• Mon 20 Jul 2020 22:06
    7286 visningar
    641 svar
    641
    7286

    Bf April 2021

    Startar igång en tråd för alla som har beräknad bf i april 2021. Sökte men hittade ingen, här kan vi följas åt! ??

  • Svar på tråden Bf April 2021
  • Sun 2 Aug 2020 12:13

    Hej, plussade i veckan och verkar vara i v 5. BF 6/4 enligt NC. Detta blir första barnet för mig och sambon :) Har bokat in ett första besök hos BM 20/8 och det känns som en evighet dit... kommer även byta jobb om en månad vilket kändes kul men nu är det jag oroar mig för mest nu när jag tydligen är gravid. I övrigt går jag mest runt på små rosa moln, har lite symtom men mår bra :)

  • Anonym (21040­7)
    Sun 2 Aug 2020 20:14

    Hej!

    Kul att hitta hit med en enkel google sökning :)

    Plussade i tisdags (första barnet) och trodde inte riktigt det var möjligt (oplanerat men oskyddad sedan mitten av juni efter bland annat 4+ år med spiral).

    Enligt kalenderberäkning på diverse appar är barnet förväntad att födas

    7 april 2021! Kul att följa er resa :)

  • Sun 2 Aug 2020 20:46

    Jag plussade i torsdags och BF är den 8 april enligt NC. Vi har en tvååring sedan tidigare, som blev till utan att vi aktivt försökte. Den här gången gick det på tredje försöket.

    BF-lista

    Zia29 - BF 3 april, andra barnet

    sbina86 - BF 3 april, tredje barnet

    SpändFörväntan - BF 8 april, fjärde barnet

    Producenten ? BF 8 april, andra barnet

  • Sun 2 Aug 2020 21:19

    Vi har startat en hemlig fb-grupp för de som vill vara med.

    Skicka PM till mig med ett namn så lägger jag till er som vän och bjuder in er i gruppen :)

  • Sun 2 Aug 2020 22:51

    Hej!

    Plussade förra veckan BF 1 april med sjätte barnet :)

    Hade ett tidigt missfall i maj så jag är sjukt nojjig att detta inte ska gå vägen, konstigt att man blir mer nervös för varje barn haha

  • Mon 3 Aug 2020 09:19

    Hejsan! Hoppar in här även om det är tidigt i graviditeten (4+4). Plussade i 30/7 då jag skulle haft min mens tidigare i veckan och hade känt på mig att jag var gravid då jag fått två små blödningar under helgen innan + samt molvärk som liknar mensvärk men ändå inte. Är första gången jag är gravid, är 30 och har innan inte känt någon längtan efter barn. Men nu är det otroligt välkommet och jag hoppas att allt ska gå bra. Ska till BM på torsdag.

    En fråga: Använder ni några gravidappar? Kan ni rekommendera någon?

    Önskar er alla lycka till också ????

  • Mon 3 Aug 2020 11:53

    Plussat, första barnet. Än så länge sjukt tidigt så hoppas än så länge bara. BF 8/4 2021

  • Mon 3 Aug 2020 16:30

    Skicka PM med erat namn så bjuder jag in er till våran BF april 2021 grupp :)

  • Mon 3 Aug 2020 19:31
    Johol89 skrev 2020-08-03 09:19:32 följande:

    Hejsan! Hoppar in här även om det är tidigt i graviditeten (4+4). Plussade i 30/7 då jag skulle haft min mens tidigare i veckan och hade känt på mig att jag var gravid då jag fått två små blödningar under helgen innan + samt molvärk som liknar mensvärk men ändå inte. Är första gången jag är gravid, är 30 och har innan inte känt någon längtan efter barn. Men nu är det otroligt välkommet och jag hoppas att allt ska gå bra. Ska till BM på torsdag.

    En fråga: Använder ni några gravidappar? Kan ni rekommendera någon?

    Önskar er alla lycka till också ????


    Jag använder preglife :) Tycker den är super!
  • Tue 4 Aug 2020 08:22

    Heej!

    Jag hoppar in här hos er : )

    Jag plussade igår på ett tidigt test, gick in här för att kika men vågade inte riktigt skriva då jag tyckte det var lite för svagt. Men imorse gjorde jag ett nytt test, en sticka som även den visade plus! Så nu vågade jag mig in för att skriva!

    Bf 10/4 enligt appen

Svar på tråden Bf April 2021