• Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Fri 31 Jul 2020 20:25
    648 visningar
    48 svar
    48
    648

    Klarar sig son är män utan en kk eller är behovet så starkt att ha en tjej nära?

    Klarar sig utan sex under flera år eller letar de gärna upp en tjej att vara med kk utan känslor bara för att bli kramad/bekräftad?

  • Svar på tråden Klarar sig son är män utan en kk eller är behovet så starkt att ha en tjej nära?
  • Anonym (Män utan sex på flera år?) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 20:26
    #1

    Rubriken ska vara ifall singelmän klarar sig flera år utan en kk tjej som bekräftar de och kramar de? I väntan på en tjej att bli ihop med.

  • Fri 31 Jul 2020 20:31
    #2

    Klarar sig gör man väl alltid. Men de flesta män behöver nog få sina behov tillfredsställda, på nåt sätt...

  • Anonym (Män utan sex på flera år?) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 20:39
    #3
    BombayPizza skrev 2020-07-31 20:31:46 följande:

    Klarar sig gör man väl alltid. Men de flesta män behöver nog få sina behov tillfredsställda, på nåt sätt...


    Räcker onani för singelmän?
  • Fri 31 Jul 2020 20:55
    #4

    Klarar sig gör man men jag hade föredragit en kk i väntan på att träffa rätt tjej  Fördelen att man får den värme och närhet som män längtar efter, nackdelen är att man kanske nöjer sig och inte orkar leta efter rätt tjej tillräckligt aktivt.

    Onani räcker inte!

  • Anonym (Män utan sex på flera år?) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 21:07
    #5
    Tecum skrev 2020-07-31 20:55:55 följande:

    Klarar sig gör man men jag hade föredragit en kk i väntan på att träffa rätt tjej  Fördelen att man får den värme och närhet som män längtar efter, nackdelen är att man kanske nöjer sig och inte orkar leta efter rätt tjej tillräckligt aktivt.

    Onani räcker inte!


    Vad olika vi människor är!

    Jag är tjej och kan välja och vraka efter en kk om jag vill men nej tack!

    Varför jo, det du nämnde om närhet och värme blir ändå fel om en man tar på mig utan känslor.

    Det blir ett skådespeleri! = ingen äkta njutning så väljer bort det helt klart.
  • Fri 31 Jul 2020 21:17
    #6
    Anonym (Män utan sex på flera år?) skrev 2020-07-31 21:07:45 följande:
    Vad olika vi människor är!
    Jag är tjej och kan välja och vraka efter en kk om jag vill men nej tack!
    Varför jo, det du nämnde om närhet och värme blir ändå fel om en man tar på mig utan känslor.
    Det blir ett skådespeleri! = ingen äkta njutning så väljer bort det helt klart.
    Om han faktiskt VILL ta på dig har han någon form av känslor även om det inte är kärlek. Att du anser att du behöver kärlek för att känna värme, närhet och njutning är ditt problem.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 21:19
    #7
    Tecum skrev 2020-07-31 21:17:42 följande:

    Om han faktiskt VILL ta på dig har han någon form av känslor även om det inte är kärlek. Att du anser att du behöver kärlek för att känna värme, närhet och njutning är ditt problem.


    De känslorna är då mig att vara en köttbit.

    Inget mer än Lammkött!
  • Fri 31 Jul 2020 21:22
    #8
    Anonym (Män utan sex på flera år?) skrev 2020-07-31 20:39:52 följande:

    Räcker onani för singelmän?


    Inte för mig nej. Jag behöver intimiteten och känslan av att älska och vara älskad. För att mina behov ska uppfyllas fullt ut.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 21:24
    #9
    BombayPizza skrev 2020-07-31 21:22:00 följande:

    Inte för mig nej. Jag behöver intimiteten och känslan av att älska och vara älskad. För att mina behov ska uppfyllas fullt ut.


    Om det tar år i att bli kär i en tjej vad gör du då ifall du ej träffar rätt?

    Tillfredsställer dig själv?
  • Fri 31 Jul 2020 22:37
    #10
    Anonym (Män utan sex på flera år?) skrev 2020-07-31 21:24:34 följande:

    Om det tar år i att bli kär i en tjej vad gör du då ifall du ej träffar rätt?

    Tillfredsställer dig själv?


    Ja men det räcker inte som sagt.
Svar på tråden Klarar sig son är män utan en kk eller är behovet så starkt att ha en tjej nära?