• Anonym (Nyfik­en)
    Sat 4 Jul 2020 19:48
    14728 visningar
    38 svar
    +1
    38
    14728

    Runka tillsammans

    Hej. 
    Helt vanlig kille med familj och allt här. Är gift sedan åtta år tillbaka. Älskar sex men det gör inte min fru. Hon är nöjd med sex någon gång per månad och jag dör långsamt inombords. Nu har jag upptäckt att jag nog är lite bi. Jag blir så otroligt kåt av tanken på att runka ihop med andra killar. Jag minns när jag var yngre att några kompisar brukade gå och kissa i kors och sen runka på olika pissoarer runt om. Tanken på att kissa i kors med en annan kille gör mig otroligt kåt. Är det någon som har erfarenhet och känner till några bra pissoarer? 

  • Svar på tråden Runka tillsammans
  • Anonym (.)
    Sat 4 Jul 2020 22:50
    #1

    Varför ska du göra något så sunkigt som att runka på en äcklig offentlig toalett?

    Killar träffar du lätt på bodycontact, grindr eller qx.se, även om de flesta nog inte vill stanna vid en handtralla.

    Men du borde nog ta tag i ditt förhållande istället för att vara otrogen. Det kanske är dags för skilsmässa?

  • Anonym (Why not?)
    Sun 5 Jul 2020 14:19
    #2
    +1

    Runk vid just pissoarer har jag inga erfarenhet av, däremot har jag runkat ihop med andra män flera gånger. Jag betraktar mig som hetro, men sinnet är öppet och jag kan konstatera att jag tycker det är upphetsande att runka sisa vid sida med en eller flera män. Inget sex eller så, bara härlig självbefläckelse ihop med andra!

    Precis som (.) skriver så finns det Bodycontact och säkert andra forum att hitta folk att runka med. Visst finns det många där som vill göra ner än "dra en handtralla". Men jag vet att det finns ganska många killar som bara söker en runkpolare.

    Så vill du runka ihop med andra män så gör det! Om du känner att det är förenligt med ditt äktenskap lägger inte jag mig i - och det var inte heller det du frågade om!

    Lycka till!

  • Sun 5 Jul 2020 17:07
    #4

    Håller med om att offentliga toaletter kanske inte är rätt move.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sun 5 Jul 2020 22:41
    #4

    Ok. Tack. Känner mig så grymt vilsen och frustrerad. Ska försöka gå på någon festival eller klubb där man kan känna in stämningen. Dissar pissoaren då. Tack. 

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sun 5 Jul 2020 22:41
    #5

    Ok. Tack. Känner mig så grymt vilsen och frustrerad. Ska försöka gå på någon festival eller klubb där man kan känna in stämningen. 

  • Anonym (Pappa till 3)
    Sun 5 Jul 2020 23:00
    #6
    +1

    Är ni öppna i erat förhållande och kan prata om allt så är det väl inte svårare än att du säger till henne vad du har för fantasier?????. tro mig! Får hon reda på de så är de förmodligen värre än en otrohet för henne, även om de i din värld bara runkat med någon. Tro inte att hon skulle bli mer sugen på att ligga mer med dig i de läget.. Vill du spela rysk roulette med ditt förhållande så är de ju din ensak. Men jag skulle ju inte riskera den jag valt att gifta mig med mot en handtrall. Tycker du ska 5a åh lägga tankarna på nått annat.

  • Mon 6 Jul 2020 13:03
    #7

    Yes

  • Anonym (Fru)
    Tue 7 Jul 2020 09:44
    #8

    Har ni pratat om det? Har du berättat att du dör långsamt inuti??

    Kan vara så att du fantiserar om att runka med andra män för att det känns mindre som otrohet än med en annan kvinna. Eller så kanske du bara har en sådan fantasi.

    By the way, skilsmässa??? Vi kan inte alltid leva upp till varandras fantasier, jag går sönder när jag har analsex med min man= det går inte och han får leva med det. Han har inte förmåga att vara lite våldsam för att han mår dåligt av det= det går inte och jag får leva med det. Eller har jag missat något?

    Det viktiga är att ni tar er tid att prata om hur ni mår, även i ert sexuella förhållande. Prata, prata, prata!

    Troligtvis har hon en hel del saker som gör att det sexuella inte fungerar, det finns nog en hel del ni behöver prata om.

  • Anonym (Kalle­)
    Tue 7 Jul 2020 11:59
    #9
    +1
    Anonym (Fru) skrev 2020-07-07 09:44:16 följande:

    Har ni pratat om det? Har du berättat att du dör långsamt inuti??

    Kan vara så att du fantiserar om att runka med andra män för att det känns mindre som otrohet än med en annan kvinna. Eller så kanske du bara har en sådan fantasi.

    By the way, skilsmässa??? Vi kan inte alltid leva upp till varandras fantasier, jag går sönder när jag har analsex med min man= det går inte och han får leva med det. Han har inte förmåga att vara lite våldsam för att han mår dåligt av det= det går inte och jag får leva med det. Eller har jag missat något?

    Det viktiga är att ni tar er tid att prata om hur ni mår, även i ert sexuella förhållande. Prata, prata, prata!

    Troligtvis har hon en hel del saker som gör att det sexuella inte fungerar, det finns nog en hel del ni behöver prata om.


    Att prata är överskattat. Den som har ett lågt sexbehov har också noll förståelse för den som har större sexdrift och en större potential till utveckling och fantasier inom sex. Jag tycker det är en bra idé att träffa någon man att ha lite sexuella lekar med. Man kan göra mycket mer än bara runka tillsammans...  SkämsTungan ute
    Men var försiktig...

    Det kan vara bra att ha en övertrycksventil för att leva vidare i ett förhållande som man trots allt vill fortsätta.
  • Anonym (Mysso­ckan92­)
    Fri 23 Apr 2021 10:59
    #10
    +1

    Prata med din fru ta ett uppehåll 6 mån utforska din sexualitet bestäm sedan .Du kan inte äta upp kakan och ha den kvar.

Svar på tråden Runka tillsammans