• Norrlänning86

    BIM september 2020

    Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.

    Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.

    Lycka till allihopa. :)

  • Svar på tråden BIM september 2020
  • Pindus

    Hoppar in här, fick mens idag så på?t igen och bim 3/9..

    min profil är lastgammal :) fyller 40 innan året är slut och har en 6-årig son. Bor i Sthlm.

  • Norrlänning86
    Pindus skrev 2020-08-04 19:47:25 följande:

    Hoppar in här, fick mens idag så på?t igen och bim 3/9..

    min profil är lastgammal :) fyller 40 innan året är slut och har en 6-årig son. Bor i Sthlm.


    Välkommen hit :)

    Hur länge har ni försökt?
  • Pindus
    Norrlänning86 skrev 2020-08-04 22:06:33 följande:

    Välkommen hit :)

    Hur länge har ni försökt?


    Tackar! Bara nu i augusti.. gick fort med sonen men då var jag yngre o vägde mindre :)
  • Norrlänning86
    Pindus skrev 2020-08-04 22:35:57 följande:

    Tackar! Bara nu i augusti.. gick fort med sonen men då var jag yngre o vägde mindre :)


    Ah vi är inne på tredje försöket.

    Äldsta sonen gick på första försöket då vi verkligen satsade och lillebror hann vi bara börja tänka tanken på ett syskon så var jag gravid. Så lite jobbigt att man är på tredje försöket nu.

    Håller tummarna att september är månaden vi får ett plus! :)
  • Intedensomärden

    Hoppar in här. Har två barn sen innan och vi skulle så gärna vilja ha en trea inom en snar framtid. Denna månaden missade vi äl och det verkar som min cykel nu är i fas efter fl och amning så nu blir det vårt första riktiga försök om barnen tillåter oss ha lite egen tid. ;P

    BIM-tråd

    4/9 Intedensomärden, 32 år, tredje barnet

    5/9 Norrlänning86, 34 år, tredje barnet

  • Pindus
    Norrlänning86 skrev 2020-08-04 23:00:39 följande:

    Ah vi är inne på tredje försöket.

    Äldsta sonen gick på första försöket då vi verkligen satsade och lillebror hann vi bara börja tänka tanken på ett syskon så var jag gravid. Så lite jobbigt att man är på tredje försöket nu.

    Håller tummarna att september är månaden vi får ett plus! :)


    Sonen blev nog till på första försöket vad jag minns, är 7 år sedan.. får hoppas på denna månad ????
  • Pindus
    Intedensomärden skrev 2020-08-07 21:32:38 följande:

    Hoppar in här. Har två barn sen innan och vi skulle så gärna vilja ha en trea inom en snar framtid. Denna månaden missade vi äl och det verkar som min cykel nu är i fas efter fl och amning så nu blir det vårt första riktiga försök om barnen tillåter oss ha lite egen tid. ;P

    BIM-tråd

    4/9 Intedensomärden, 32 år, tredje barnet

    5/9 Norrlänning86, 34 år, tredje barnet


    Ja skönt att följa andra i samma situation
  • Carina82

    Hej alla! Jag joinar gärna den här resan ???? BIM är 9e september. Jag är 37 år och det här blir första försöket för bebis ?? Nervös! Försökte ta kontroll över situationen genom att ta ett fertilitetstest hos werlab men det kanske är dumt att ta prover om man inte kommer förstå resultatet ???? Tror allt ser ok ut men nu ska jag till gyn på måndag för att få expertutlåtande ????

Svar på tråden BIM september 2020