• BaeBinkie

    Åh kan inte ungen komma ut snart - gnälltråd för oss som väntar på vårt sommarbarn

    Väntar mitt andra barn med bf sista augusti - Och längtar SÅ tills ungen är klar och ska komma ut! DET ÄR SÅ VARMT! 32 grader i Sthlm idag :D

  • Svar på tråden Åh kan inte ungen komma ut snart - gnälltråd för oss som väntar på vårt sommarbarn
  • Anonym (Signe)

    Jag både längtar och bävar till förlossningen. BF på måndag. Men det är första barnet så går säkert över tiden. 30 grader här på västkusten. Varmt och jag längtar till en badstrand, men har så ont/foglossning och är så trött. Ligger mest som en strandad val på soffan, i underkläder med fönster öppna och fläkten på max. Längtar efter att vara o-gravid.

  • velig13

    Ja min plockas ut i mitten av augusti. Just nu är mitt liv hemskt.

    Arg och känslig och tycker allt är tråkigt.

    Kroppen är ok, trött och lite tung (v 32). Men det som suger mest är att jag inte ens kan ta en glass pga jävla graviddiabetes!! Får äta jordgubbar visserligen men jag skulle döda för ben and jerrys ....gråter lite nästan.

  • Jooosen

    Haha underbar tråd! Går in i vecka 34 idag! Dör av värmeslag. Ligger i sängen med en fläkt i ansiktet. Känner mig sjukt tung och tjock. Inga kläder passar, kissar 24/7. Bf 13 augusti. Har längtat efter att få vara gravid i 3 årstid dock så försöker uppskatta det :p... men längtar ihjäl mig till bebis och min vanliga kropp nu.


    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Amwildas

    V 37+4 bf 12 juli tredje barnet . Nu är det inte roligt . Har med grav diabetes men endast kostbehandlat . Glass i stora lass får bli Nicks el trocadero zero calippo . Mina andra barn har kommit i dec och feb Så detta blir mitt sista och enda sommarbarn. Vi får trösta oss med att nästa v blir svalare .

  • BaeBinkie

    Skönt att det finns fler som vill gnälla :D Det här är ju ett i-landsproblem utan dess like meeeeen likförbannat är det jättevarmt och tungt ändå!

    Är i v 32 och släpade med mitt stora barn (som precis fyllt tre) till en plaskdamm idag. Kände mig som en jävla superhjälte efter att ha cyklat LÅDCYKEL ca 700 meter :D

    Nu ska jag fylla frysen med diverse flaskor med vatten, handdukar och vetekuddat. Blir gött tills ikväll!

  • BaeBinkie

    Vad gör ni idag? Sov som en kratta i natt, var uppe.och duschade iskallt två gånger och sen blev jag väckt av mig treåring 06.30. Oh the joy!

  • BaeBinkie

    Vad gör ni idag? Sov som en kratta i natt, var uppe.och duschade iskallt två gånger och sen blev jag väckt av mig treåring 06.30. Oh the joy!

  • Anonym (Signe)
    BaeBinkie skrev 2020-06-28 11:19:48 följande:

    Vad gör ni idag? Sov som en kratta i natt, var uppe.och duschade iskallt två gånger och sen blev jag väckt av mig treåring 06.30. Oh the joy!


    Samm som tidigare: den strandade valen. BF imorgon, men inga som helst känningar eller tecken på att det skulle dra igång. Ska äta godis. Annars inga planer för dagen.
  • Anonym (Bada)

    Gör som de senaste dagarna, hänger vid en sjö och badar. Är vi vecka 32.

Svar på tråden Åh kan inte ungen komma ut snart - gnälltråd för oss som väntar på vårt sommarbarn