• Anonym (Ewa)
    Fri 31 Jul 2020 23:21
    10256 visningar
    41 svar
    41
    10256

    Min man älskar när jag använder dildon

    Min man köpte nyligen hem en dildo. Enligt honom är den 23 centimeter och vi har använt den några ggr under förspelet och under självaste sexet.

    Till en början kändes det lite konstigt men jag har börjat uppskatta den mer och mer. Den är ganska skön men självklart slår den inte en riktig kuk.

    Jag tycker att det är lite lustigt att han tänder så otroligt mycket av att se mig använda dildon. Han blir helt till sig när jag suger den (känns faktiskt lite dumt) och älskar se mig ta den. Speciellt vill han se mig ta hela dildon i mig. Den är lite stor och det gör lite ont om han inte har värmt upp mig ordentligt.

    Nån annan som varit med om liknande? Varför tänder min man så mycket på att se mig suga dildon och knulla dildon?

    Tacksam för svar och era tankar.

  • Svar på tråden Min man älskar när jag använder dildon
  • Anonym (Dreyf­uss)
    Fri 31 Jul 2020 23:26
    #1

    Som många andra män så går han igång på tanken av att se kvinnan med andra män.

  • Anonym (Gärna mer)
    Fri 31 Jul 2020 23:35
    #2

    Jag och min fru brukar ofta ha med dildo eller klitorisstimulator i förspelet. Hon suger mig samtidigt som jag hanterar maskinerna. Kul och skönt för båda.

  • Anonym (Pelle­)
    Sat 1 Aug 2020 00:20
    #3
    Anonym (Dreyfuss) skrev 2020-07-31 23:26:12 följande:

    Som många andra män så går han igång på tanken av att se kvinnan med andra män.


    Det behöver inte vara så. Det är stor skillnad på en plastig dildo och annan människa.

    Jag skulle inte vilja se min eventuella partner med någon annan. Men däremot fantiserar jag om att se och använda en dildo på en eventuell partner.

    Skulle vara nyfiken på att se hur mycket hon klarar av , osv.
  • Anonym (Ewa) Trådstartaren
    Sat 1 Aug 2020 00:33
    #4
    Anonym (Pelle) skrev 2020-08-01 00:20:08 följande:

    Det behöver inte vara så. Det är stor skillnad på en plastig dildo och annan människa.

    Jag skulle inte vilja se min eventuella partner med någon annan. Men däremot fantiserar jag om att se och använda en dildo på en eventuell partner.

    Skulle vara nyfiken på att se hur mycket hon klarar av , osv.


    Haha, ja det är både och. Han har börjat prata rätt mycket snusk och säger att han skulle vilja se mig ta en annan kuk. Framför allt vill ha se mig ta en riktigt stor. Och han vill se hur mycket jag klarar.
  • Anonym (Pelle­)
    Sat 1 Aug 2020 01:19
    #5
    Anonym (Ewa) skrev 2020-08-01 00:33:13 följande:

    Haha, ja det är både och. Han har börjat prata rätt mycket snusk och säger att han skulle vilja se mig ta en annan kuk. Framför allt vill ha se mig ta en riktigt stor. Och han vill se hur mycket jag klarar.


    A, okej.

    Men du det själv då ?
  • Sat 1 Aug 2020 01:38
    #6
    Anonym (Ewa) skrev 2020-08-01 00:33:13 följande:

    Haha, ja det är både och. Han har börjat prata rätt mycket snusk och säger att han skulle vilja se mig ta en annan kuk. Framför allt vill ha se mig ta en riktigt stor. Och han vill se hur mycket jag klarar.


    Har dina tankar glidit åt hur det skulle känns att ha sex med en annan man framför din man?

    Hur du ser han njuta av att se dig njuta av en skön kuk i dig?

    Ju längre tiden går desto mer glider tanke banorna över till det pirriga.
  • Anonym (Ewa) Trådstartaren
    Sat 1 Aug 2020 08:51
    #7
    Lione81 skrev 2020-08-01 01:38:51 följande:

    Har dina tankar glidit åt hur det skulle känns att ha sex med en annan man framför din man?

    Hur du ser han njuta av att se dig njuta av en skön kuk i dig?

    Ju längre tiden går desto mer glider tanke banorna över till det pirriga.


    I stundens hetta kan jag tänka mig det då fantasin känns både het och förbjuden. Men jag skulle nog aldrig våga leva ut fantasin helt.
  • Anonym (Man)
    Sat 1 Aug 2020 09:10
    #8
    Anonym (Ewa) skrev 2020-07-31 23:21:05 följande:

    Min man köpte nyligen hem en dildo. Enligt honom är den 23 centimeter och vi har använt den några ggr under förspelet och under självaste sexet.

    Till en början kändes det lite konstigt men jag har börjat uppskatta den mer och mer. Den är ganska skön men självklart slår den inte en riktig kuk.

    Jag tycker att det är lite lustigt att han tänder så otroligt mycket av att se mig använda dildon. Han blir helt till sig när jag suger den (känns faktiskt lite dumt) och älskar se mig ta den. Speciellt vill han se mig ta hela dildon i mig. Den är lite stor och det gör lite ont om han inte har värmt upp mig ordentligt.

    Nån annan som varit med om liknande? Varför tänder min man så mycket på att se mig suga dildon och knulla dildon?

    Tacksam för svar och era tankar.


    Skulle också älska att se min tjej använda en stor dildo på sig själv!!
  • Sat 1 Aug 2020 09:36
    #9
    Anonym (Ewa) skrev 2020-08-01 08:51:28 följande:

    I stundens hetta kan jag tänka mig det då fantasin känns både het och förbjuden. Men jag skulle nog aldrig våga leva ut fantasin helt.


    Varför skulle du inte våga leva ut fantasin?

    Det skulle säkert vara hett och upphetsande att känna en annan kuk som du får njuta av och uppleva en el flera sköna orgasmer. Under tiden som din man sitter bredvid och njuter av att du njuter av att bli knullad.

    Förbjuden är den ju inte, då din man har gett dig fria armen att leta efter en man som kan ge dig sex.

    Skulle du vilja att han satt bredvid och runkade medan du hade sex?
  • Anonym (Dreyf­uss)
    Sat 1 Aug 2020 09:39
    #10
    Anonym (Pelle) skrev 2020-08-01 00:20:08 följande:
    Det behöver inte vara så. Det är stor skillnad på en plastig dildo och annan människa.

    Jag skulle inte vilja se min eventuella partner med någon annan. Men däremot fantiserar jag om att se och använda en dildo på en eventuell partner.

    Skulle vara nyfiken på att se hur mycket hon klarar av , osv.
    Då tycker jag att du ska man up och visa hur mycket du klarar av, är 23 cm nog för dig? Tungan ute
Svar på tråden Min man älskar när jag använder dildon