• Cuteha­lfswed­e
    Tue 30 Jun 2020 19:50
    1546 visningar
    17 svar
    17
    1546

    Vara med en gift man?

    Jag är ung som bor på landet i Gråbo, så det finns inte mycket att göra.
    Men jag tänder jättemycket på att vara med män med fruar/sambo. Det är så fel, men så hett!

    Något med att ta hand om en äldre man och få honom att njuta är så hett. Männen är ju dem som tar kontakt först, så de skulle ju ändå hitta nåt ligg. Sex med dem är så bra, men ska jag sluta? Vet att det är ''fel'', men tycker det är hett...

    Vill gärna höra era historier om ni har! :)

  • Svar på tråden Vara med en gift man?
  • Anonym (Naiv älskar­inna)
    Tue 30 Jun 2020 20:12
    #1
    +3

    Det är hett tills den dag du kärar ner dig på riktigt och inser konsekvenserna av det du gjort.

    Jag vet vad jag talar om kan jag tillägga...

  • Wed 1 Jul 2020 02:50
    #2

    Det beror väl på vad man vill ha ut av det hela. Att bli förälskad är ju alltid en "risk" båda tar och vill den ena parten börja leva ett vardagsliv med den andra kan det bli komplicerat.

  • Cuteha­lfswed­e
    Wed 1 Jul 2020 06:24
    #3

    Jag får inte känslor för männen, kan göra med att de män jag träffar är lite äldre också ;p

  • Anonym (Naiv älskar­inna)
    Wed 1 Jul 2020 06:53
    #4
    +1
    Cutehalfswede skrev 2020-07-01 06:24:52 följande:

    Jag får inte känslor för männen, kan göra med att de män jag träffar är lite äldre också ;p


    Än så länge ja....

    Dom har ändå nånting som gör att du fastnar för dom eller hur.... Du tar ju knappast en äldre random man på stan? ... Du väljer ju en man av en anledning och för att han på något sätt attraherar dig och det är fullt tillräckligt för att en dag bli kär i nån av hans egenskaper.

    Var inte så naiv.
  • Wed 1 Jul 2020 07:12
    #5
    Cutehalfswede skrev 2020-07-01 06:24:52 följande:

    Jag får inte känslor för männen, kan göra med att de män jag träffar är lite äldre också ;p


    Varför är du ens ihop med dom om du inte har känslor? Klart som fan du känner något och har känslor annars skulle du inte ligga med dom.

    Att ha sex är tillräckligt för att trilla dit och bli kär. Oavsett ålder. Inbilla dig inget annat. Tvärtom så gör deras ålder att de kan göra dig kär för att dom har erfarenheten och vet vilka knappar de ska trycka på.

    Jag har också varit ihop med gifta män och dom var också mycket äldre.(25 år äldre) Och jag blev en dag jättekär..
  • Cuteha­lfswed­e
    Wed 1 Jul 2020 07:17
    #6

    Jag vet inte, men jag blir inte kär i äldre män... Kanske därför det är lätt för mig. Blir bara förälskad i killar min ålder, jag ser väl äldre män som roliga stunder endast.

  • Wed 1 Jul 2020 07:28
    #7
    Cutehalfswede skrev 2020-07-01 07:17:38 följande:

    Jag vet inte, men jag blir inte kär i äldre män... Kanske därför det är lätt för mig. Blir bara förälskad i killar min ålder, jag ser väl äldre män som roliga stunder endast.


    Jodå du kan bli kär i äldre män också och det är ju därför du ligger med dom för att du får känslor för dom. Men du har nog inte träffat på just honom ännu.

    För du blir ju inte automatiskt kär i en jämnårig kille bara för att han är just jämnårig eller hur? Han måste ju ha rätt egenskaper som eventuell pojkvän. Ett one-night-stand här och där är ju inte kärlek oavsett ålder. Men han kan bli om du träffar honom kontinuerligt, och då kan det vara den äldre mannen du plötsligt trillar dit på...
  • Wed 1 Jul 2020 13:08
    #8
    Cutehalfswede skrev 2020-07-01 07:17:38 följande:

    Jag vet inte, men jag blir inte kär i äldre män... Kanske därför det är lätt för mig. Blir bara förälskad i killar min ålder, jag ser väl äldre män som roliga stunder endast.


    Vet egentligen inte om du gör "fel" i den bemärkelsen.. Tycker ju den som har ett förhållande/sambo/gift som gör ett moraliskt fel i så fall. Men jag är själv 49 och på väg ur ett krångligt förhållande och har börjat snegla åt andra. Låter lätt att bara lämna nån, jag vet, men det ligger mycket annat bakom med. Jag skulle aldrig kunna vara otrogen själv bara för sexets skull och sedan fortsätta vara med min partner. Men jag tror..eller rättare sagt vet nu att lusten börjar trycka på och att det skulle vara lätt att träffa nån för bara sex om det gick och det var ömsesidigt från båda. Så jag tycker kanske inte man borde ha dåligt samvete om i huruvida felet ligger.
  • Anonym (va?)
    Fri 3 Jul 2020 17:26
    #9
    Mr1970 skrev 2020-07-01 13:08:04 följande:
    Vet egentligen inte om du gör "fel" i den bemärkelsen.. Tycker ju den som har ett förhållande/sambo/gift som gör ett moraliskt fel i så fall. Men jag är själv 49 och på väg ur ett krångligt förhållande och har börjat snegla åt andra. Låter lätt att bara lämna nån, jag vet, men det ligger mycket annat bakom med. Jag skulle aldrig kunna vara otrogen själv bara för sexets skull och sedan fortsätta vara med min partner. Men jag tror..eller rättare sagt vet nu att lusten börjar trycka på och att det skulle vara lätt att träffa nån för bara sex om det gick och det var ömsesidigt från båda. Så jag tycker kanske inte man borde ha dåligt samvete om i huruvida felet ligger.
    Alltså, hur resonerar du egentlige?

    Du tycker att den som bedrar sin partner är den som gör fel, men den som medvetet deltar i bedrägeriet gör inte alls fel? Resonerar du så i alla sammanhang eller bara otrohet? Är det helt ok att delta i vad som helst och man är helt oskyldig för man bara deltog?

    Ok så du är på väg ur ett förhållande och kåt på nåt nytt och därför är allt otrohet ok och inte något man ska ha dåligt samvete... du tror inte att det är ett väldigt lägligt sammanträffande att otrohet är helt ok just när det passar dig bra men inte annars?
  • Sun 5 Jul 2020 01:10
    #10

    Cutehalfswede skrev 2020-06-30 19:50:55 följande:

    Jag är ung som bor på landet i Gråbo, så det finns inte mycket att göra. 
    Men jag tänder jättemycket på att vara med män med fruar/sambo. Det är så fel, men så hett! 

    Något med att ta hand om en äldre man och få honom att njuta är så hett. Männen är ju dem som tar kontakt först, så de skulle ju ändå hitta nåt ligg. Sex med dem är så bra, men ska jag sluta? Vet att det är ''fel'', men tycker det är hett...

    Vill gärna höra era historier om ni har! :)


    Så du har sex med äldre upptagna män för att du bor på landet och har tråkigt? Och du har inte känslor för dem, utan ser det som en trevlig stund?

    Du vet att det är fel, men tycker det är "hett".

    I mina öron så låter det som att du beter dig hänsynslöst och försöker rättfärdiga det genom diverse krumbukter. 

    Jag undrar om du mår bra? Vad månne kan ha fått dig att ha känslolöst sex och samtidigt skada andra människors relationer? Har du inga sexuella fetischer som inte drabbar en oskyldig tredje part? Hur tänker du att dina älskares barn mår när de får veta att deras pappa är otrogen mot deras mamma. Varför bidrar du till sådant?
  • Anonym (Camil­la)
    Sun 5 Jul 2020 23:31
    #11

    Nja! Det luktar trolltråd lång väg. Det var det mest naiva jag läst på länge.

    Om du är på riktigt är det dags för dig att hitta vettiga fritidsintressen. Det du försöker med är bara fjantigt.

  • Smed75
    Mon 6 Jul 2020 01:52
    #12
    Anonym (Camilla) skrev 2020-07-05 23:31:24 följande:

    Nja! Det luktar trolltråd lång väg. Det var det mest naiva jag läst på länge.

    Om du är på riktigt är det dags för dig att hitta vettiga fritidsintressen. Det du försöker med är bara fjantigt.


    Ja det luktar verkligen troll..hajar inte varför det är så kul att trolla?
  • Cuteha­lfswed­e
    Thu 16 Jul 2020 17:51
    #13
    Smed75 skrev 2020-07-06 01:52:21 följande:
    Ja det luktar verkligen troll..hajar inte varför det är så kul att trolla?
    Nä det är det inte, det är en kink många har...
    Jag råkar vara en av dem som älskar få ligga med gifta män...
  • Thu 16 Jul 2020 22:36
    #14

    Förstår dragningen på alla plan, speciellt om mannen är betydligt mycket äldre. Lite läskigt dock att du bor på en liten ort, du är inte rädd att få ett rykte om dig?


  • Smed75
    Fri 17 Jul 2020 02:55
    #15
    Smed75 skrev 2020-07-06 01:52:21 följande:

    Ja det luktar verkligen troll..hajar inte varför det är så kul att trolla?


    Skulle gärna vilja höra varför? Vad är det som är så speciellt med det? Är på riktigt nyfiken!
  • Smed75
    Fri 17 Jul 2020 02:57
    #16
    Xclueless skrev 2020-07-16 22:36:07 följande:

    Förstår dragningen på alla plan, speciellt om mannen är betydligt mycket äldre. Lite läskigt dock att du bor på en liten ort, du är inte rädd att få ett rykte om dig?


    Räcker det inte att mannen är äldre, varför just gift?

    Alltså kan köpa grejen med att vara med en äldre man ..tycker själv det är hett med yngre kvinnor .
  • Smed75
    Fri 17 Jul 2020 03:03
    #17
    Cutehalfswede skrev 2020-07-16 17:51:45 följande:

    Nä det är det inte, det är en kink många har...

    Jag råkar vara en av dem som älskar få ligga med gifta män...


    Lyckades klicka fel

    Skulle gärna vilja höra varför? Vad är det som är så speciellt med det? Är på riktigt nyfiken!
Svar på tråden Vara med en gift man?