• Sat 23 May 2020 05:35
    1219 visningar
    8 svar
    8
    1219

    Födelsedagspresent till min man!

    Jag våndas! Jag brukar inte ha svårt med presenter men just nu står det still! Min man är så himla svår att hitta present till. Han fyller 43.
    Brukar oftast köpa upplevelser men nu i Corona-tider känns det inte rätt.

    Han är nykterist, röker inte. 
    Jobbar som konstruktör
    Har en sportig klädstil, aldrig skjorta utan endast T-shirt och collagetröja.
    Aldrig jeans eller Chinos. 
    Han gillar sneakers men är kräsen med märken. Han vill inte ha märken som är snobbiga. Han köper oftast Nike Jordan. Gillar "old school" skor.
    På kläder är det också mest Nike, addidas, carhartt.
    Han är 195 cm och vältränad och drar oftast XXL på tröjor, jackor 
    Och XL på. byxor...
    ÅÅh jag har ångest, någon som har någon idé???? 

  • Svar på tråden Födelsedagspresent till min man!
  • Sat 23 May 2020 06:55
    #1

    Ok, kanske släppa tanken på kläder och fundera mer på vad han är intresserad av? Har han inga hobbies? Vad gör han på fritiden?

  • Sat 23 May 2020 07:50
    #2
    Mortiscia80 skrev 2020-05-23 06:55:31 följande:

    Ok, kanske släppa tanken på kläder och fundera mer på vad han är intresserad av? Har han inga hobbies? Vad gör han på fritiden?


    Hans hobbys är NFL och träning. Sen är han ganska intresserad av global ekonomi, politik, matematik... ZZZZ... True crime.. 
    SÅ SVÅRT!!
  • Sat 23 May 2020 07:54
    #3

    Han kanske skulle gilla en faktabok av något slag som har med hans intressen att göra.

    NFL, du menar den amerikanska fotbollsligan alltså? Han är inte intresserad av någon svensk sport? Han kanske skulle uppskatta en "upplevelse", hoppa fallskärm eller nåt sånt? Vissa städer har sådana där escape rooms, kan också vara något.

  • Sat 23 May 2020 08:01
    #4

    En fin klocka?

  • Sat 23 May 2020 08:21
    #5

    Biljetter till en upplevelse långt fram i tiden? Det släpps en del nu som går av stapeln runt årsskiftet.

  • Tue 23 Jun 2020 20:46
    #6

    Om du brukar köpa upplevelsre kannske en sån här video kan vara kul? 


    https://memmo.me/se/sv/profiles/se-football-tag


    hittade inga NFL spelare men han kanske gillar svensk fottboll pocskå? såg några från både AIK och djurgården, taco Anders finns med också såg jag! :D 

  • Wed 23 Sep 2020 11:08
    #7
  • Wed 23 Sep 2020 11:21
    #8

    Jag röstar på klocka... förutsatt att du tror han han skulle använda den. Och utan ditt namn ingraverat.

    Ja... alltså annars är det ju upplevelser längre fram :(

Svar på tråden Födelsedagspresent till min man!