• Anonym (17 cm)
    Thu 2 Jul 2020 13:34
    2476 visningar
    50 svar
    50
    2476

    Gör en "för stor" ont eller vad beror denna reaktion på?

    Hej!

    Jag är nyfiken på hur det är för tjejer på denna biten för jag har aldrig fått ett bra svar när jag ställt frågan till tjejer jag har haft sex med.

    Vissa jag har sex med reagerar väldigt starkt när jag trycker hela vägen in(såklart inte på en gång, men under sexets gång). T.ex. så träffar jag en tjej nu som blir galet kåt av mig. Hon var väldigt reserverad i början men nu så har hon förvandlats till ett litet sexmonster, vilket är väldigt roligt. Men jag är då som min signatur antyder, runt 17 cm lång där nere.

    När hon, precis som en del andra, rider så rider hon bara halva kanske. När jag tar tag i henne och trycker in hela så reagerar hon konstigt och inte som att det gör ont, men mitt ex sa att det typ blev för intensivt då. Jag brukade dock med henne hålla fast henne och köra på ändå och hon blev galen, men hon klarade inte att göra det själv, då saktade hon verkligen ner.

    Märker typ exakt samma sak med den nya, men hon gillar inte att prata sex, hon tycker bara om att ha det så blir inte riktigt klok på henne haha, men det verkar också som att hon gillar när jag verkligen tar tag i henne och använder mig av hela, men hon gör det inte själv.

    Så har ni varit med om något liknande typ som att det blir för intensivt på något sätt, eller känner ni igen det och har egna tankar på vad det beror på?

    Jag har även på en tjej slagit i väggen och det förstår jag gör ont, men det är inte det jag pratar om här. Sen för övrigt så är jag inte jättegrov heller. Ganska lagom skulle jag tro.

  • Svar på tråden Gör en "för stor" ont eller vad beror denna reaktion på?
  • Anonym (Ont)
    Thu 2 Jul 2020 15:48
    #11

    Det gör faktiskt ont och är jäkligt obehagligt när kuken dunkar i livmodertappen. Varför måste du köra in hela?

  • Anonym (17 cm) Trådstartaren
    Thu 2 Jul 2020 16:23
    #12
    Anonym (Joråsåatteh) skrev 2020-07-02 15:37:08 följande:
    Men dåså, då är det ju bara att köra på. :) Lika svårt för mig/henne att beskriva den känslan som det är för dig att berätta hur det känns att ha snopp. ;) Vissa saker får man helt enkelt leva utan att ha en närmare uppfattning om. 
    Haha ja jag antar det...

    Var lite nyfiken bara då jag vet att den känslan uppfattas som intensiv och jag vet vissa som bara tar hela och då kanske det är för att de antingen är mindre känsliga eller bara klarar och gillar att finna sig själv med den känslan.

    Och nu pratar jag inte om djupt så att det gör ont, utan djupt så att de reagerar på det sättet, det är en speciell reaktion.
  • Anonym (17 cm) Trådstartaren
    Thu 2 Jul 2020 16:26
    #13
    Anonym (Ont) skrev 2020-07-02 15:48:22 följande:

    Det gör faktiskt ont och är jäkligt obehagligt när kuken dunkar i livmodertappen. Varför måste du köra in hela?


    Ja jag vet, men alla är olika djupa och som sagt så har jag råkat göra det och då gjorde det ont, både så att det märktes och så att jag fick höra det.

    Men annars vill jag köra in hela för att jag tycker att det är nice och de tjejer som kan ta hela verkar också tycka att det är nice. Liksom det blir mer stimulation på varje juck och de blir fyllda längre in, känns bara sexigare. Men såklart om det är så att man slår i så finns det inget positivt med det för någon av oss, men man lär sig också vad som är optimalt för olika tjejer, men brukar att lugnt trycka in hela och se och sedan börja och gå djupare och djupare om hela fick "plats" utan problem. 
  • Anonym (Jorås­åatteh­)
    Thu 2 Jul 2020 16:29
    #14
    Anonym (17 cm) skrev 2020-07-02 16:23:54 följande:
    Haha ja jag antar det...

    Var lite nyfiken bara då jag vet att den känslan uppfattas som intensiv och jag vet vissa som bara tar hela och då kanske det är för att de antingen är mindre känsliga eller bara klarar och gillar att finna sig själv med den känslan.

    Och nu pratar jag inte om djupt så att det gör ont, utan djupt så att de reagerar på det sättet, det är en speciell reaktion.
    Ja alltså.. om dina tjejer haft samma som jag upplever ibland så är det otroligt intensivt. Det är för mig nåt mellanting mellan skön "smärta" och den där känslan man får precis innan orgasm, när det bygger på liksom. Det är i vilket fall som riktigt jäkla najs. Cool 
    Men fy fasen om man inte är tillräckligt bekväm/avslappnad/kåt, då vänder det på en femöring och satan vad ont det kan göra. Så gott tecken för då är tjejen din uppenbarligen på ett väldigt bra ställe! ;)
  • Lisa says
    Thu 2 Jul 2020 17:42
    #15
    Anonym (17 cm) skrev 2020-07-02 15:16:01 följande:
    Klart hur grov den är bör vara relevant på något plan. Precis som killar så har tjejer olika storlek på sina hål. Vissa måste man verkligen ta det väldigt väldigt lugnt med då de är ganska trånga medan vissa glider man bara rakt in.

    Nu är det såklart också stor skillnad på en penis och ett barn, natt och dag räcker nästan inte som jämförelse. Men om en penis är precis lika bred som hålet så behövs den knappt töjas. Är den en del större än hålet så måste man ta det lite lugnt och låta den hänga med, för annars lär det göra ont.
    Grovleken är en helt annan sak. Ja, kör man in för snabbt innan tjejen är våt gör det såklart ont vid ingången och händer ju också att det blöder. Det funkar inte för nån. Men det är ju en annan smärta.

    Men kommer killen in för långt, vilken ju kan hända i vissa positioner, får man en obehagskänsla när det är i livmodertappsområdet, eller direkt ont, det beror lite på hur långt den når och hur det går till. Jag har aldrig varit med om att en kille märker det dock. Som tjej har man kanske mest flämtat till för det är en väldigt direkt och intensiv känsla, och så ändrat lite på ställningen så det inte händer igen. Har svårt att gissa vad det annars skulle vara, mest nerver för njutning är ju utanför och i slidmynningen.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 2 Jul 2020 18:14
    #16
    Anonym (Ont) skrev 2020-07-02 15:48:22 följande:

    Det gör faktiskt ont och är jäkligt obehagligt när kuken dunkar i livmodertappen. Varför måste du köra in hela?


    Fast nej, det gör verkligen inte ont på alla. Det är skitskönt att bli knullad hårt hela vägen in
  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 2 Jul 2020 18:16
    #17

    Jag tycker det är otroligt skönt att bli hårt knullad hela vägen in. Fråga om hon tycker det gör ont, det gör det verkligen inte på alla som några skriver här, många tycker om det

  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 2 Jul 2020 18:16
    #18

    Jag tycker det är otroligt skönt att bli hårt knullad hela vägen in. Fråga om hon tycker det gör ont, det gör det verkligen inte på alla som några skriver här, många tycker om det

  • Thu 2 Jul 2020 18:25
    #19

    Att tjejen inte själv tar initiativ, utan bara tar in halva, och att killen måste trycka in den själv och hålla fast henne talar ju mot att hon tycker det är jätteskönt.

  • Anonym (Jorås­åatteh­)
    Thu 2 Jul 2020 18:57
    #20
    annabellelee skrev 2020-07-02 18:25:20 följande:

    Att tjejen inte själv tar initiativ, utan bara tar in halva, och att killen måste trycka in den själv och hålla fast henne talar ju mot att hon tycker det är jätteskönt.


    Mjaa, inte nödvändigtvis. Jag är sån som gillar hårda tag, och tyvärr funkar min hjärna så att det blir som sexigast om jag inte behöver be om det. De verkar ha haft en diskussion om just smärta, och det verkar även som att han vid flera tillfällen har slutat när det gjort ont på henne, som man ska.

    Det är alltid svårt när bara den ena parten kommer till tals såhär, men det blir ju inte lättare av att alla i diskussionen går in med sin egna väldigt bestämda åsikt om vad saker är eller inte är, och hur allt bör vara. Just när det kommer till sex är spektrat så himla mycket större.
Svar på tråden Gör en "för stor" ont eller vad beror denna reaktion på?