• Anonym (Fan.)
    Mon 20 Jul 2020 06:20
    640 visningar
    6 svar
    6
    640

    Tror han kan ha smittat mej med något

    Haft sex för första gången på typ ett år med en man jag träffat på nätet. Han har gått ner på mej och senaste gången hade vi oskyddat. Nu är det rött och irriterat runt slidöppningen, kliar så in i h-e och så är det nåt vitt kladd. Väntar på att bli uppringd av vårdcentralen men tänkte att det kanske finns nån hobby-läkare eller nån med egna erfarenheter här under tiden jag sitter på nålar.

  • Svar på tråden Tror han kan ha smittat mej med något
  • Anonym (?)
    Mon 20 Jul 2020 06:31
    #1

    Vilken datingsite träffades ni på? Var det tänkt bara one night stand?

  • Anonym (Fan.) Trådstartaren
    Mon 20 Jul 2020 08:00
    #2
    Anonym (?) skrev 2020-07-20 06:31:26 följande:

    Vilken datingsite träffades ni på? Var det tänkt bara one night stand?


    På bc. Det var tänkt att vi skulle bli kk och vi har träffats ett par ggr nu. Han påstår att han inte ?ligger runt? men han har ju varit reggad på bc i flera år och alla män jag stöter på ljuger, därav min oro :/
  • Anonym (?)
    Mon 20 Jul 2020 08:07
    #3
    Anonym (Fan.) skrev 2020-07-20 08:00:17 följande:

    På bc. Det var tänkt att vi skulle bli kk och vi har träffats ett par ggr nu. Han påstår att han inte ?ligger runt? men han har ju varit reggad på bc i flera år och alla män jag stöter på ljuger, därav min oro :/


    Akta dig. Litar inte ett smack på män vilken datingsite det än är.

    Den mest högutbildade, världsvana, karriär mannen är ofta en stor lögnhals även han.
  • Anonym (Sandr­a)
    Mon 20 Jul 2020 08:45
    #4

    Kan det inte vara svamp då?

  • Anonym (svamp­)
    Mon 20 Jul 2020 09:31
    #5

    Låter som svamp! Det blir svullen rött, svider kliar och kladdiga gryniga flytningar.

    Finns receptbelagd medicin för detta på apoteket alternativt ta tablett av en receptföreskriven medicin tyå Diflucan, Fluokonazol.

  • Anonym (Fan.) Trådstartaren
    Mon 20 Jul 2020 11:59
    #6
    Anonym (svamp) skrev 2020-07-20 09:31:58 följande:

    Låter som svamp! Det blir svullen rött, svider kliar och kladdiga gryniga flytningar.

    Finns receptbelagd medicin för detta på apoteket alternativt ta tablett av en receptföreskriven medicin tyå Diflucan, Fluokonazol.


    De tyckte också det lät som svamp på bmm, så skulle testa canesten. Känns lika bra att testa sig så fick tid Först om 3 veckor.
Svar på tråden Tror han kan ha smittat mej med något