• Anonym (Sexga­lning)
    Tue 23 Jun 2020 16:05
    1585 visningar
    46 svar
    46
    1585

    Min pojkvän vill inte ha sex

    Hej! Det är så att jag och min pojkvän och blivande sambo har varit tillsammans i drygt 1 år. Allting är jätte bra och han är underbar, givmild, godhjärtad, stabil, trogen och gullig, och det är långt ifrån vad jag varit van vid kan jag ju säga...

    Här kommer tvisten. Han vill knappt ha sex.

    Förlåt men jag känner mig helt galen som ens klagar.. har hittat en kille som verkligen är bra för mig och gör mig lycklig och jag känner mig säker och jätte förälskad.. men..

    När vi väl har sex så blir de ofta bara en gång och tar inte så lång tid innan han kommer.. sen har han svårt att få upp den igen.

    Är inte varje dag, och jag är störtförälskade och vill ha honom hela tiden och vill visa att jag älskar honom.

    Vill även få känna mig älskad och uppskattad och att man är fin och sexig..

    Kommer aldrig tjata på honom heller och försöker att prata om det nån gång men han säger bara att han är trött och att det blir bättre men det känns inte bra!

    Vad ska jag göra??

  • Svar på tråden Min pojkvän vill inte ha sex
  • Anonym (samma­)
    Tue 23 Jun 2020 16:15
    #1

    Har inget tips, men jag har samma problem. Vi har pratat om det och försökt att bättra "oss" men det blir ingen skillnad. Är rädd att vi kommer sluta helt. Förhållandet utöver det är dock helt fantastiskt, vilket är vad som räddar upp situationen för mig. 

  • Anonym (Sexga­lning) Trådstartaren
    Tue 23 Jun 2020 16:29
    #2

    Samma här... vet att man ej ska jämföra med tidigare förhållanden men sex för mig tidigare har ju varit en stor grej och passionerat och en utav sakerna som faktiskt höll en tillsammans, och jag hatar att säga det men jag måste få en förklaring eller en lösning annars vet jag inte hur jag ska göra..

  • Tue 23 Jun 2020 16:32
    #3

    Jag har varit i en 10-årig samborelation. Han hade problem med tidig utlösning och hade inte någon extrem sexlust ens i början av förhållandet, men tillräckligt för att hålla mig nöjd och jag var så otroligt kär och kåt på honom att jag nöjde mig med det jag fick ;) men sen dalade det oerhört snabbt. Han var närmast asexuell och skämdes (tror jag) över sin snabbhet som vi inte alls fick prata om eller försöka söka hjälp för vilket jag föreslog. Vi fick barn och fortsatte väl ha sex nån gång ibland med några månaders mellanrum i några år tills det blev alltmer sällan, de sista åren hade vi sex ca 1 gång om året och då började det kännas weird, som att ha sex med sin bror..! Jag började fundera på separation redan efter några år men stannade för barnets skull, tills jag helt enkelt inte stod ut längre och insåg att jag var skyldig mig själv ett lyckligt fullkomligt liv - där sex är en viktig del för mig! I övrigt hade vi ett jättebra förhållande men den där oerhört viktiga biten var vi inte kompatibla med och det blev orsaken till att jag till slut lämnade honom.

  • Anonym (Sexga­lning) Trådstartaren
    Tue 23 Jun 2020 16:46
    #4

    Ångrar du att du väntade så länge?

  • Anonym (Pelle­)
    Tue 23 Jun 2020 17:25
    #5
    +2

    Jag hade avslutat det för längesen. Eftersom jag tycker sex är en viktig del.

    Är det lite sex i början av förhållandet så kommer det bli mindre efter nåt år och efter barn obefintligt.

    Det man kan vara säker på att kurva för sex oftast går nedåt. Så det är bättre att börja från en hög nivå.

    Skaffa för all del inte barn om du inte är helt nöjd med förhållandet. Det inkluderar sex.

  • Vaness­a89
    Tue 23 Jun 2020 17:28
    #6

    Hur ofta har ni sex?

  • Tue 23 Jun 2020 17:40
    #7
    Anonym (Sexgalning) skrev 2020-06-23 16:46:45 följande:

    Ångrar du att du väntade så länge?


    Ja, jag kastade bort flera år och mådde oerhört dåligt, jag kände mig ouppskattad, osexig, gammal, ratad. Jag stannade för barnets skull och tänkte jag skulle stå ut men sen tänkte jag varför? Ska jag sitta en dag med utflyttade barn och ångra mitt liv, allt jag inte gjort? Ska jag torka ut redan som 30-åring?

    Jag levde upp efter separationen även om det var jobbigt att separera såklart. Nu hade vi ju barn och under småbarnsåren var det ändå skönt att ha honom fast vi var mer som syskon, han var ju en bra snäll kille men hade vi inte haft barn hade jag inte stannat.
  • Anonym (Sexga­lning) Trådstartaren
    Tue 23 Jun 2020 18:16
    #8
    Silverjenny skrev 2020-06-23 17:40:35 följande:

    Ja, jag kastade bort flera år och mådde oerhört dåligt, jag kände mig ouppskattad, osexig, gammal, ratad. Jag stannade för barnets skull och tänkte jag skulle stå ut men sen tänkte jag varför? Ska jag sitta en dag med utflyttade barn och ångra mitt liv, allt jag inte gjort? Ska jag torka ut redan som 30-åring?

    Jag levde upp efter separationen även om det var jobbigt att separera såklart. Nu hade vi ju barn och under småbarnsåren var det ändå skönt att ha honom fast vi var mer som syskon, han var ju en bra snäll kille men hade vi inte haft barn hade jag inte stannat.


    Förstår... får bara en sån känsla av skuld och otacksamhet när jag känner såhär.. jag menar jag har varit ihop med en riktig psykopat innan som både psykiskt och fysiskt misshandlade mig, men sexet va toppen och kände mig alltid sexig och fin.. och de va inte alls värt det.. men nu har jag äntligen nån som är bra och så är jag inte nöjd..
  • Anonym (Sexga­lning) Trådstartaren
    Tue 23 Jun 2020 18:20
    #9
    Vanessa89 skrev 2020-06-23 17:28:08 följande:

    Hur ofta har ni sex?


    Kanske 1-2 ggr i veckan och oftast då blir de bara en gång.. han säger att han är trött men jag jobbar 100% och har hästar, och vill ändå..
  • Anonym (M)
    Tue 23 Jun 2020 18:31
    #10

    Det var väl inte så lite!

    Jag får vara glad om jag får knulla på min fru 2-3 gånger om året.

    Visserligen har inte ni varit ett par så länge men tycker ändå det låter rimligt.


    Anonym (Sexgalning) skrev 2020-06-23 18:20:05 följande:

    Kanske 1-2 ggr i veckan och oftast då blir de bara en gång.. han säger att han är trött men jag jobbar 100% och har hästar, och vill ändå..


Svar på tråden Min pojkvän vill inte ha sex