• Anonym (Den Andra Kvinna­n)
    Fri 31 Jul 2020 19:28
    1255 visningar
    115 svar
    -5
    115
    1255

    Jag prasslar med min bff äkta make. Fråga mig vad du vill.

    Vi har vart bästisar i alla år, sen vi var små. Gjort allt tillsammans. På en resa För 6 år sen träffade vi ett gäng killar och hon blev direkt ihop med en av dem. Hon liksom snodde honom. Jag blev också direkt störtkär i honom men kunde ju inte säga nåt. De gifte sig för två år sen och har nu ett barn och ett på g. 

    För mindre än et halvår hände det som inte fick hända men är så underbart. Efter att jag sovit över hos dem med min dåvarande pojkvän så kysste vi varandra i köket tidigt en morgon då alla andra låg och sov. Och vi har smugit med vår kärlek ända sen dess. Jag reser med mitt jobb, han gör detsamma. På så sätt har vi kunnat komma med ursäkter och vi kan spendera tid ihop på hotell och har fantastiskt sex. Ingen misstänker något. 

    Frågor på det?

  • Svar på tråden Jag prasslar med min bff äkta make. Fråga mig vad du vill.
  • Anonym (F)
    Fri 31 Jul 2020 19:44
    #1

    Hur tror du situationen ser ut om ett år?

  • Anonym (?)
    Fri 31 Jul 2020 19:52
    #2

    Vilka förväntningar har du på framtiden? Är du beredd på att bli en del av statistiken som säger att om den otrogna parten inte lämnat ganska omedelbart så är chansen liten att hen någonsin gör det.

  • Fri 31 Jul 2020 20:11
    #4

    Har du skuldkänslor eller mår du övervägande bra av att du får vara med honom?

    Vill du bli tillsammans med den här killen, vill han bli tillsammans med dig eller är ni nöjda med att ha ert på sidan om? Kommer ni att bli ett par, hur tänker du/ni er i så fall att era relationer till hans tjej/din bästis och deras barn kommer att bli?

    Vem känner du dig taskigast emot, din bästa kompis eller din egen pojkvän?

  • Anonym (Den Andra Kvinna­n) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 21:03
    #5
    Anonym (F) skrev 2020-07-31 19:44:04 följande:

    Hur tror du situationen ser ut om ett år?


    Jag hoppas på att den ser ut så som den gör idag faktiskt. Jag fattar ju att det blir svårt för oss att gå ut öppet om detta medans barnen är så pass små. Än så länge är jag nöjd med de stunder vi får ihop. 
    När barnen blir lite större hoppas jag på att det kan bli vi två på riktigt. Jag fattar ju att det blir slut på vänskapen mellan mig och min bästa vän, men om jag måste välja mellan honom och henne så blir det ju han så klart.
  • Anonym (Den Andra Kvinna­n) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 21:04
    #6
    Silverjenny skrev 2020-07-31 20:11:55 följande:

    Har du skuldkänslor eller mår du övervägande bra av att du får vara med honom?

    Vill du bli tillsammans med den här killen, vill han bli tillsammans med dig eller är ni nöjda med att ha ert på sidan om? Kommer ni att bli ett par, hur tänker du/ni er i så fall att era relationer till hans tjej/din bästis och deras barn kommer att bli?

    Vem känner du dig taskigast emot, din bästa kompis eller din egen pojkvän?


    Visst har jag vissa skuldkänslor men å andra sidan så tycker jag att hon snodde honom mitt framför mina ögon från första början. 

    Jag är inte ihop med den pojkvän längre jag hade då, så han är ute ur bilden. Ingen fara skedd där. 
  • Fri 31 Jul 2020 21:08
    #7
    +2

    Inga frågor alls , utan mer en konstaterande om något de allra flesta känner till.
    En tjej har inga problem att hugga sin bästa vän i ryggen om de är intresserade av samma kille.

    Era egon klarar inte riktigt av det och ni måste bevisa för er själva och killen att ni är bättre, snyggare osv. Att han valde fel.

    Ni behöver lite mer bros before hoes . Väldigt sällsynt att en kille hugger sin vän i ryggen över en tjej. 

    Ni är ganska patetiska ibland.

  • Fri 31 Jul 2020 21:13
    #8
    +2
    Anonym (Den Andra Kvinnan) skrev 2020-07-31 21:04:56 följande:
    Visst har jag vissa skuldkänslor men å andra sidan så tycker jag att hon snodde honom mitt framför mina ögon från första början. 

    Jag är inte ihop med den pojkvän längre jag hade då, så han är ute ur bilden. Ingen fara skedd där. 
    Varför tycker du så? Hon visste inte att du var kär i honom, så hon snodde inte honom.
  • Fri 31 Jul 2020 21:14
    #9
    +3
    Anonym (Den Andra Kvinnan) skrev 2020-07-31 21:03:11 följande:
    Jag hoppas på att den ser ut så som den gör idag faktiskt. Jag fattar ju att det blir svårt för oss att gå ut öppet om detta medans barnen är så pass små. Än så länge är jag nöjd med de stunder vi får ihop. 
    När barnen blir lite större hoppas jag på att det kan bli vi två på riktigt. Jag fattar ju att det blir slut på vänskapen mellan mig och min bästa vän, men om jag måste välja mellan honom och henne så blir det ju han så klart.
    Ärligt, du väljer en kille över din BÄSTIS, som du är känt sedan ni var små?! 
  • Fri 31 Jul 2020 21:25
    #10
    +1

    Ni är väl inte bästisar på riktigt? Bara så länge det passar dig.

  • Fri 31 Jul 2020 21:28
    #11
    +1

    Jag är nyfiken, på vilket sätt snodde hon honom? Pratade ni om att ni båda ville ha honom och hon bröt en bro-code och raggade upp honom fast ni hade en annan överenskommelse?

    Anar din bästis verkligen ingenting??

    Om hon vet/visste då att du också ville ha honom, har hon inte vaktat på honom och håller lite extra koll på dig?

    Jag har själv en sådan moral att jag aldrig skulle röra en upptagen man särskilt inte min kompis kille, men jag vet att många kvinnor är som gamar och jag litar inte på dem för fem öre. En av mina f.d bästisar raggade hårt på mitt ex (som berättade för mig pga att han tyckte det var jobbigt) och min nuvarande man... jeesus. Han är vacker som en gud och herrejävlar vad alla tjejer fläker ut sig för honom, även de jag känner (inte mina närmaste vänner men mer avlägset bekanta som ändå vet att han är min) mer eller mindre öppet och helt skamlöst! Jag säger inget men jag märker det förstås.

    Är du helt 100 på att din bästis inte misstänker något?

Svar på tråden Jag prasslar med min bff äkta make. Fråga mig vad du vill.