• Anonym (Tjej)
    Sun 2 Aug 2020 00:12
    220 visningar
    2 svar
    2
    220

    Varför tvingar jag mig själv

    Hejsan! Jag har alltid förut haft problem med att ha sex när jag var med mitt ex, det har liksom bara inte gått för jag inte varit sugen o typ lite rädd för det

    Sen blev jag några år senare tillsammans med en annan, det gick lite bättre men där blev det typ samma för min gnista för honom försvann.

    Men nu med min nuvarande kille (även sambo) så går det hela tiden i princip, men han är inte alls särskilt glad i sex.

    Jag har alltid varit en väldigt svartsjuk person, det är väl iallafall 70% av fallen t att jag inte kunnat ligga innan, men nu är det helt tvärtom

    Nu dock kan jag planera upp i mitt huvud att okej vi ska (exempelvis) ligga efter detta när vi kommit hem, men så blir det inte av, då blir jag sjukt irriterad, vilket går ut över honom. Jag vet själv det är fel så det är ju inte så att jag står o skriker på honom men jag blir less o typ äcklad av migsjälv, varför gör jag såhär? Jag skäms över att vara så sugen hela tiden, jag skäms över att ?gråta? över att det inte blir av när jag planerat i timmar eller värsta fall hela dagen

    Jag står inte ut med mig själv

  • Svar på tråden Varför tvingar jag mig själv
  • Anonym (Ylva)
    Sun 2 Aug 2020 00:19
    #1

    Varför skämmas över att vara sugen? Det är ju jättebra att din sexlust har väckts! Va glad och stölt över det. När det kommer till din reaktion när det inte blir något sex så tänker jag att det handlar om bekräftelse och sårbarhet. Du känner dig inte bekräftad och en osäkerhet växer då inom dig. Du känner dig sårad när han säger nej till sex.

    En sak du iaf borde är dra på är förväntningar. Du kan inte gå och förvänta dig saker av din sambo utan att tala om vad du förväntar dig. Det är upplagt för att han ska misslyckas och du blir besviken. Jobba på den biten.

    Undrar också om du tar iniativ till sex eller väntar på att han ska göra det?

  • Anonym (Tjej) Trådstartaren
    Sun 2 Aug 2020 00:47
    #2
    Anonym (Ylva) skrev 2020-08-02 00:19:28 följande:

    Varför skämmas över att vara sugen? Det är ju jättebra att din sexlust har väckts! Va glad och stölt över det. När det kommer till din reaktion när det inte blir något sex så tänker jag att det handlar om bekräftelse och sårbarhet. Du känner dig inte bekräftad och en osäkerhet växer då inom dig. Du känner dig sårad när han säger nej till sex.

    En sak du iaf borde är dra på är förväntningar. Du kan inte gå och förvänta dig saker av din sambo utan att tala om vad du förväntar dig. Det är upplagt för att han ska misslyckas och du blir besviken. Jobba på den biten.

    Undrar också om du tar iniativ till sex eller väntar på att han ska göra det?


    Lever tyvärr i lite det gamla att kvinnan inte ska vara kåt för det är skamligt, är tyvärr lite old school så sätt....

    Frågan är varför jag känner mig icke bekräftad när han på alla sätt o vis visar sin uppskattning på annat sätt, jag blir så förbannad för jag vet ju att det är så men ändå reagerar jag som jag gör, känns som jag reagerar för stunden o inte för hur det är.... Sen känns det som att det är en 2:a person inom mig som bara vill förstöra typ, som säger alla dåliga saker osv....

    Mjo men många av dem värsta gångerna så har det varit illa för då har han typ pratat om det som om vi ska göra det men sen blir det inte av för klockan är för sent typ så han blir trött

    Det är väl typ blandat med vem som börjar, men nu på senare tid har jag väl lagt det lite på honom för jag vet att han inte är glad i sex, och ja... då blir det ju inget för han är inte lika sugen.. o då kommer vi till detta..
Svar på tråden Varför tvingar jag mig själv