• Anonym (Kaffedraken)

    Söker vänner

    Hej!
    Är en gift kvinna på 42 år som har en 10 årig son.
    Söker efter nya vänner att hitta på roliga saker med, som exempel bio, fika eller helt enkelt vanliga kompis grejer.
    Är ursprungligen från Göteborg men flyttade till Sörmland för 8 år sedan. Så har inte skaffat mig speciellt mycket vänner här:).
    Ser mig själv som lite blyg men social och rolig när jag väl har lärt känna folk.

  • Svar på tråden Söker vänner
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag fick vänner via Citypolarna, kolla om de finns i närheten av där du bor. (www.citypolarna.se) Eller kolla in MeetUp som också finns på nätet. Båda är nätbaserade men avsikten är att träffas i verkligen, de har temakvälkar, fika mm. Ett annat tips är att gå med i någon förening som intresserar dig typ fotoklubb, röda korset, Amnesty, friluftsfrämjandet, Naturskyddsföreningen, friskis och svettis m.m.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag kan tipsa om ladies circle. Finn i hela landet med lokala klubbar på många orter. Man är ett gäng tjejer(maxålder 45) som ses varannan eller var tredje vecka och gör något plus umgås. Bra sätt att lära känna fler och hitt de man klickar extra bra med som man kan bli vän med utanför också.

Svar på tråden Söker vänner