• Anonym (Anony­mman)
    Mon 29 Jun 2020 04:46
    1676 visningar
    32 svar
    32
    1676

    Blir jag åtalad nu? Falsk anmälan mot flickvän

    Hej...

    Jag är helt förstörd! Vet inte vad jag ska göra !

    Min flickvän har alltid varit aggressiv mot mig, jag har alltid varit för snäll, orkar inte förklara hela relation utan jag säger vad som hände ikväll.

    Vi hade varit ute och ätit, tagit nån öl, min tjej var arg över något fjantigt jag sagt ute till nån kompis och skulle ?läxa upp mig? när vi kom hem.

    Det slutade med att hon drog kniv mot mig och hyttade och träffa mig i armen, då knuffa jag ner henne i golvet så hon tappa kniven. Sen sprang jag in på toaletten och låste dörren. Innan jag ens hann komma ut ur toaletten så blev jag gripen för ?kvinnomisshandlare ? och fick lämna lägenheten.

    När polisen hade lämnat av mig på hotell så kunde jag inte betala hotellet för min flickvän hade spärrat kortet så jag gick hem.

    När jag kom hem blev hon tokig och börja kasta tallrikar i lägenheten, då ringde jag polisen och sa att hon hade kniv huggit mig förut och kastade talrikar i lägenheten nu.

    Polisen sa att hon hade sagt att hon borde avvisas första gången , men att jag kommer åtalas för falsklarm nu, dom hade ingen förståelse för att jag inte ville anmäla min flickvän första gången 1 timme före. Försökte förklara att det är samma skador som innan med kniv och hon hyttade med kniv igen, lönlöst.

    Mår så dåligt, vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Blir jag åtalad nu? Falsk anmälan mot flickvän
  • Mon 29 Jun 2020 05:53
    #1

    Du ska separera IDAG och inte ens titta på din "flickvän" en enda sekund mer.

    Ang falskanmälan kommer inget att hända, jag lovar.

  • Anonym (Anony­mman) Trådstartaren
    Mon 29 Jun 2020 06:15
    #2
    Långbenopluto skrev 2020-06-29 05:53:49 följande:

    Du ska separera IDAG och inte ens titta på din "flickvän" en enda sekund mer.

    Ang falskanmälan kommer inget att hända, jag lovar.


    Hur vet du det??
  • Anonym (Anony­mman) Trådstartaren
    Mon 29 Jun 2020 06:18
    #3

    Här ser ni mina skador, inte jätteallvarliga men så ni ser att jag talar sanning.

    imgur.com/a/Qx155bt

    Min flickvän har inga skador alla för jag slår inte kvinnor.

  • Anonym (ooo)
    Mon 29 Jun 2020 07:17
    #4
    Anonym (Anonymman) skrev 2020-06-29 06:18:12 följande:

    Här ser ni mina skador, inte jätteallvarliga men så ni ser att jag talar sanning.

    imgur.com/a/Qx155bt

    Min flickvän har inga skador alla för jag slår inte kvinnor.


    Du ska gå till läkare och dokumentera skadan så att det blir en riktig dokumentation också, inte bara din egen. Du borde anmäla din flickvän för misshandel, så förstår polisen att något hände, det var inte bara det hon sa, som hände. 

    Men viktigast är förstås at du tar dig ur denna hemska relation. Spärrat kort? Hur kommer hon åt ditt kort? 
  • Anonym (Doku)
    Mon 29 Jun 2020 07:24
    #5

    Som tidigare person har skrivit - gå till läkare och få skadorna dokumenterade.

    Har kompisar eller släkt sett din tjej vara aggressiv mot dig någon gång? Om ja - så har du folk som kan gå i god för dig, vilket är bra!

    Sen lämnar du idag. Packa allt. Be kompis eller släkting att vara med och övervaka ifall hon skulle sätta igång något.

  • Anonym (Anony­mman) Trådstartaren
    Mon 29 Jun 2020 07:25
    #6
    Anonym (ooo) skrev 2020-06-29 07:17:32 följande:

    Du ska gå till läkare och dokumentera skadan så att det blir en riktig dokumentation också, inte bara din egen. Du borde anmäla din flickvän för misshandel, så förstår polisen att något hände, det var inte bara det hon sa, som hände. 

    Men viktigast är förstås at du tar dig ur denna hemska relation. Spärrat kort? Hur kommer hon åt ditt kort? 


    Genom att logga in med bank id på dosa, hon kan min kod.

    Nu håller hon på och påstår att jag har kastat henne på golvet och sparkat henne i magen, vilket rent jävla skitsnack.

    Förstår polisens agerande nu när hennes lögner svävar iväg så här.

    Fy fan asså
  • Anonym (Anony­mman) Trådstartaren
    Mon 29 Jun 2020 07:28
    #7

    Helt ärligt alla!!!

    Jag har inte rört ett hårstrå på henne ens, det svär jag på!!! Om någon skulle åka dit för falsk alarm så är det hon.

    Fy fan för polisen egentligen...

    Snacka om att dom har svikit mig

  • Vaness­a89
    Mon 29 Jun 2020 08:35
    #8

    Om det är någon som du ska vara arg på så är det på dig själv som inte samlar kraft och lämnar henne... Vad i helvete håller du på med?

  • Mon 29 Jun 2020 08:49
    #9
    +1
    Anonym (Anonymman) skrev 2020-06-29 07:28:44 följande:
    Helt ärligt alla!!!

    Jag har inte rört ett hårstrå på henne ens, det svär jag på!!! Om någon skulle åka dit för falsk alarm så är det hon.

    Fy fan för polisen egentligen...

    Snacka om att dom har svikit mig
    Släpp den biten nu och släng ut henne!!
  • Anonym (Steff­)
    Mon 29 Jun 2020 08:56
    #10
    +1
    Anonym (Anonymman) skrev 2020-06-29 07:28:44 följande:

    Helt ärligt alla!!!

    Jag har inte rört ett hårstrå på henne ens, det svär jag på!!! Om någon skulle åka dit för falsk alarm så är det hon.

    Fy fan för polisen egentligen...

    Snacka om att dom har svikit mig


    Du sviker dig själv varje dag du stannar med galningen
Svar på tråden Blir jag åtalad nu? Falsk anmälan mot flickvän