• Anonym (Anna)
    Fri 22 May 2020 14:05
    498 visningar
    7 svar
    7
    498

    Hjälp med udda fantasi

    Hejsan,


    Jag är en tjej/kvinna på 43år som har en kanske udda fantasi. Är tillsammans med en underbar man på 48år sedan ungefär 5år. Vi har ett väldigt bra sexliv och vågar leva ut en massa saker jag aldrig provat tidigare. Men jag vågar inte berätta att jag har en udda fantasi, jag vill att han träffar en annan tjej/kvinna eller par och har sex med dem. Vill veta när de ses och sen sitta och vänta hemma på honom. När han kommer hem vill jag att han berättar allt de gjort så detaljerat som möjligt och sen ska han göra precis som de gjorde med mig.


    Jag blir så tänd på detta och tänker på det flera gånger i veckan.


    Vet inte hur jag ska ta upp det med honom eller om jag ens vågar, är rädd han ska tycka jag är äcklig. Men samtidigt vet jag han skulle göra det om jag bad om det, tror tom han skulle gilla det. Jag vill inte han ska ut och ragga på stan eller så utan jag skulle vilja ordna träffen så han inte vet vem eller vilka som han kommer träffa.


    Vill inte göra något som sätter relationen på spel.


    Någon sam har erfarenhet av detta eller har idéer om hur jag kan gå vidare?


    Var kan jag vända mig för att fixa en sexdate om jag tar mod till mig att leva ut detta.


    Snälla inga moralpredikningar osv. bara egna erfarenheter och tipps etc.

  • Svar på tråden Hjälp med udda fantasi
  • Fri 22 May 2020 14:32
    #1

    Du kan ju alltid ta upp det lite försiktigt som en fantasi du har, börja inte med att säga att det är något som du vill att han ska göra utan att det är en fantasi som dykt du tänkt på ett par gånger och som tänder dig så får du se hur han reagerar på det. Är han obekväm med det så är han eller så kanske ni inte går hela vägen kanske det kan förbli en fantasi som ni tillsammans leker med i tanken om han är öppen för det.

  • Fri 22 May 2020 15:58
    #2

    I samma situation fast omvänd, min man älskar att jag njuter med andra och vi båda gillar det nu då det blivit mer avspänt och naturligt inslag i vårt liv. Prata och kommunicera / fantisera -kommer bli jättebra då hittat rätt! Så spännande -Lycka till

  • Anonym (.)
    Fri 22 May 2020 17:56
    #3

    Fanns i alla fall över 600 annonser bland par som sökte ensamma killar på bodycontact, så det finns i alla fall ett i annat par som skulle kunna fixa din fantasi.

    Tror de flesta män skulle vara oerhört tacksam om de fick ha sex med andra, helt utan förpliktelser.

  • Fri 22 May 2020 21:28
    #4

    Har min beskärda del av erfarenhet i ämnet fast åt andra hållet. Låter som att du är på väg att ta dina första steg som cuckqueen.

    Finns på pm om du vill ha djupare samtal. Det kan ha väldiga psykologiska effekter som man inte gärna pratar om öppet.

  • Sat 23 May 2020 02:29
    #5

    Kanske börja med att typ bjuda in en annan tjej och du sitter som åskådare. Och sen utveckla det där ifrån

  • Anonym (Verkl­igen udda.)
    Sat 23 May 2020 09:17
    #6
    -1

    Ja det är verkligt udda. Det låter som någon form av självskadebeteende, han skall ligga med andra kvinnor och sedan med dig?

    Jag gissar att du är en ganska svartsjuk person egentligen, men skäms över detta. Du har ältat tankar på otrohet och svartsjukeideer så mycket att du börjat erotisera det. Som masochism, fast istället för fysisk smärta går du igång på psykisk.

    Det finns jättemånga män som har samma fetisch som du, porren och feminismen propagerar för det rejält. Cuck är nya grejen att trycka ner män med. Inte så konstigt att även ett fåtal kvinnor drabbas i kölvattnet av detta.

    Ytterst osunt och självdestruktivt.

  • Anonym (Anna) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 19:59
    #7
    Anonym (Verkligen udda.) skrev 2020-05-23 09:17:34 följande:

    Ja det är verkligt udda. Det låter som någon form av självskadebeteende, han skall ligga med andra kvinnor och sedan med dig?

    Jag gissar att du är en ganska svartsjuk person egentligen, men skäms över detta. Du har ältat tankar på otrohet och svartsjukeideer så mycket att du börjat erotisera det. Som masochism, fast istället för fysisk smärta går du igång på psykisk.

    Det finns jättemånga män som har samma fetisch som du, porren och feminismen propagerar för det rejält. Cuck är nya grejen att trycka ner män med. Inte så konstigt att även ett fåtal kvinnor drabbas i kölvattnet av detta.

    Ytterst osunt och självdestruktivt.


    Vet inte hur du kan få det till självskadebeteende och att jag är svartsjuk, för om jag var svartsjuk skulle jag ju definitivt inte vilja att han låg med någon annan!


    Har heller inte tänkt på otrohet eller så. Och porr tittar jag inte speciellt mycket på men det händer, och då är det mestadels tjejsex eller normalsex mellan kille och tjej.


    Tror nog du behöver omvärdera ditt sätt att se på andra och andras fantasier. Bara för du har en uppfattning betyder inte det att det är osunt och självdestruktivt! Du har ingen aning om vem jag är, hur jag är som person och att börja analysera mig som person efter några korta rader är ju ett väldigt märkligt och udda beteende.


    Jag frågade efter tips, idéer och hur jag kan gå vidare med min fantasi och inte om en analys av mig eller moralpredikan. Så snälla låt bli att svara på detta utan ta det bara till dig!

Svar på tråden Hjälp med udda fantasi