• Anonym (Carl)
    Tue 30 Jun 2020 13:56
    1254 visningar
    57 svar
    57
    1254

    Hur visar ni att ni kommer?

    En allmän fråga, främst till kvinnor: Berättar ni för er partner om/när ni kommer? Eller visar det på något annat vis?

    Börjar bli frustrerad här. Löjligt problem kanske, men: Jag och min tjej har som ?regel? (är roligare än vad det låter) att hon alltid ska komma först. Problemet är dock att hon inte är vidare verbal. Eller ja, hon säger ingenting under sex, och det är knappt så att hon stönar. Det är mer olika andningar. Så i de fall där jag verkligen inte hör eller märker att hon kommer kan jag omöjligt veta. Det hände igår tex. Det var skönt för båda men jag jag höll mig lite för att inte komma (har absolut noll problem där) och gick även ner på henne en stund och jag märkte då att hon inte var lika engagerad längre, något ?hände?, och jag frågade om hon är okej. Varpå hon berättar att hon kom tidigare vid penetration.

    Och då kände jag mig lite dum som låg där och försökte när vi i stället hade kunnat komma samtidigt.

    Skulle verkligen önska att hon kunde kommunicera det bättre om vi nu aktivt försöker få henne att komma först, och jag har tagit upp det. Men det är inte helt lätt och om det inte kommer naturligt för henne att berätta eller vara mer kommunikativ, eller ens stöna, vill jag givetvis inte tvinga henne. Det ska ju kännas naturligt och bra för båda.

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Hur visar ni att ni kommer?
  • Tue 30 Jun 2020 14:05
    #1

    Då är mitt tips att hon ger något tecken att hon kommit om hon inte kan säga det rätt ut. Helt konkret tex putta bort dig, fälla ihop benen, resa på sig etc etc.. Det borde vara lättare för henne.

    Själv är jag högljudd för att det inte går att hålla tyst.

  • Anonym (Märks­)
    Tue 30 Jun 2020 16:05
    #2

    Det märks tydligt när min flickvän kommer. Hon får sammandragningar i fittan och kniper åt samtidigt som hon blir plaskvåt går inte att missa hennes orgasmer

  • Anonym (Ann)
    Tue 30 Jun 2020 16:13
    #3

    Jag kan inte vara tyst när jag kommer. Jag blir rätt högljudd naturligt när jag närmar mig klimax och riktigt ordentligt högljudd när jag kommer. Han kan inte missa det.

  • Anonym (Tjej)
    Tue 30 Jun 2020 16:15
    #4

    Jag låter en hel del och ännu mer när jag kommer, går inte att missa

  • Anonym (It's fun to stay at the)
    Tue 30 Jun 2020 16:22
    #5

    Be henne signalera "kommer" i morsekod genom musmuskelspänningar samtidigt som hon sjunger "god save the queen" och gör "YMCA" dansen med sina armar och överkropp för att signalera uppnådd orgasm.

    (Sen har du missförstått sex. Sex är inte välgörenhet. Sex är 100m sprint, det gäller att komma först).

  • Tue 30 Jun 2020 16:36
    #6

    Jag förstår frågan för när jag var yngre så fick man lära sig att man var dålig älskare om man inte märkte när tjejen kommer.


    Nu när jag är äldre och mer erfaren så kan jag bara konstatera att tjejer visar njutningen på olika sätt, både i ljud och rörelser. Så högljuda stön behöver inte innebära at hon kommit även om hon njuter. Fast oftast tror jag att jag har uppfattat rätt, brukar inte fråga. Är jag osäker så fortsätter ja ge njutning på något sätt, då visar hon om hon är nöjd.

    Men som så många sagt genom åren, var tydliga i er kommunikation.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Tue 30 Jun 2020 16:50
    #7

    Jag kan inte ens dölja att jag kommer även om jag anstränger mig. Kraftiga sammandragningar, blir våtare och kroppen ryser till som i ett par skakningar. Låter rätt mycket men det kan jag ju låta bli om jag måste :)

    Be henne visa på något sätt att hon kommit. Att hon säger det eller ja.. jag vet inte. Tänker bara att sånt ska man ju kunna kommunicera om.

  • Anonym (Kvinn­a44)
    Tue 30 Jun 2020 17:04
    #8
    Anonym (Carl) skrev 2020-06-30 13:56:38 följande:

    En allmän fråga, främst till kvinnor: Berättar ni för er partner om/när ni kommer? Eller visar det på något annat vis?

    Börjar bli frustrerad här. Löjligt problem kanske, men: Jag och min tjej har som ?regel? (är roligare än vad det låter) att hon alltid ska komma först. Problemet är dock att hon inte är vidare verbal. Eller ja, hon säger ingenting under sex, och det är knappt så att hon stönar. Det är mer olika andningar. Så i de fall där jag verkligen inte hör eller märker att hon kommer kan jag omöjligt veta. Det hände igår tex. Det var skönt för båda men jag jag höll mig lite för att inte komma (har absolut noll problem där) och gick även ner på henne en stund och jag märkte då att hon inte var lika engagerad längre, något ?hände?, och jag frågade om hon är okej. Varpå hon berättar att hon kom tidigare vid penetration.

    Och då kände jag mig lite dum som låg där och försökte när vi i stället hade kunnat komma samtidigt.

    Skulle verkligen önska att hon kunde kommunicera det bättre om vi nu aktivt försöker få henne att komma först, och jag har tagit upp det. Men det är inte helt lätt och om det inte kommer naturligt för henne att berätta eller vara mer kommunikativ, eller ens stöna, vill jag givetvis inte tvinga henne. Det ska ju kännas naturligt och bra för båda.

    Vad ska jag göra?


    Berättar? Det märks definitivt när jag kommer :) Jag stönar, pratar, visar. Jag blir rödflammig, det känns etc. Tycker det är urtrist med partners som är tysta, man vill ju höra/se att de njuter.
  • Anonym (-)
    Tue 30 Jun 2020 17:07
    #9
    Anonym (Märks) skrev 2020-06-30 16:05:23 följande:

    Det märks tydligt när min flickvän kommer. Hon får sammandragningar i fittan och kniper åt samtidigt som hon blir plaskvåt går inte att missa hennes orgasmer


    Denna gäller ju för alla. Du borde kunna känna när det händer. Det börjar ju pulsera och krama åt som fan där nere då.
  • Anonym (?)
    Tue 30 Jun 2020 19:51
    #10

    Är du säker på att hon kommer?

Svar på tråden Hur visar ni att ni kommer?