• Anonym (Hg)

    Ligger med andra trots kär i min pojkvän

    Hej alla glada! Nu är det såhär att jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år. Jag älskar honom jättemycket och vill spendera hela livet med honom. MEN jag tycker inte han presterar så bra i sängen så på senasts har jag börjar ligga med andra... inga känslor alls inblandade då det endast är min kille jag är kär i, störtkär. Jag skulle vilja påstå att det inte räknas som otrohet då inga känslor är inblandade men är rädd för vad min älskade pojkvän ska säga om jag berättar! Hur hade ni tagit detta om det var ni som var kille?

  • Svar på tråden Ligger med andra trots kär i min pojkvän
  • Lena08

    Du är otrogen så det sjunger om det. Vad skulle du säga om det kom fram att din pojkvän knullade med andra tjejer?

  • Tunnis

    Jag skulle nog vilja syna ditt inlägg, känns ganska oseriöst och mer som någon som bara trollar.

  • Anonym (ppp)
    Anonym (Hg) skrev 2020-05-21 13:19:42 följande:

    Hej alla glada! Nu är det såhär att jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år. Jag älskar honom jättemycket och vill spendera hela livet med honom. MEN jag tycker inte han presterar så bra i sängen så på senasts har jag börjar ligga med andra... inga känslor alls inblandade då det endast är min kille jag är kär i, störtkär. Jag skulle vilja påstå att det inte räknas som otrohet då inga känslor är inblandade men är rädd för vad min älskade pojkvän ska säga om jag berättar! Hur hade ni tagit detta om det var ni som var kille?


    Du "skulle vilja påstå?"

    Ni har varit ihop så länge att du bör veta om han skulle tycka det här är ok eller inte. Eftersom du inte sagt nåt så vet du innerst inne var han kommer säga. 
  • Lena08

    Har funderat och tycker också det känns som du trollar. Dom allra flesta tycker väl att det är otrohet när man knullar med andra (om man inte har ett så kallat öppet förhållande alternativt kommit överens om saken).

  • Oerhörd

    I feel you. Älskar min man innerligt men nog tusan vill jag ha sex med andra också. Klart han kommer att bli förstörd om du berättar, du har inte skött det snyggt, det är inte snyggt att vara otrogen. Antingen blir han så sårad att ni får separera eller så övervinner kärleken dina misstag och han känner att det är en rimlig deal att ni kan ha sex med andra. Jag tyckte att det är en rimlig deal, efter viss betänketid och väldigt många samtal.

  • Lena08

    Jag tycker att det ska vara på lika villkor. Du får knulla med andra killar och han får knulla med andra tjejer. Det kanske han redan gör förresten. Det vet du inte.

  • Anonym (Mm)

    Du kanske är stört kär men du har ju noll respekt mot din pojkvän.

  • EnAnnanPappa

    Jag hade bett dig dra åt helvete och vara förbannad över att du lurat mig på en massa tid då jag kanske kunnat träffa någon som var bra för mig.

    Sen skulle jag förmodligen sluta ha sex överhuvudtaget om jag var så dålig på det att din översvallande kärlek till mig inte kunde göra det till en bra upplevelse.

  • Tecum
    Oerhörd skrev 2020-05-21 13:58:40 följande:
    I feel you. Älskar min man innerligt men nog tusan vill jag ha sex med andra också. Klart han kommer att bli förstörd om du berättar, du har inte skött det snyggt, det är inte snyggt att vara otrogen. Antingen blir han så sårad att ni får separera eller så övervinner kärleken dina misstag och han känner att det är en rimlig deal att ni kan ha sex med andra. Jag tyckte att det är en rimlig deal, efter viss betänketid och väldigt många samtal.
    Lever ni i ett öppet förhållande nu? Hur fungerar det?
Svar på tråden Ligger med andra trots kär i min pojkvän