• Anonym (Tao)
    Tue 30 Jun 2020 11:23
    516 visningar
    48 svar
    -2
    48
    516

    Varför vill kvinnor ha män?

    När man läser här så är tydligen män helt aningslösa när det gäller relationer.
    Vi män kan inte så mycket heller.
    Tvätta och städa själva klarar vi inte.
    Vi förstår inte att barnen kommer först, om vi dejtar en singelmamma.
    Jag får väl nämna sex också, för där är vi helt hopplösa. Vi tror att kvinnor gillar dickpics. Och så fort hon vill gosa lite, så ska vi ligga.

  • Svar på tråden Varför vill kvinnor ha män?
  • Anonym (haha)
    Tue 30 Jun 2020 11:25
    #1
    +1
    Anonym (Tao) skrev 2020-06-30 11:23:18 följande:

    När man läser här så är tydligen män helt aningslösa när det gäller relationer.
    Vi män kan inte så mycket heller.
    Tvätta och städa själva klarar vi inte.
    Vi förstår inte att barnen kommer först, om vi dejtar en singelmamma.
    Jag får väl nämna sex också, för där är vi helt hopplösa. Vi tror att kvinnor gillar dickpics. Och så fort hon vill gosa lite, så ska vi ligga.


    Vi som är smarta väljer inte de männen, utan män som är vuxna och vet hur man beter sig. Jag har en fantastisk man, på alla sätt och det bästa är att han tycker likadant om mig. Match made in heaven <3 
  • Anonym (L)
    Tue 30 Jun 2020 11:28
    #2

    Det handlar inte om män eller kvinnor, det handlar om hur man är som _människa_. Det finns hemska män, precis som det finns hemska kvinnor. Istället för att se till könet så ska man se till individen.

  • Anonym (Lisa)
    Tue 30 Jun 2020 11:39
    #3
    +2

    Och vad är syftet med din tråd?

    Att uppmana många män att skärpa till sig eller klaga på kvinnor som inte vill leva dåliga liv?

  • Anonym (Tao) Trådstartaren
    Tue 30 Jun 2020 11:46
    #4
    Anonym (Lisa) skrev 2020-06-30 11:39:33 följande:

    Och vad är syftet med din tråd?

    Att uppmana många män att skärpa till sig eller klaga på kvinnor som inte vill leva dåliga liv?


    Undrar varför kvinnor vill ha män, eftersom män tydligen är så kassa.
  • Tue 30 Jun 2020 11:48
    #5
    +2
    Anonym (Tao) skrev 2020-06-30 11:46:36 följande:

    Undrar varför kvinnor vill ha män, eftersom män tydligen är så kassa.


    Vi vill ha BRA män.
  • Tue 30 Jun 2020 11:53
    #6
    Anonym (Tao) skrev 2020-06-30 11:46:36 följande:

    Undrar varför kvinnor vill ha män, eftersom män tydligen är så kassa.


    Har du inte fått tillräckligt informativa svar i tråden?
  • Anonym (Lisa)
    Tue 30 Jun 2020 11:53
    #7
    +2
    Anonym (Tao) skrev 2020-06-30 11:46:36 följande:

    Undrar varför kvinnor vill ha män, eftersom män tydligen är så kassa.


    För att vi älskar män och vill ha en man som behandlar oss väl. Att vi belyser problem i relationer och gör ett avgörande huruvida vi kan leva med vissa brister eller ej betyder ju inte att vi inte vill ha kärlek?
  • Anonym (Tao) Trådstartaren
    Tue 30 Jun 2020 12:00
    #8
    Överste Senap skrev 2020-06-30 11:53:31 följande:
    Har du inte fått tillräckligt informativa svar i tråden?
    Inte från dig i alla fall.
  • Anonym (S)
    Tue 30 Jun 2020 12:25
    #9
    Anonym (Tao) skrev 2020-06-30 11:46:36 följande:

    Undrar varför kvinnor vill ha män, eftersom män tydligen är så kassa.


    Jag utgår från att man inte anser att alla män beter sig på detta sätt. Alternativt att det är saker som enkelt skulle gå att förbättra och att man gillar resten med männen ifråga. Dvs att man gillar en spcifik man men kanske inte hans sätt att sköta hemmet. Man vill ha just den mannen men önskar att han hade böttre koll på hemskötsel?

    Det är väl inte så konstigt? Det är väl helt andra saker än hur man sköter ett hem som gör att man faller för en person, men när man väl lever tillsammans stör man sig på det trots att man egentligen gillar personen i övrigt. Och så kanske förhållandet kraschar på grund av det, och så blir man irriterad och skriver här i sin frustration.
  • Anonym (S)
    Tue 30 Jun 2020 12:31
    #10

    Jag tänker också att de som klagar över detta INTE menar att dessa sätt att bete sig är essentiella delar i att vara man. Dvs man är lika mycket man även om man kan städa, inte skickar dickpicks osv. Så att man inte vill att okända skickar nakenbilder eller att man har svårt att dela hem med nån som inte tar ansvar för sagda hem har väl ingenting med att inte gilla män att göra?

    Eller menar du att dessa saker är nödvändiga aspekter av manligheten?

    Annars förstår jag inte din slutsats att inte vilja leva med en man som inte städar = ogilla män och inte vilja ha en man.

    Förstår inte den slutsatsen riktigt.

Svar på tråden Varför vill kvinnor ha män?