• Niila

    Påbörja IVF 2020 Följas åt?:)

    Hej!

    Den 12/8 påbörjar vi äntligen behandlingen:) Som vi väntat! Vi kommer göra ICSI och jag har hoppas på det korta protokollet iom att det inte verka föreligga några hinder för det. Har beräknad mens den 21/8 så då börjar det på riktigt.

    Är det någon här som vill följas åt? Skulle vara spännande och skönt att kunna dela den här resan med andra<3

  • Svar på tråden Påbörja IVF 2020 Följas åt?:)
  • Sussna85

    Jag hoppar gärna in här med, har en annan tråd som jag startade som heter "ivf maj 2020" oxå :)

  • minnie768

    Vi har första mötet med kliniken 11/8 så än så länge vet jag inte när vi kör igång. Då ska vi ha ett web-baserat möte med läkaren och sedan även med bm 19/8. Vet inte om jag behöver komma in på någon kontroll innan vi kör igång med antar inte det eftersom jag redan fått tid?
    Kliniken har fortfarande stängt så kan inte ringa och fråga dem heller, de öppnar nästa vecka.

  • Sussna85

    Men annars gick det inte så bra denna gång heller för oss på ivf nr 2,ett fragmenterat ägg som de ska försöka göra insättning på imorgon i åbo...men hoppet är litet...

  • minnie768
    Sussna85 skrev 2020-07-27 15:09:52 följande:

    Men annars gick det inte så bra denna gång heller för oss på ivf nr 2,ett fragmenterat ägg som de ska försöka göra insättning på imorgon i åbo...men hoppet är litet...


    Tack för tipset om andra tråden, jag hoppar in där också :)

    Vad innebär fragmenterat ägg?
  • Blomma30

    Jag hoppar in här. Läser att ni andra redan är på G. Själv väntar jag fortfarande på att få starta det hela. Remissen skall vara skickad iallafall. Så just nu känns det bara som en evig väntan...

  • minnie768
    Blomma30 skrev 2020-07-28 16:42:19 följande:

    Jag hoppar in här. Läser att ni andra redan är på G. Själv väntar jag fortfarande på att få starta det hela. Remissen skall vara skickad iallafall. Så just nu känns det bara som en evig väntan...


    Rekommenderar dig att hänga med i denna tråden:

    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/80426494-ivf-maj-2020/25%23m260

    :) Lite mer liv i den än denna som Sussna85 skrev ovan :)
Svar på tråden Påbörja IVF 2020 Följas åt?:)