällsynt att en kvinna öppet är ute efter lite kul på det sättet.
    Någon som har träffat en kvinna som var ute efter sex, och hur gick det?
  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-21 12:16:56 följande:
    Knappast, sett och hört det mesta.
    Mycket sällsynt att en kvinna öppet är ute efter lite kul på det sättet.
    Någon som har träffat en kvinna som var ute efter sex, och hur gick det?
    Hur fick ni kontakt? Att skriva är ingen idé förstår jag ju, då hon får 100 mejl i timmen eller nåt.
  • Anonym (Camilla)

    Vad är problemet egentligen? Varför skulle inte en kvinna få vara intresserad av bara sexuell kontakt? Män är ju det. För tycker väl inte att det är skillnad mellan kvinnlig och manlig sexualitet? Tycker du Tinder är seriös dejting? Verkar ju vara ytligt som satan att bara gå efter utseende och svajpa.

    Finns inga varningsklockor så länge det framgår tydligt vad önskemålet är. Passar det inte dina behov så scrolla vidare. Inte värre än så. Lycka till i ditt sökande efter kärleken.

  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-21 23:02:11 följande:

    Vad är problemet egentligen? Varför skulle inte en kvinna få vara intresserad av bara sexuell kontakt? Män är ju det. För tycker väl inte att det är skillnad mellan kvinnlig och manlig sexualitet? Tycker du Tinder är seriös dejting? Verkar ju vara ytligt som satan att bara gå efter utseende och svajpa.

    Finns inga varningsklockor så länge det framgår tydligt vad önskemålet är. Passar det inte dina behov så scrolla vidare. Inte värre än så. Lycka till i ditt sökande efter kärleken.


    Kvinnor får gärna vilja ha sex, det har jag inget emot.
    Men det känns som att man riskerar att åka på en nit.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-22 07:12:36 följande:
    Kvinnor får gärna vilja ha sex, det har jag inget emot.
    Men det känns som att man riskerar att åka på en nit.
    Då får du väl låta bli att dejta då. Både i appar och irl, för de kvinnorna kan ju också bara vara ute efter sex.
  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-22 07:21:05 följande:
    Då får du väl låta bli att dejta då. Både i appar och irl, för de kvinnorna kan ju också bara vara ute efter sex.
    Jag har inget emot sex, men jag vill inte bli misshandlad.
Svar på tråden Kvinna på nätet som söker lite kul