• Anonym (Kaffedraken)

    Analsex?

    Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analsex?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-11 20:56:14 följande:
    Hade velat prata mer...
    Vill prata mer jag oxå..... postar nåt här i morgon!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Sussi) skrev 2022-01-12 01:10:39 följande:
    Vill prata mer jag oxå..... postar nåt här i morgon!

    Kör på du. 


    Angående din frågor tidigare. Mental orgasm betyder kort o gott att min lust av avsluta (mig själv) försvinner när jag hör hennes orgasm. Då upphör min lust att fortsätta. Känner inget behov av att fortsätta. När jag utövar bi6 har jag nästa aldrig en egen orgasm. Jag är ute efter utförandet. Inte ute efter att få egen orgasm. Mycket sällan kan jag be en bi6-bekant ge mig oralsex men det är en gång per år...det sker när jag håller på och bli galen. Sen ÄR det superskönt med oralsex oavsett vem som ger.
    Detta beteende hos mig kommer att upphöra. Det har fortsatt av bara farten och dags att avsluta det kapitlet. Det är inget jag är stolt över. Det är en sak att prova, en annan sak att fortsätta. Jag kan inte ha kakan kvar och samtidigt äta upp den.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-09 17:51:20 följande:

    Tips:

    Jag kan inte sluta tjata om hur viktigt det är att man helst ensam med vaceline penetrerar sig själv med dildo. Använd en normalstor styv ådrig dildo. Visst kan man börja med en mindre morot med kådis för att första gången öppna upp hålet men sen övergå till enbart dildon.

    Målsättningen med det hela är att du i lung o ro utan smärta vänjer din anal att fysiskt förbli uppspärrad/öppen så att det efter en stund kommer kännas fullt naturligt och bekvämt. Men det andra är att du mentalt, i nerverna blir helt accepterat att ha analen konstant öppen vilket får din hjärna att se dildon som något normalt vilket får dina muskler i hålet att slappna av.

    Metoden är att med vaceline ha dildon i dej minst 1 timme medan du är uppe och gör saker som promenera, städa där du även böjer dej ner på huk. Dildon vill trilla ut men använd en tjejbaddräkt, body eller sätt hängslen i tajta badbyxor som håller den inne men ändå kan glida lite.

    Denna träning är bra att upprepa och är suverän inkörning så att ni slipper allt ev obehag och kan gå till sängen och faktiskt njuta från första stund.

    Det finns inga risker med att bli slapp el få hemorojder!!!!


    Tack så mycket för jättebra råd! 

    Vill verkligen försöka omsätta dem i praktik när mitt första försök till tvåan inte funkade alls. Killen var i och för sig oerfaren precis som jag men framför allt lyckades vi inte när han endast vill ettan eller trean.

    En fråga bara. Hur länge är analen uppspärrad/öppen efter sex? Såg i en P-rulle fortsatt öppen gång efter penetration och läckage därifrån vore mindre trevligt. Vad tror du med erfarenhet?

    /En som planerar inköp av vaselin och dildo för träning Glad

     

     
  • Anonym (Kaffedraken)

    Allt beror på människorna. Om du känner för det och din partner är okej med det, varför inte? Jag kan inte se något fel med det. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Anal sex, det är bra och kryddar sexlivet.

    Min fru har njutit att ta på en trap-on, och ha den maktkänsla att knulla mig.

    Som man, har vi känslor i analan, och ökar tillfredsställande.

    Det är en lek med sub och dominans, och vi bytet på de roller tillbaks i tiden. Förhoppningsvis kommer det igen.

    På några områden, hjälper mycket också. ????

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ni kvinnor som kör med analsex gör ni det för mannens skull eller ert?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-14 04:21:54 följande:

    Ni kvinnor som kör med analsex gör ni det för mannens skull eller ert?


    För båda.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-12 06:34:51 följande:

    Kör på du. 


    Angående din frågor tidigare. Mental orgasm betyder kort o gott att min lust av avsluta (mig själv) försvinner när jag hör hennes orgasm. Då upphör min lust att fortsätta. Känner inget behov av att fortsätta. När jag utövar bi6 har jag nästa aldrig en egen orgasm. Jag är ute efter utförandet. Inte ute efter att få egen orgasm. Mycket sällan kan jag be en bi6-bekant ge mig oralsex men det är en gång per år...det sker när jag håller på och bli galen. Sen ÄR det superskönt med oralsex oavsett vem som ger.
    Detta beteende hos mig kommer att upphöra. Det har fortsatt av bara farten och dags att avsluta det kapitlet. Det är inget jag är stolt över. Det är en sak att prova, en annan sak att fortsätta. Jag kan inte ha kakan kvar och samtidigt äta upp den.


    Mental orgasm tillräcklig. Välbekant hos mig. Din lust upphör och du känner inget behov av att fortsätta när du hör din tjej komma. Många tjejer vill upprepade orgasmer, och om hon vill mer stimulans vore det inte skönt för er båda med en till och framförallt för dig om du ges chans till egen orgasm? Någon klockning när ni bör vara klara? Vid bi6 får du sällan egen orgasm när du mer med i utförandet. Orgasm en gång per år oralt oavsett vem som ger. Submissive hållning? Har det varit så alltid.
    Nappar på ditt pm förslag! OT här kanske.       
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har bara testat det en gång  med en kille som struntade helt om det gjorde ont eller inte utan bara tryckte in den och körde på vilket inte var så skönt ,han slutade dock när jag  började gråta.  så jag har alltid varit negativ till det efter det,  Kanske alla killar är likadana ? 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fanny) skrev 2022-01-14 17:59:09 följande:

    Jag har bara testat det en gång  med en kille som struntade helt om det gjorde ont eller inte utan bara tryckte in den och körde på vilket inte var så skönt ,han slutade dock när jag  började gråta.  så jag har alltid varit negativ till det efter det,  Kanske alla killar är likadana ? 


    Nej det är de inte.
Svar på tråden Analsex?