• Anonym (Under­söknin­g)
    Thu 30 Jul 2020 23:50
    1175 visningar
    42 svar
    42
    1175

    Kvinna, ligger du eller inte i de här scenariona?

    Jag hittade en intressant tråd här som är riktad till män. Jag tänkte att det här kan bli intressant även ur ett annat perspektiv, fast med ändrade kön. Dvs istället för förföriska kvinnor så är det förföriska män. Jag har behållt en hel del av originaltexten men ändrat ett par detaljer för att rikta om den till kvinnor:

    Det här bygger på att du svarar helt ärligt, det går ju att vara anonym, och inte utifrån den du vill vara utan den man du faktiskt är. Du kan svara ja eller nej, motivera gärna. Scenarierna utspelar sig inte parallellt så du kan inte välja och vraka utan de ska bedömas separat.

    1. Du är singel och träffar en otroligt snygg kille på krogen. Han är 10+., modellsnygg, både ansikte och kropp. Det här kan vara den snyggaste snubbe du någonsin kommer att ha en chans på. Det är uppenbart att han vill ha just dig så ni kastar er i en taxi hem till honom. Ni hånglar och du kan knappt fatta att det är sant. Du är så upphetsad att du nästan har yrsel och dimsyn.

    Då öppnar han dörren till sin lägenhet och det är som en scen ur ? Saw?. Det är inte en lägenhet utan en nedlagd industrilokal. Rostiga maskiner som måste vara 50 år minst, gamla rostiga verktyg, kall grå sprucken betong. Spindelväv och dunkelt ljus. Igenspikade fönster med multna brädor. Krossat glas vid varje fönster. Den unkna stanken av gammal övergiven industrilokal slår emot dig som en vägg men han är helt oberörd och börjar knäppa upp dina byxor.

    Ligger du eller inte?

    2. Du är singel och har inte legat på tre år. Du har bokat biljett på en finlandsfärja och är fast besluten att nu jävlar ska det bli åka av. Fast du får inte napp någonstans. Du raggar på nästan varenda karl på båten men det är kört.

    Då får du syn på honom. Han är betydligt äldre än du, jävligt sliten och redan full. Det är uppenbart att det här inte är hans första vända med färjan och det syns att han har krökat och kedjerökt de senaste 30-40 åren, (lite beroende på hur gammal du är i scenariot). Han har en skitig flanellskjorta upprullad över stinna muskulösa arbetarunderarmar, jeans som hänger för lågt och visar rövspringan, ruttna tänder och gråsprängd 2 veckors skägg . När han får syn på dig skiner han upp och får något rovdjurslikt i blicken. Han raglar fram till dig och hans doft av svett, filterlösa cigaretter blandat med sprit når dig. Han pratar högt, samtidigt som hon börjar smeka dig mellan benen, ?Hallå där snygging! Vill du knulla?? (På bred Skånska.) Du hinner tänka att han verkar villig och det var ju så himla länge sen.

    Ligger du eller inte?

    3. I det här scenariot kan du vara singel eller gift. Du träffar en man som är fruktansvärt vacker, så där så att du inte kan sluta titta på honom. Han är helt perfekt, intelligent med en imponerande karriär. Han säger att han vill ha dig utan några motkrav, ingen behöver veta, och det handlar bara om ett ONS. Du är otroligt upphetsad över tanken.

    Samtidigt får du tydliga signaler om att den här mannen inte är helt psykiskt stabil. Han skrattar lite galet och skämtar ganska opassande om att han kanske är seriemördare och planerar att strypa dig, HA HA! Plötsligt börjar han gråta och säger att ingen kan älska honom, att han är dömd att leva ensam, för att sedan le som om inget har hänt. Han börjar smeka ditt innanlår och frågar om det inte är dags att beställa en taxi.

    Ligger du eller inte?

    4. Du har träffat en riktig pudding, sjukt sexig och han verkar redan lite förälskad i dig. Ni är på väg hem till honom för hanky panky när han säger att hon måste hämta en sak hos sin morsa. Du väntar i bilen och noterar uten en gigantisk madam med blommig klänning. Du hör henne ropa till honom ?Men heeeej mammas lille gulleponke! Jag har tvättat din tvätt och städat din lägenhet! Killen signalerar bakom hennes gigantiska blommiga ryggtavla att du ska ducka i bilen, pussar mamma på kinden, hon håller kvar honom alldeles för länge och pussar på honom. Han får nästan slita sig loss från mammas grepp, sedan hoppar han in i bilen och ropar ?Kör! Kör!? Medans mamma får syn på dig och skriker: Vad är det för hora! Säg vad det är för hora i bilen! Uppenbart bestört över att sin lille älskling verkar ge någon annan kvinna uppmärksamhet samtidigt som hon förvånansvärt snabbt för en kvinna av hennes storlek och ålder tjurrusar aggressivt mot bilen..

    Ligger du eller inte?

    Numrera svaren eller formulera dem så att man vet vilken herre svaret gäller. Det här är förstås ett helt vetenskapligt test från FHM.

  • Svar på tråden Kvinna, ligger du eller inte i de här scenariona?
  • Anonym (Lite salt)
    Thu 30 Jul 2020 23:56
    #1

    Gud, alla männen verkar ju jättelockande!! Måste jag välja eller kan jag ta alla? För om jag får tar jag dem så klart allihop. Helst på samma gång!

  • Fri 31 Jul 2020 00:12
    #2

    Hahha, nej, nej, nej och nej!

  • Anonym (Under­söknin­g) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 00:12
    #3
    Anonym (Lite salt) skrev 2020-07-30 23:56:57 följande:

    Gud, alla männen verkar ju jättelockande!! Måste jag välja eller kan jag ta alla? För om jag får tar jag dem så klart allihop. Helst på samma gång!


    Ok. Sarkasmen noterad. men vi säger att du måste välja en av dem då om ingen är lockande :)
  • Anonym (anni)
    Fri 31 Jul 2020 00:26
    #4

    Absolut nej på alla. Jag ligger endast med min make.

  • Anonym (Naugh­ty40)
    Fri 31 Jul 2020 00:45
    #5
    Anonym (Undersökning) skrev 2020-07-30 23:50:32 följande:

    Ligger du eller inte?

    Numrera svaren eller formulera dem så att man vet vilken herre svaret gäller. Det här är förstås ett helt vetenskapligt test från FHM.


    Inga vidare lockande scenarier haha, men ok då, så här kör jag...

    1. Här blir det nog knull, trots otrevlig miljö. Om jag är så upphetsad att jag blir yr och får dimsyn, så är det nog värt det. Sen är han ju så snygg, så jag får helt enkelt fokusera på denna fantastiska man jag har framför mig istället för omgivningen.

    2. Här tar det totalt stopp, någon måtta får det ändå vara, trots 3 års torka!

    3. Det blir nog inget knull här, sorgligt nog. För hur vacker karln än är, så är det inte värt den uppenbara risken att bli styckmördad/inlåst/strypt eller liknande. Livet är mer värt en så!

    4. Här blir det åka av, men mest p.g.a mitt medlidande med stackars ponken, som inte verkar har klippt navelsträngen med mamsen. Men sen blir det tack och hej, för jag vill inte ha en galen svärmor i hasorna...
  • Fri 31 Jul 2020 02:11
    #6

    1 och 3 känns ju som att man kanske riskerar att bli styckmördad, så det känns ju inte vidare värt det, trots att killarna är man-pretty.

    Gällande gubbe nr 2 så kommer jag tyvärr aldrig bli så pass desperat, så han får snällt ragla vidare till nästa.

    Kille no. 4 däremot, nu börjar det likna nåt! Jag skulle förstås aldrig inleda ngt seriöst med denna snubbe, men nog duger han till att ligga med, en gång eller flera

  • Anonym (Fia)
    Fri 31 Jul 2020 03:31
    #7

    2 och 3 är ju garanterat uteslutet

    vetefan varför du bytt ut det i motsvarande mans tråden hordern mot det där, 1:an är inte omöjligt, vore det däremot i en sådan som i den andra tråden hordermiljö så vore det helt uteslutet. 

    4:an kan man väl ligga med, men som andra sagt knappast någon man inleder något slags förhållande med. 

  • Anonym (Tveks­amt)
    Fri 31 Jul 2020 08:21
    #8

    1: Nej. Med igenspikade fönster osv skulle jag tro att jag skulle bli mördad där, så jag skulle avbryta.

    2: Nej. Ruttna tänder? Nej men usch. Aldrig.

    3: Nej. Igen skulle jag känna att risken finns att bli mördad så det är inte värt det.

    4: Ja. Det verkar inte va så mycket fel på killen i sig, mest en knäpp morsa och ohälsosam relation dem emellan. Jag kan knulla med honom någon gång och sen gå vidare, absolut. Inget mer seriöst än så dock!

  • Anonym (ems)
    Fri 31 Jul 2020 08:28
    #9

    Ett stort misstag jämfört med motsvarande tråd för män är att situation 1 skulle kunna uppfattas som direkt hotfull av många kvinnor. Du hade lika gärna kunnat ta exakt samma exempel som i tråden för män.

    Men nej, jag hade inte legat med någon av dem baserat på den informationen du ger. Det krävs lite mer än ett fagert utseende för att jag ska tända. (Egentligen är fagert utseende inget krav alls)

  • Fri 31 Jul 2020 08:38
    #10

    4 hade funkat för ett ONS men 1-3 går bort. Hade aldrig gett nr 4 mitt nummer.

Svar på tråden Kvinna, ligger du eller inte i de här scenariona?