• Anonym (TS)
    Mon 27 Jul 2020 21:35
    11256 visningar
    88 svar
    +1
    88
    11256

    Tycker ni män att tjocka kvinnor är sexiga?

    Pga sin storlek?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni män att tjocka kvinnor är sexiga?
  • Anonym (Tuppi­s)
    Mon 27 Jul 2020 21:53
    #1

    Svarar väl nej på frågan eftersom jag inte tycker sexighet sitter i om man är tjock eller smal. Jag är ganska smal själv och har väl alltid dragits till de med typ samma kroppsform ända till nyligen då jag börjat umgås med en lite mullig kvinna. Dock så är hon inte bekväm med sin vikt själv och har börjat sin resa till den kroppsform hon vill ha. Gillar henne för den hon är!

  • Anonym (Pelle­)
    Mon 27 Jul 2020 21:56
    #2

    Attraheras endast av smala kvinnor. Jag har lite svårt att förstå de kvinnor som vill gå omkring med ett extra lager med späck. Det kan ju inte vara roligt...

  • Xzx
    Mon 27 Jul 2020 22:21
    #3

    Önskar jag tyckte det, men tyvärr. Tycker att tjocka är vansinnigt oattraktiva...

  • Mon 27 Jul 2020 22:49
    #4
    +1

    I mina ögon är smala tjejer oftast inte attraktiva. Jag vill ha former. Jag skulle inte säga att jag tycker tjockt är snyggt heller men mulliga tjejer är oftast riktigt sexiga.

  • Anonym (Mmm)
    Mon 27 Jul 2020 23:17
    #5

    Tjejer eller kvinnor som är bekväma i sig själv är attraktivt i mina ögon. Det förändrar hela utstrålningen. Sen kan de vara smala stora platta kurviga. Inte alla smala eller alla runda såklart, jag vill ha rätt personliga utstrålning och ett sött ansikte. Kvinnor är så vackra. Förstår inte hur kvinnor kan attraheras av män, men läser man alla trådar om män som aldrig får ligga så verkar kvinnorna hålla med mig. De drar det kortaste strået i dejtingvärlden

  • Anonym (Tuppi­s)
    Mon 27 Jul 2020 23:31
    #6
    Anonym (Mmm) skrev 2020-07-27 23:17:55 följande:

    Tjejer eller kvinnor som är bekväma i sig själv är attraktivt i mina ögon. Det förändrar hela utstrålningen. Sen kan de vara smala stora platta kurviga. Inte alla smala eller alla runda såklart, jag vill ha rätt personliga utstrålning och ett sött ansikte. Kvinnor är så vackra. Förstår inte hur kvinnor kan attraheras av män, men läser man alla trådar om män som aldrig får ligga så verkar kvinnorna hålla med mig. De drar det kortaste strået i dejtingvärlden


    Precis så tycker jag också, bra skrivet!
  • Pilsne­r
    Mon 27 Jul 2020 23:39
    #7

    Jag tycker inte att spinkiga kvinnor är sexiga, inte att medelsmala kvnnor är sexiga, inte att tjocka är det. En och annan kvinna är sexig, rätt många kanske, men jag kan inte säga att en hel viktklass är sexig.

  • Anonym (Cabel­lo)
    Mon 27 Jul 2020 23:40
    #8

    Fb

  • Mon 27 Jul 2020 23:47
    #9

    Attraheras inte av kraftiga eller mulliga kvinnor.

  • Anonym (Mmm)
    Tue 28 Jul 2020 00:00
    #10
    Postman skrev 2020-07-27 23:47:22 följande:

    Attraheras inte av kraftiga eller mulliga kvinnor.


    Är du själv smal och noga med din vikt?
Svar på tråden Tycker ni män att tjocka kvinnor är sexiga?