• Anonym (Tjeje­n)
    Sat 23 May 2020 13:02
    3535 visningar
    118 svar
    -1 +1
    118
    3535

    det gör ont att han varit med prostituerade

    Min kille som är 30+ har när han vad 25 varit med olika horor. Alltså detta äcklar mig extremt mycket och jag har försökt tänka bort det och sluta tänka på det för att det känns jobbigt.

    Jag tror aldrig han skulle göra det igen men det känns jobbigt att han gjort det.

    Han tycker även att det är okej om två människor ingår ett avtal om att de ska ha sex och att den ena betalar detta gör mig ännu mer förvirrad.

    Jag har inte riktigt vetat hans ståndpunkt i det här och detta kom fram i samband med diskussionen som är nu med Paolo Roberto.

    Vi har haft ett stort bråk om det här och att jag tycker att han är riktigt äcklig som legat med horor samt tycker att det är okej.

    Han säger att han gjorde det för upplevelsen och att det var någon han alltid ville prova och att han kunde välja den snyggaste tjejen med silikon

    Jag vet inte hur jag ska kunna komma vidare och leva med honom även om han aldrig skulle göra det igen.

    Hur ska jag komma vidare? Hur ska jag acceptera det?

  • Svar på tråden det gör ont att han varit med prostituerade
  • Anonym (?)
    Sat 23 May 2020 13:07
    #1
    -3

    Varför äcklas du av det? Äcklas du av att han har legat med andra tjejer innan dig överhuvudet?

  • Anonym (Tjeje­n) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 13:10
    #2

    Nej att han köpt de för att de varit snygga. Och att han visat mig att han gått i på nån sida där han valt ut nån. Känns så sjukt objektifierande och smutsigt. Han har köpt någon som kanske inte ens vill ligga med honom utan att betala.

  • Anonym (?)
    Sat 23 May 2020 13:11
    #3
    -2
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-05-23 13:10:26 följande:

    Nej att han köpt de för att de varit snygga. Och att han visat mig att han gått i på nån sida där han valt ut nån. Känns så sjukt objektifierande och smutsigt. Han har köpt någon som kanske inte ens vill ligga med honom utan att betala.


    Om hon ville det då?
  • Anonym (T)
    Sat 23 May 2020 13:12
    #4

    Tänk alla tusentals som legat med tjejerna innan honom, hej könssjukdommar.

  • Anonym (Tjeje­n) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 13:12
    #5
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-05-23 13:10:26 följande:

    Nej att han köpt de för att de varit snygga. Och att han visat mig att han gått i på nån sida där han valt ut nån. Känns så sjukt objektifierande och smutsigt. Han har köpt någon som kanske inte ens vill ligga med honom utan att betala.


    Oj blev otydligt, tycker det är äckligt att han betalat för att få ligga med någon som inte kanske hade velat ligga med honom om han inte betalat. Det känns smutsigt.

    Och jag gillar inte hans värderingar att det skulle vara okej att betala en kvinna för sex. Varför ska man betala någon för en tjänst man kan få gratis?
  • Anonym (Svar på tal)
    Sat 23 May 2020 13:12
    #6
    +4

    Jag skulle ha lämnat honom på fläcken. Otroligt äcklande!

  • Anonym (Tjeje­n) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 13:15
    #7
    Anonym (T) skrev 2020-05-23 13:12:26 följande:

    Tänk alla tusentals som legat med tjejerna innan honom, hej könssjukdommar.


    Ja däremot har vi haft sex innan jag fick reda på det här så det är lite svårt att lägga in det i beräkningen nu
  • Anonym (Tjeje­n) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 13:16
    #8
    Anonym (T) skrev 2020-05-23 13:12:26 följande:

    Tänk alla tusentals som legat med tjejerna innan honom, hej könssjukdommar.


    Men faktiskt så är jag lite arg på honom att han inte är mer rädd om sig själv än att gå till sånna som han kan få så mycket sjukdomar av.
  • Sat 23 May 2020 13:16
    #9

    Jag tycker inte du reagerar något konstigt. Jag hade inte velat dela mitt liv med någon med sådana värderingar.

  • Anonym (?)
    Sat 23 May 2020 13:19
    #10
    Anonym (T) skrev 2020-05-23 13:12:26 följande:

    Tänk alla tusentals som legat med tjejerna innan honom, hej könssjukdommar.


    De flesta torskar använder kondom.
Svar på tråden det gör ont att han varit med prostituerade