• Anonym (enriktigkarl)

    Vad tycker du om din partners fitta?

    Jag älskar min frus fitta, jag tycker den är vacker (speciellt då den är alldeles nyrakad), skön och god.
    Vad tycker du om din partners fitta?
     Älskar du den, stör du dig på något eller känner du dig likgiltig?

  • Svar på tråden Vad tycker du om din partners fitta?
  • Anonym (Rogge)

    Älskar den. Den blir kåt,våt och helt underbar och slicka.

  • Anonym (Mums)
    Anonym (Man 35) skrev 2020-06-29 17:00:55 följande:

    Tänker mycket på och saknar den speciellt när vi ligger i sängen bredvid varandra men den är närmast oåtkomlig. Bättre bevakad än Fort Knox, får inte komma nära.


    Haha, känner med dig, brukar säga att min fru har pansartrosor på dig.
  • Anonym (Peter)

    Den ser ut som smashad rostbiff. Brungrå, långa blygdläppar och mycket av allt. Självklart älskar jag hennes fitta

  • Anonym (Erik)

    Nu har vi inte sex längre, men jag tycker hennes är väldigt fin. Glad också att hon inte tvunget måste raka den helt.

  • Anonym (??)
    Anonym (Stilig man) skrev 2020-07-01 06:19:32 följande:

    älskade den förut, tills vi fick vårt fjärde och sista barn. den har blivit så jäkla slapp nu att man knappt känner nåt när man knullar henne.

    Visst har jag förståelse att hon nu som snart 50-åring inte kan vara som när vi träffades vid 25, men det är som att försöka sätta på en hink. 

    nu kan jag bara komma om jag får ta henne i tvåan


    Jag förstår inte varför folk bara finner sig i detta?

    Jag är 23 år och har ett ex som var väldigt skön att knulla och trång, men som var helt inställd på att efter hon får barn så kommer hon operera och få en tight fitta igen(om det behövs) för att det är skönast så för henne och hennes partner(som var jag då).

    Det ska tydligen vara en ganska billig och okomplicerad operation och kommer ge er så mycket. Kanske värt att kolla upp?
  • Anonym (??)
    Anonym (Yes) skrev 2020-07-01 08:32:15 följande:

    Spenderat åtta år tillsammans. Den är alltid tajt, det tar ett bra tag för mig för att kunna komma in. Den är galet skön, har fortfarande inte lärt mig hur jag ska hålla mig riktigt. Utseendet är fylligt, myntinkast. Den har varken smak eller lukt, vilket också är trevligt, hon tar verkligen hand om sig själv och där liksom. Det är absolut 10/10. Väldigt konstig känsla, men känns som att min kuk är anpassad efter hennes fitta. Ni som känt samma, ni förstår vad jag menar. Strukturen och formen är liksom som ?gjord för mig?.


    Ja en som jag brukade ha sex med var exakt så. Min kuk fyllde henne precis precis och om jag smällde in så kom jag in den sista centimetern så att det gjorde ont på henne, så det var verkligen precis precis. Och den var även så tajt att det var galet skönt, men inte för tajt för att jag skulle ha problem med att hålla. Den behövde även töjas lite varje gång men sedan så var det bara att köra fullt ös och ingen smärta hos henne. En nice fitta, anpassad för min kuk helt enkelt
  • Anonym (Ollga)
    Anonym (Man 35) skrev 2020-06-29 17:00:55 följande:

    Tänker mycket på och saknar den speciellt när vi ligger i sängen bredvid varandra men den är närmast oåtkomlig. Bättre bevakad än Fort Knox, får inte komma nära.


    Varför stå ut med sånt här skit? I en relation har man sex med varandra.
  • Anonym (gg)
    Anonym (Yes) skrev 2020-07-01 08:32:15 följande:

    Spenderat åtta år tillsammans. Den är alltid tajt, det tar ett bra tag för mig för att kunna komma in. Den är galet skön, har fortfarande inte lärt mig hur jag ska hålla mig riktigt. Utseendet är fylligt, myntinkast. Den har varken smak eller lukt, vilket också är trevligt, hon tar verkligen hand om sig själv och där liksom. Det är absolut 10/10. Väldigt konstig känsla, men känns som att min kuk är anpassad efter hennes fitta. Ni som känt samma, ni förstår vad jag menar. Strukturen och formen är liksom som ?gjord för mig?.


    De brukar anpassa sig efter en partner, är min upplevelse i alla fall. Har känts väldigt skumt när man bytt partner.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Ollga) skrev 2020-08-06 10:39:06 följande:
    Varför stå ut med sånt här skit? I en relation har man sex med varandra.
    Livet är tyvärr inte så enkelt som du tror.
  • Xzx
    Anonym (Kalle) skrev 2020-08-06 12:00:58 följande:
    Livet är tyvärr inte så enkelt som du tror.
    Och andra gånger gör man det svårare än det behöver vara...
Svar på tråden Vad tycker du om din partners fitta?