• Staus

    BF 2021, för de 35+

    En grupp där gravida över 35 kan samtala om pågående graviditet och funderingar.

  • Svar på tråden BF 2021, för de 35+
  • Staus
    MammatillKevinoCasper skrev 2020-07-22 14:50:31 följande:

    Hej! Jag är 36 år och bf 4 mars ????


    Åh vad kul. Jag har ett barn sedan innan (35år) och Bf 20 mars typ. Hur mår du i din graviditet?
  • MammatillKevinoCasper
    Staus skrev 2020-07-22 15:10:08 följande:

    Åh vad kul. Jag har ett barn sedan innan (35år) och Bf 20 mars typ. Hur mår du i din graviditet?


    Kul ???? Jag mår sådär faktiskt. Mår illa, ömma bröst. Sen är jag väldigt rädd för missfall, trots att jag aldrig haft det förut. Hur mår du?
  • Staus
    MammatillKevinoCasper skrev 2020-07-22 15:20:36 följande:

    Kul ???? Jag mår sådär faktiskt. Mår illa, ömma bröst. Sen är jag väldigt rädd för missfall, trots att jag aldrig haft det förut. Hur mår du?


    Ömma bröst här med, sura uppstötningar och trött.

    Fick ett missfall i maj, så jag är mycket nervös inför detta måste jag erkänna.

    Tänkte göra ett tidigt VUL i v.8
  • IdaMaria85

    Hej! är 35 år och väntar mitt tredje barn i mars. 
    Okcså livrädd för missfall. hade ett missed abortion i oktober förra året i v17..ingen förklaring till varför det hände.. Men hoppas på allt att denna graviditet kan fullföljas.

    Har två söner sedan tidigare 11 och 6 år.-.
    Ni då?

  • Staus
    IdaMaria85 skrev 2020-07-24 10:59:25 följande:

    Hej! är 35 år och väntar mitt tredje barn i mars. 

    Okcså livrädd för missfall. hade ett missed abortion i oktober förra året i v17..ingen förklaring till varför det hände.. Men hoppas på allt att denna graviditet kan fullföljas.

    Har två söner sedan tidigare 11 och 6 år.-.

    Ni då?


    Hej

    Jag skriver mest i en grupp på Facebook numera. Du kan gå med i den med!!! En tjej som är administratör, hon skriver om den i en forum tråd som heter BF mars 2020.
  • Gröntärskönt

    Plussade för en vecka sedan. Jag har inga barn sen tidigare och fyller 39 om 1,5 månad. Tycker det här är väldigt spännande och lite overkligt.

  • Staus


    Hej

    Skriv till denna tjej och var med i vår grupp på Facebook, vi har satt ett max på 20 men är ca. 5 st idag.
Svar på tråden BF 2021, för de 35+