• Anonym (Kaffedraken)

    Använder ni buttplug?

    Hur vanligt är det att man kompletterar med en buttplug i sänghalmen? Har du en? Använder du den eller är det din part er som använder den?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder ni buttplug?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Puffar upp tråden lite. Samtidigt, vad har ni för butpluggs? Tänker på storlek och så.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Man 50, har använt buttplugg i olika storlekar i 25 år, både själv och med partners, blir både hårdare och får bättre sprut. Hur skönt som helst helt enkelt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag, kvinna använder. Superskönt, när jag blir slickad så får det mig i nästan total extas, gärna ihop med många fingrar som stimulerar g-punkten. Vid penetrering så vill dom ramla ut...

    Har olika, bästa är nog en i något mjukt silikonmaterial i konform med liksom trappsteg. Gillar även i metall för tyngdens skull, det är skönt vid rörelse.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Är kille, har aldrig haft, kommer aldrig ha. Skulle även föredra att min eventuella partner inte vill ha det heller.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Använder vid varje sextillfälle! Väldigt skönt att ha i under förspelet och under sex, ger det där "lilla extra" och bra förberedande för analsex också. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har två stycken, en "vanlig" plugg med en kukring och sen en Lelo Hugo. Använder dom endast på egen hand. Hade varit en grym upplevelse att knulla med plugg i, men tror inte min fru är öppen för det.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Berget1977 skrev 2020-08-02 12:27:04 följande:

    Har två stycken, en "vanlig" plugg med en kukring och sen en Lelo Hugo. Använder dom endast på egen hand. Hade varit en grym upplevelse att knulla med plugg i, men tror inte min fru är öppen för det.


    Vet hon är du gillar det och använder det själv?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Butter) skrev 2020-08-02 12:42:08 följande:

    Vet hon är du gillar det och använder det själv?


    Nej, det gör hon i och för sig inte. Men hon är inte den lättaste att prata med sånt om heller.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Berget1977 skrev 2020-08-02 13:46:52 följande:

    Nej, det gör hon i och för sig inte. Men hon är inte den lättaste att prata med sånt om heller.


    Som jag och min kille då... Jag använder det på mig, försökt nämna det för han men han stänger ner samtalet. Ingen nyfikenhet att prova nya saker.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Butter) skrev 2020-08-02 13:54:42 följande:

    Som jag och min kille då... Jag använder det på mig, försökt nämna det för han men han stänger ner samtalet. Ingen nyfikenhet att prova nya saker.


    När hon inte ens vill prata om varför hon nästan aldrig vill ha sex, så känns ju diskussion om sexleksaker avlägset.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Berget1977 skrev 2020-08-02 14:00:05 följande:

    När hon inte ens vill prata om varför hon nästan aldrig vill ha sex, så känns ju diskussion om sexleksaker avlägset.


    Samma här
  • Anonym (Kaffedraken)

    Samma här. Men vet ju att det finns orsaker. (depression inte minst men på bättring)
    En av de dummaste (i mitt tycke) är att hon inte vågar med barnen hemma (12 & 13) och nu i pandemitider är det svårt att få iväg dem samtidigt någonstans.

    Men till ämnet, har en, har använt på egen hand, visat för frun som visat viss tvekan. Men några fingar och (ytterst sällsynt) analsex har funkat.

Svar på tråden Använder ni buttplug?