• Anonym (AMJ)

    Söker nya tips vad gäller sex

    Hej!

    Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart 6 månader, har dock varit goda vänner i närmre 6 år, och vårat sexliv är helt fantastiskt. Har haft flertalet sexpartners innan henne men det finns inget som kommer i närheten av detta.

    Som titeln lyder vill jag ha förslag på nya saker att testa för oss? Ger er lite bakgrundsinformation om sexlivet som det är just nu.

    Vanligtvis har vi det 1-2 gånger i veckan dock mer sällan nu då hon gör sin GMU, ingen av oss känner dock att det är för lite. Vi har redan experimenterat en del då jag själv verkligen älskar att få henne att njuta och jag alltid letat nya sätt att göra detta på. Allt som jag föreslagit hittills har hon varit positiv till och det är inte svårt att övertyga henne då hon är väldigt nyfiken på det mesta. Har frågat henne om hon har några fantasier men enligt henne har hon svårt att komma på nya saker då det hon får redan är så bra.

    När det gäller just sex är jag relativt dominant av mig och skulle säga att hon är en 80/20 med fördel undergiven. Hon har sina stunder där hon gillar att ta kontroll. Oralsex sker frekvent från hennes sida. Sexleksaker har jag en hel del och stora dildon är favoriten. Analt är testat och det återkommer någon gång ibland när hon är på humör, då kan det även bli så att det är både dildon och jag, en i varsitt hål. Bunden i handleder och ögonbindel är också sånt som uppskattas hos henne.

    Jag vill ha fler tips inte för att det vi har nu på något sätt är tråkigt men för att kunna variera mig ännu mer så ge släng iväg det ni kan tänka er skulle passa.

    Ps. Grövre BDSM samt pegging behöver inte ges som tips då detta inte är något jag själv går igång på tanken av eller är beredd att göra. Ds

  • Svar på tråden Söker nya tips vad gäller sex
Svar på tråden Söker nya tips vad gäller sex