• Mon 20 Jul 2020 22:06
    7466 visningar
    641 svar
    641
    7466

    Bf April 2021

    Startar igång en tråd för alla som har beräknad bf i april 2021. Sökte men hittade ingen, här kan vi följas åt! ??

  • Svar på tråden Bf April 2021
  • Sun 26 Jul 2020 12:50
    #61
    Anonym (Ts) skrev 2020-07-26 12:45:05 följande:

    Åhh tack Grattis till er med! Nej det är vårt 5e 4 här och 1 uppe i himlen. Det är exakt ett år sen jag blev gravid med vår pojke men han lämnade oss efter halva tiden:( så är lite nervös denna gången. Men åh man får försöka se det positivt:).


    Tack! Men nej :( Beklagar verkligen! :( Förstår det, håller alla tummar och tår. Beundrar din inställning, det är också skönt att skriva med andra som sitter i samma båt. Jätteroligt att du plussat nu!
  • Anonym (Ts)
    Sun 26 Jul 2020 13:20
    #62
    Zia29 skrev 2020-07-26 12:50:40 följande:

    Tack! Men nej :( Beklagar verkligen! :( Förstår det, håller alla tummar och tår. Beundrar din inställning, det är också skönt att skriva med andra som sitter i samma båt. Jätteroligt att du plussat nu!


    Åh tack ! På något sätt måste man tänka positivt:). Åh ja men såklart det är roligt att följa er med här. Åh tack detsamma
  • Sun 26 Jul 2020 13:22
    #63
    SpändFörväntan skrev 2020-07-26 10:13:15 följande:

    Jaaaa min bröst också, ömma som satan.

    Jag har för övrigt redan bestämt mig för att inte amma alls den här gången. Första och andra barnet helammande jag utan större problem, lite såriga bröstvårtor i början bara.

    Men det tredje barnet....herrejävlar. Fick jordens infektion när hon var bara någon vecka gammal. Blev inlagd i tre dagar och fick antibiotika intravenöst, hade en skyhög sänka och har ALDRIG mått så jäkla dåligt. Efter det kom amningen aldrig igång på allvar så hon fick flaska 2/3 och ammade 1/3 ungefär.

    Kommer aldrig utsätta mig för det igen. Den här gången blir det flaska från start.

    Haha, vad gulligt av din kille! Så kommer nog min också bli, han går redan (innan han ens vet om att vi plussat!) omkring och kollar på bebiskläder och säger ?Ååååhhhhhh!?


    Okej. Jobbigt att det blev så för dig :( Om allt funkar så ammar jag detta barnet oxå. Tycker det är så mysigt att amma.

    Hehe. Det är väldigt sött utav killarna att bli sådana. Jag tänkte på det hela dagen igår och började nästan lipa för det var så roligt att han reagerade så.
  • Sun 26 Jul 2020 13:59
    #64
    Anonym (Ts) skrev 2020-07-26 12:42:31 följande:

    Oj såg mitt inlägg blev helt konstigt haha.

    Åh jag vill också vänta lite till ska försöka hålla mig tills vi ska åka iväg eller ännu längre haha. Jag är sjukt nervös denna graviditeten inte ska gå bra. Vi förlorade vår lilla bebis efter halva tiden i november förra året:( men hoppas det ska gå bra .


    Jag beklagar, hoppas det går vägen den här gången <3
  • Sun 26 Jul 2020 14:00
    #65
    Zia29 skrev 2020-07-26 12:42:36 följande:

    Hah, se där! Jag lär nog gå på alla, men att det är mer sällan än första förstår jag varför. Gick du på alla efter första barnet? :)


    Japp, jag gick på alla och dessutom något fler än vanligt eftersom jag går både till MVC och till en privat BM när jag är gravid :)
  • Anonym (Ts)
    Sun 26 Jul 2020 14:06
    #66
    SpändFörväntan skrev 2020-07-26 13:59:11 följande:

    Jag beklagar, hoppas det går vägen den här gången <3


    Åh tack:) !
  • Anonym (Ts)
    Sun 26 Jul 2020 14:10
    #67

    Hur mår ni alla ?:) sj har jag märkt i kroppen ett par veckor jag varit trött ömmande bröst lite illamående plus att jag varit väldigt känslig i humöret :(. Och ändå stod det bara 2-3 veckor på testet haha ska försöka ringa mvc så jag kan få en tid om någon vecka:).

  • Sun 26 Jul 2020 15:06
    #68
    Anonym (Ts) skrev 2020-07-26 14:10:22 följande:

    Hur mår ni alla ?:) sj har jag märkt i kroppen ett par veckor jag varit trött ömmande bröst lite illamående plus att jag varit väldigt känslig i humöret :(. Och ändå stod det bara 2-3 veckor på testet haha ska försöka ringa mvc så jag kan få en tid om någon vecka:).


    Känner precis som dig. Mitt humör alltså!! Så lätt irriterad.. Mitt molande i magen kommer och går..
  • Anonym (Ts)
    Sun 26 Jul 2020 15:17
    #69
    sbina86 skrev 2020-07-26 15:06:46 följande:

    Känner precis som dig. Mitt humör alltså!! Så lätt irriterad.. Mitt molande i magen kommer och går..


    Åh ja Molandet glömde jag det är nästan värst . Jag har kännt mig deppig och så inte irriterad men åh ja man önskar man mådde bättre :).
  • Sun 26 Jul 2020 15:25
    #70
    Anonym (Ts) skrev 2020-07-26 14:10:22 följande:

    Hur mår ni alla ?:) sj har jag märkt i kroppen ett par veckor jag varit trött ömmande bröst lite illamående plus att jag varit väldigt känslig i humöret :(. Och ändå stod det bara 2-3 veckor på testet haha ska försöka ringa mvc så jag kan få en tid om någon vecka:).


    Jag har lite molande värk i magen och dessutom ömma bröst. Utöver det ingenting.

    Just humöret brukar jag inte ha något problem med under graviditeten (eller annars heller). Är en sådan där hyfsat glad typ som aldrig vaknar upp och är oförklarligt deppig.

    Är inte det minsta illamående än heller och det får gärna hålla i sig :)
Svar på tråden Bf April 2021