• Mon 20 Jul 2020 22:06
    7455 visningar
    641 svar
    641
    7455

    Bf April 2021

    Startar igång en tråd för alla som har beräknad bf i april 2021. Sökte men hittade ingen, här kan vi följas åt! ??

  • Svar på tråden Bf April 2021
  • Sat 25 Jul 2020 16:11
    #41
    cecilian78 skrev 2020-07-25 15:26:51 följande:

    Någon mer som fått inskrivningstid? Jag har fått tid måndag 3 aug =)


    Inte än, jag ska ringa mvc på måndag :)

    Jag har redan meddelat min privata BM och jag ska dit på ett tidigt UL om ungefär 4 veckor.
  • Sat 25 Jul 2020 16:12
    #42
    Zia29 skrev 2020-07-25 15:49:24 följande:

    Hej! Hoppar gärna in här om det går bra :) Plussade idag med en sticka från testlagret men ska ta ett CB digital imorgon för att få det "svart på vitt".

    Har en son på 2,5 år så detta blir andra barnet för mig och maken. Hoppas såå att det går vägen! Både för oss och oss härinne!

    Finns det en BF-lista där man kan lägga till sig själv eller hur har ni valt att göra? :) Vore kul att se när alla har BF ^^


    Välkommen och grattis :)

    Jag tror inte vi har någon BF-lista än, men det vore roligt!
  • Sat 25 Jul 2020 19:07
    #43
    SpändFörväntan skrev 2020-07-25 16:12:14 följande:

    Välkommen och grattis :)

    Jag tror inte vi har någon BF-lista än, men det vore roligt!


    Tack och detsamma! :)

    Ja, men eller hur. Det är kul att se när alla är beräknade. Även om det lär ändras när man går på RUL haha.

    Jag kan börja så får den som vill fortsätta fylla på, det är absolut inte ett måste.

    Zia29 - BF 3 april, andra barnet
  • Sat 25 Jul 2020 20:36
    #44

    BF-lista

    Zia29 - BF 3 april, andra barnet

    SpändFörväntan - BF 8 april, fjärde barnet

  • Sat 25 Jul 2020 22:14
    #45

    Skrev ett meddelande tidigare men var inte inloggad då så vet inte om det kom med, annars blir det väl dubbelt ????....

    Har haft molande mensvärk i tre veckor och i förrgår gick det ner i ljumsken så ringde vc och fick en akuttid direkt, på plats visade det sig att jag var gravid. Tog ett cb veckotest när jag kom hem och det visade 2-3 veckor, har ingen aning om hur långt gången jag är(förutom det cb visar) och Har ätit minipiller utan mens och ändå är det en liten kotte där inne ????????

    Jag jobbar på Ica lagret och lyfter ca 10 ton om dagen och känner mig ganska orolig över smärtan jag har ner i ljumsken och vet därför inte om jag ska ringa bm på måndag och rådfråga hur jag ska göra med mina tunga lyft eller om jag vågar vänta till onsdag 29/7 där jag har tid bokad till bm, har ju ändå jobbat som vanligt fram till i förrgår när ljumsken började kännas men är väldigt orolig då jag gjorde abort i januari detta år och vill helst att kotten där inne ska få komma ut hel och frisk i april .... Vad tror ni? Mvh Angelica

  • Sat 25 Jul 2020 22:28
    #46
    Angelicabon skrev 2020-07-25 22:14:08 följande:

    Skrev ett meddelande tidigare men var inte inloggad då så vet inte om det kom med, annars blir det väl dubbelt ????....

    Har haft molande mensvärk i tre veckor och i förrgår gick det ner i ljumsken så ringde vc och fick en akuttid direkt, på plats visade det sig att jag var gravid. Tog ett cb veckotest när jag kom hem och det visade 2-3 veckor, har ingen aning om hur långt gången jag är(förutom det cb visar) och Har ätit minipiller utan mens och ändå är det en liten kotte där inne ????????

    Jag jobbar på Ica lagret och lyfter ca 10 ton om dagen och känner mig ganska orolig över smärtan jag har ner i ljumsken och vet därför inte om jag ska ringa bm på måndag och rådfråga hur jag ska göra med mina tunga lyft eller om jag vågar vänta till onsdag 29/7 där jag har tid bokad till bm, har ju ändå jobbat som vanligt fram till i förrgår när ljumsken började kännas men är väldigt orolig då jag gjorde abort i januari detta år och vill helst att kotten där inne ska få komma ut hel och frisk i april .... Vad tror ni? Mvh Angelica


    Grattis!

    Om du är orolig så tycker jag nog att du ska ringa BM på måndag ändå :)
  • Sat 25 Jul 2020 22:40
    #47
    cecilian78 skrev 2020-07-25 15:26:51 följande:

    Någon mer som fått inskrivningstid? Jag har fått tid måndag 3 aug =)


    Jag har bokat 3 april :)
  • Sat 25 Jul 2020 22:42
    #48

    BF-lista

    Zia29 - BF 3 april, andra barnet

    sbina86 - BF 3 april, tredje barnet

    SpändFörväntan - BF 8 april, fjärde barnet

  • Sat 25 Jul 2020 22:50
    #49
    SpändFörväntan skrev 2020-07-25 22:28:00 följande:

    Grattis!

    Om du är orolig så tycker jag nog att du ska ringa BM på måndag ändå :)


    Tack!! (inte meningen med så många frågetecken i texten, emojis syns tydligen inte haha...) då gör jag nog det... :) tack för ditt svar!
  • Sun 26 Jul 2020 07:34
    #50

    Lite lätt ångest då jag efter morgonens toalettbesök fick en liiiiten antydan till rosa på papperet.

    Jag försöker vara lugn ändå och tänka på att vi dels hade sex igår och det kan ju orsaka en liten blödning i slemhinnorna och att jag dessutom var hård i magen imorse och var tvungen att verkligen ta i för kung och fosterland.

    Får avvakta och se hur det utvecklar sig.

    (Jag blödde lite av och till med andra och tredje barnet, så jag vet ju att små blödningar egentligen inte betyder ett skit, men man blir ändå nervös.)

Svar på tråden Bf April 2021