• Anonym (Nyfik­en)
    Sat 4 Jul 2020 19:48
    15040 visningar
    39 svar
    +1
    39
    15040

    Runka tillsammans

    Hej. 
    Helt vanlig kille med familj och allt här. Är gift sedan åtta år tillbaka. Älskar sex men det gör inte min fru. Hon är nöjd med sex någon gång per månad och jag dör långsamt inombords. Nu har jag upptäckt att jag nog är lite bi. Jag blir så otroligt kåt av tanken på att runka ihop med andra killar. Jag minns när jag var yngre att några kompisar brukade gå och kissa i kors och sen runka på olika pissoarer runt om. Tanken på att kissa i kors med en annan kille gör mig otroligt kåt. Är det någon som har erfarenhet och känner till några bra pissoarer? 

  • Svar på tråden Runka tillsammans
  • Anonym (Mysso­ckan92­)
    Sat 24 Apr 2021 14:20
    #11

    I viken stad gäller det tänkte det inte finns så många pissoarer?

    Mest I storstäder?

  • Anonym (Tills­ammans­ÄrSkön­are)
    Mon 1 Aug 2022 18:36
    #12
    +4

    Pissoarer låter lite äckligt. Varför inte i soffan? Det finns gott om kille som runa tillsammans, varför skulle det vara att vara otrogen? Handlar bara om tillfredställelse och att njuta ihop. Många säger att man är bög om man gör det, nu råkat jag själv vara gay, men har runkat med rätt många killar som anser sig vara straighta eller bi, och som helt enkelt bara gillar att göra det ihop. Nyfikna kanske. Och runksnack ännu mycket vanligare och många tänder på det, se bara här på familjeliv, hur många nyfikna killar finns det inte som skiver på runkttrådar där de kan vara anonym? Enligt en ny undersökning som är anonym kollat en av fyra killar på gayporr, bara att googla på ?straight guys wanking together? eller liknande så får ni se. Och om man fortfarande envisas med att alla som gör det är ?gay? så är väl alla lite bi, eller?

  • Anonym (Simon­)
    Mon 1 Aug 2022 18:43
    #13
    Anonym (TillsammansÄrSkönare) skrev 2022-08-01 18:36:40 följande:

    Pissoarer låter lite äckligt. Varför inte i soffan? Det finns gott om kille som runa tillsammans, varför skulle det vara att vara otrogen? Handlar bara om tillfredställelse och att njuta ihop. Många säger att man är bög om man gör det, nu råkat jag själv vara gay, men har runkat med rätt många killar som anser sig vara straighta eller bi, och som helt enkelt bara gillar att göra det ihop. Nyfikna kanske. Och runksnack ännu mycket vanligare och många tänder på det, se bara här på familjeliv, hur många nyfikna killar finns det inte som skiver på runkttrådar där de kan vara anonym? Enligt en ny undersökning som är anonym kollat en av fyra killar på gayporr, bara att googla på ?straight guys wanking together? eller liknande så får ni se. Och om man fortfarande envisas med att alla som gör det är ?gay? så är väl alla lite bi, eller?


    Nej alla är inte bi. Men alla är inte heller lika straight som de utger sig för att vara.

    Att ha en önskan om att onanera tillsammans med andra män eller att suga av andra män är faktiskt inte en vanlig heterosexuell fantasi oavsett hur många "runka-tillsammans-trådar" det finns på FL. Det är tecken på en undertryckt homosexualitet som ligger och bubblar i ditt undermedvetna.

    Att våga släppa fram det och faktiskt på riktigt komma ut ur garderoben kommer att ge dig en känsla av befrielse som du inte ens kan tänka dig nu. 
  • Anonym (Tills­ammans­ÄrSkön­are)
    Mon 1 Aug 2022 18:45
    #14

    Jag kom ut ut garderoben för över 20 år sedan.

  • Anonym (Simon­)
    Mon 1 Aug 2022 19:00
    #15
    Anonym (TillsammansÄrSkönare) skrev 2022-08-01 18:45:17 följande:

    Jag kom ut ut garderoben för över 20 år sedan.


    Härligt, då predikerade jag för kören, ha ha! Kyss
  • Anonym (Tills­ammans­ÄrSkön­are)
    Mon 1 Aug 2022 19:13
    #16
    +2

    Ja, det kanske man kan säga,  framför allt så läsare du inte särkilt noga vad jag skrev. Läs gärna igen. Säger jag att det förkommer en hel del så förkommer det, jag har själv varit med om ett och annat. Säger du att det inte förkommer, så betyder det bara att du inte vet om det, eller inte har någon erfarenhet av det.

  • Anonym (Simon­)
    Mon 1 Aug 2022 19:23
    #17
    -1 +1
    Anonym (TillsammansÄrSkönare) skrev 2022-08-01 19:13:18 följande:

    Ja, det kanske man kan säga,  framför allt så läsare du inte särkilt noga vad jag skrev. Läs gärna igen. Säger jag att det förkommer en hel del så förkommer det, jag har själv varit med om ett och annat. Säger du att det inte förkommer, så betyder det bara att du inte vet om det, eller inte har någon erfarenhet av det.


    Det är inte så att jag inte tror att det förekommer. Jag tror bara inte att det förekommer mellan straighta män. Heterosexuella män vill varken runka av eller suga av varandra. Det är själva konceptet med att vara straight.
  • Anonym (Tills­ammans­ÄrSkön­are)
    Mon 1 Aug 2022 19:30
    #18
    +2

    Man kan fråga sig hur stor del av befolkningen som i så fall utgörs av homosexuella män? Och snälla blanda inte ihop att runka tillsammans med att suga av varandra, det senare är en klart sexuell handling. Här har vi en barnmorska och sexualrådgivare som svarar på frågan, visserligen är det en trettonåring som frågar, men angående sexuell läggning är hon nog så tydlig.

  • Mon 15 May 2023 22:07
    #19

    Så spännande det hade varit att runka ihop med en kille eller 2 nu i vuxen ålder. Man gjorde det ju några gånger när man va i tonåren men knappast samma sak

  • Nakenb­adare1­976
    Sat 2 Sep 2023 19:10
    #20

    Hej.

    Är gift med en kvinna själv och har runkat tillsammans med andra gifta män förrut. Ibland bytlånas vi trosor och runkar tillsammans

Svar på tråden Runka tillsammans