• Anonym (Smala?)

    Smala män - Attraktion?

    Finner ni smala dvs skinny men attraktiva?

    Män med androgyn benstomme/naturlig kropps form och lite fett.

    Av någon anledning tycker jag de påminner om små räkor. Kanske bara en generalisering som kvinna,

  • Svar på tråden Smala män - Attraktion?
  • Anonym (Brunetten)
    Anonym (Smala?) skrev 2020-05-21 22:40:23 följande:

    Finner ni smala dvs skinny men attraktiva?

    Män med androgyn benstomme/naturlig kropps form och lite fett.

    Av någon anledning tycker jag de påminner om små räkor. Kanske bara en generalisering som kvinna,


    Smala män är attraktiva. ;)
  • Anonym (Smala?)
    Anonym (Brunetten) skrev 2020-05-21 22:56:38 följande:

    Smala män är attraktiva. ;)


    Snälla kan de vara och charmiga men för tunna för att krama. Ingen stor nallebjörn direkt...
  • Anonym (ehm)

    Alltså nej, vad skulle en kvinna få ut av en sånhär tråd? "generalisering som kvinna" lol sure


    Jag blir kär i en person, inte en kroppsbyggnad. Klart att man kan ha preferenser men i slutändan spelar ingen större roll. Skriva trådar om andras kroppsformer där man trycker ner dessa är inte direkt seriöst, lite fjortisattityd över det hela.

  • Anonym (Brunetten)
    Anonym (ehm) skrev 2020-05-21 23:17:55 följande:

    Alltså nej, vad skulle en kvinna få ut av en sånhär tråd? "generalisering som kvinna" lol sure


    Jag blir kär i en person, inte en kroppsbyggnad. Klart att man kan ha preferenser men i slutändan spelar ingen större roll. Skriva trådar om andras kroppsformer där man trycker ner dessa är inte direkt seriöst, lite fjortisattityd över det hela.


    Håller med därför skrev jag att smala män är attraktiva och att bra att alla gillar olika ;) det gav bra balans till första inlägget 
  • Physalis
    Anonym (Smala?) skrev 2020-05-21 23:09:02 följande:

    Snälla kan de vara och charmiga men för tunna för att krama. Ingen stor nallebjörn direkt...


    Är tråden till för att skriva taskiga saker om smala män? Det verkar nämligen så när du både i trådstarten ch detta svar
    Korrekturläser som en kratta
  • Physalis

    Råkade skicka för tidigt.

    Är tråden till för att skriva taskiga saker om smala män? Det verkar nämligen så när du både i trådstarten ch detta svar säger något negativt om dem. Isåfall känns det bara som mobbning.


    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Smala?)

    Åh nej inte alls. Men hur tar jag bott tråden?

  • Anonym (Smala?)

    Åh nej inte alls. Men hur tar jag bott tråden?

  • Anonym (Gillar)

    Jag gillar slanka androgyna män och ogillar stora/tjocka/broilertränade killar. Killar får gärna vara hälsosamt starka och tränade men mot det smalare hållet, mer seniga än biffiga. Gymkillar med svällande bröstmuskler som knappt kan gå för sina stora muskler skull ser bara jättetöntigt och osexigt ut, jag blir sugen på grillad kyckling men inte mys!

Svar på tråden Smala män - Attraktion?