• Anonym (visningshus)

    Män med svagare erektion omanliga?

    Fråga till kvinnorna här på forumet

    Hur tänker du runt män som har en svagare erektion? Att den inte blir så hård som den var tidigare och kanske också tappar erektionen från och till.

    Blir en sådan man mer omanlig i dina ögon? Speciellt mot bakgrund av att han kanske tidigare hade stenhård erektion?

    Spelar det någon roll på hur du ser på hans erektion om han är en bit upp i åren (ex 50+) eller om han är yngre än så?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män med svagare erektion omanliga?
  • Anonym (stort minus)

    Inte omanliga men det hade fått mig att känna mig okvinnlig och sänkt min självkänsla och varit otroligt frustrerande, så hade inte mått bra med en sån man i längden. Behöver den stenhårda bekräftelsen.

  • Anonym (Mr BP)
    Anonym (stort minus) skrev 2020-06-30 22:17:40 följande:

    Inte omanliga men det hade fått mig att känna mig okvinnlig och sänkt min självkänsla och varit otroligt frustrerande, så hade inte mått bra med en sån man i längden. Behöver den stenhårda bekräftelsen.


    Förstår dig fullt ut, jag skulle nog känt likadant om kvinnan inte hade blivit lika våt som i ungdomens år. Jag behöver den bekräftelsen.
  • Anonym (lyckligt gift)
    Anonym (stort minus) skrev 2020-06-30 22:17:40 följande:

    Inte omanliga men det hade fått mig att känna mig okvinnlig och sänkt min självkänsla och varit otroligt frustrerande, så hade inte mått bra med en sån man i längden. Behöver den stenhårda bekräftelsen.


    Du vet att män åldras också va? Skärp dig...
  • Anonym (lyckligt gift)

    Jag vet vad biologi är, därför är det väl alldeles jättesjälvklart att mannen så småningom kommer att få mindre hård erektion, även om det finns de som är helt pigga och friska även långt upp i ålder.

    Det är olika. Man kan träna och hålla sig i form och det ökar chanserna att behålla god erektil förmåga, men det är ändå inte garanterat.

    Livet är långt, man kan drabbas av sjukdom med mera.

    En man är givetvis man ändå.

  • Anonym (stort minus)
    Anonym (lyckligt gift) skrev 2020-06-30 22:24:47 följande:
    Du vet att män åldras också va? Skärp dig...
    Ja fast just den biten gör sex med en äldre man något jag kan vara utan.
  • Anonym (O)

    Absolut inte mindre manlig, men tyvärr skulle det ta hårt på mitt självförtroende. Oavsett om det är en ung kille eller en mogen man. Är han hård men inte stenhård, då är det lugnt. Slaknar han däremot så känns det jobbigt. Men som sagt, det är inget jag klandrar mannen i fråga för, utan mig själv.

  • Anonym (kåt vulva)

    Behöver en hård....annars får det vara. En slapp penis är för mig helt ointressant.

  • Anonym (sss)

    Det är väl klart att man har mer förståelse om han är 55 än om han är 25. För att man förstår de fysiologiska orsakerna till varför det blir så för många män, med åren. Vid 25 är det mer typiskt ett symptom på låg halt av manliga hormoner, eller eventuellt något psykiskt som också är oroväckande. 

    ....och handlar det om ens egen man som man levt med i 30 år redan, så är det kanske annat som är viktigare än en stenhård penis. Börjar man däremot träffa en ny man, för att man vill ha lite spänning, så är det ju botten om just sexet inte fungerar. Rätt värdo.

  • Anonym (K)

    Manligheten sitter inte i k*ken utan i hans beteende!!

  • Miss Sunny
    Anonym (stort minus) skrev 2020-06-30 22:17:40 följande:

    Inte omanliga men det hade fått mig att känna mig okvinnlig och sänkt min självkänsla och varit otroligt frustrerande, så hade inte mått bra med en sån man i längden. Behöver den stenhårda bekräftelsen.


    Just därför bland annat, håller jag mig till yngre män. Många andra fördelar också.   Vill bli tagen med den intensitet och girighet som jag "förtjänar" ;)        Varför inte, så länge jag kan attrahera dom.
  • wolf666
    Miss Sunny skrev 2022-01-14 16:05:40 följande:
    Just därför bland annat, håller jag mig till yngre män. Många andra fördelar också.   Vill bli tagen med den intensitet och girighet som jag "förtjänar" ;)        Varför inte, så länge jag kan attrahera dom.
    Just därför som jag håller mig till yngre kvinnor. Vill ha fasta bröst och rumpor, inget äckligt sladder som finns på äldre kvinnor.
  • Anonym (XZ)
    wolf666 skrev 2022-01-14 16:17:24 följande:
    Just därför som jag håller mig till yngre kvinnor. Vill ha fasta bröst och rumpor, inget äckligt sladder som finns på äldre kvinnor.
    Precis, löshud runt magen, gäddhäng, skvalpande skinkor fulla med celluliter, uääääk.
  • Anonym (Golddigger....)

    Ja, absolut ett stort minus.
    Går att kompensera med stor plånbok.

Svar på tråden Män med svagare erektion omanliga?