• Thu 9 Jul 2020 16:33
    7930 visningar
    6 svar
    6
    7930

    Hur hittar man liveband till sitt bröllop???

    Hej! 
    Jag ska gifta mig nästa vår och vill hitta ett band att boka redan nu. Tänker mig dels någon som sjunger vid vigseln, och ett coverband till själva festen. Men har ingen aning om hur man hittar musiker? Nån som har tips? Hur gör man? 

  • Svar på tråden Hur hittar man liveband till sitt bröllop???
  • Thu 9 Jul 2020 16:36
    #1
    +1

    Google? Fråga någon ni känner som hade på sitt bröllop? Fråga i "köpsälj"-facebookgrupp?

  • Fri 10 Jul 2020 10:57
    #3

    Har du Facebook så finns säkert en "köp och sälj grupp" eller annan lokal grupp för din stad. Där kan du söka:)

  • Mon 13 Jul 2020 13:09
    #3
    Hej!
    Jag hjälper dig gärna hitta ett band till ditt bröllop!
    ????Jag håller på och startar en matchningstjänst för just personer som vill kunna hitta och jämföra bra livemusik till fester. Jag hjälper dig jättegärna att ta fram lite alternativ på bra band och så ställer jag gärna några frågor till dig om vad du tycker är viktigast när du bokar musik etc. som tack.{#emotions_dlg.flower}
    Maila mig om du är intresserad: annamatildahagstrom@gmail.com och lycka till oavsett!

    Matilda
  • Fri 17 Jul 2020 18:12
    #4

    Vad har ni för budget? Beror nog främst på hur mycket ni vill lägga på underhållningen samt avståndet mellan bandet och var bröllopet ska hållas.

    Samt naturligtvis... vad ni hade tänkt er för typ av musik?


    Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Fri 17 Jul 2020 19:28
    #5

    Här hittade vi vårt: 123festmusik.se

    Jättebra!

  • Wed 26 Jan 2022 15:02
    #6

    Hej!
    Vi använde oss av www.evenses.se/ för vårat bröllop, det funkade jättebra och det var helt sjukt duktiga musiker!

Svar på tråden Hur hittar man liveband till sitt bröllop???