• Haxor

    Din åsikt?

    Vad är din syn på homosexualitet? Jag eftersöker ingen diskussion, utan enbart efter att du väljer mellan de två alternativen i omröstningen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din åsikt?
  • flygrl
    Anonym (Självklart) skrev 2020-06-12 11:47:46 följande:

    Självklart naturligt och lika okej som heterosexualitet. Man blir kär i en person för personens personlighet, inte pga könet eller andra yttre attribut.

    Kärleken är vacker och ska inte stoppas pga förlegade synsätt. <3


    Homosexualitet är självklart ok och ska respekteras. Vem är jag att lägga mig i hur andra lever sina liv?

    Men sen asså...jag attraheras av en helhet där också könet ingår som en viktig faktor. Jag är en heterosexuell tjej och dras till män, inte kvinnor. Så är det bara och jag skulle göra våld på mig själv om jag sa nåt annat.
  • Anonym (nope)
    Anonym (50-talet ringde...) skrev 2020-06-12 19:07:58 följande:

    Det är jävligt naturligt! Kärlek ÄR naturligt.


    Nej.
  • Anonym (S)

    100 % för HBTQ+rättigheter, men naturligt är det ju inte. Älskar en massa annat som inte är naturligt heller, t.ex. modern medicin.

  • Anonym (50-talet ringde...)
    Anonym (nope) skrev 2020-06-12 19:32:01 följande:

    Nej.


    Är heterosexualitet naturligt, enligt dig?

    Om ja, varför anser du inte att homosexualitet är det?
  • Anonym (nope)
    SweeneyTodd skrev 2020-06-12 20:07:13 följande:

    Varför tycker du att det inte är naturligt? 


    En avvikande läggning som i fullständig skala skulle resultera i en självutrotning.
  • Anonym (nope)
    Anonym (50-talet ringde...) skrev 2020-06-12 20:14:20 följande:

    Är heterosexualitet naturligt, enligt dig?

    Om ja, varför anser du inte att homosexualitet är det?


    Ja, läs ovan.
  • Nimzay
    Anonym (nope) skrev 2020-06-12 20:18:28 följande:
    En avvikande läggning som i fullständig skala skulle resultera i en självutrotning.
    Fast även om det är avvikande behöver det ju inte betyda att det inte är naturligt, eller va? Ifall en avvikelse råkar bli till i naturen av naturen är den ju just naturlig?
  • Anonym (nope)
    Nimzay skrev 2020-06-12 20:22:17 följande:

    Fast även om det är avvikande behöver det ju inte betyda att det inte är naturligt, eller va? Ifall en avvikelse råkar bli till i naturen av naturen är den ju just naturlig?


    På ett sätt ja, beror ju på hur man definierar naturligt.
Svar på tråden Din åsikt?