• Anonym (Gbg75­)
    Wed 5 Aug 2020 02:12
    23930 visningar
    68 svar
    68
    23930

    Min fru var otrogen

    För några dagar sedan så ändrades mitt liv drastiskt då jag fick mina farhågor bevisade.

    Vi har varit tillsammans nästan 20 år och gifta 13 år av dessa.

    Vi har två barn 4 resp 6 år. Småbarnsåren har varit slitsamma som för de flesta.

    I ett par år så har vi pendlat långa sträckor till arbetet och att få ihop småbarnslivet har tärt på oss. Till detta så hade min fru problem med förlossningsskador som hon under åren har tacklat både mentalt och fysiskt med vården. Själv så efter 8 timmar arbete och 3 timmar i bil så blir det inte mycket tid över för varandra då vi störtade i sängen så fort barnen hade somnat. Vi hade ett äldre hus som jag mer eller mindre fick lägga all ledig tid på.

    Vårt liv sög!

    För lite mer än ett år sedan bytte min fru arbete och vi bägge jobbade nu i gbg. Så självklart flyttade vi. Men förra året var nog ett av de tyngre åren jag upplevt. Förra semester renoverade jag ensam vårt gamla hus före försäljning hon var tvungen att vara iväg med barnen medan jag röjde runt. Jag flyttade själv till det nya huset 1 månad i förväg för att få det i ordning för familjen. Sedan så var det mycket för mig på jobbet under denna tiden.

    All stress på oss tog olika uttryck jag som har varit en ganska aktiv människa blev av all pendling och stillasittande slapp och fet. Sov max 5-6 h/ natt och aldrig utan avbrott i sömnen. Fick ångestattack över situationen som jag dämpade med alkohol. Min fru spenderade mycket tid utanför familjen. Det var gymbesök och träningar om vart annat, jag sa aldrig till henne att inte gå och träna utan då kunde jag ju alltid ta hand om allt som skulle göras med huset (enligt mig).

    Vid årsskiftet började det vända. Flytten var gjord och barnen hade börjat på den nya skolan. Vi kunde cykla till jobbet och kilorna började ramla av mig. Pågrund av mitt arbete och det nya huset sov jag fortfarande dåligt men det började ljusna. Vi försökte hitta tillbaka till varandra men det brukade sluta med ganska taffliga försök till sex. Min fru fick inte någon orgasm och min självbild som man sjönk ganska drastiskt och så kom den jävla prestationsångesten.

    Den senaste tiden har jag känt att något inte står rätt till. Har man levt så många år tillsammans ser man de små tecken. Jag blev misstänksam och efter att jag fick svart på vitt så fick jag reda på att hon hade träffat en annan i hemlighet. Jag var ensam med barnen hemma då detta uppdagades så att inte totalt bryta ihop framför barnen var inte lätt. Som tur fick jag över dem till grannbarnen så jag riktigt kunde gå berserk. Otroliga krafter känslor kan skapa.

    Hon är förstås ångerfull. Hon älskar mig och vill ha sin familj. Hon led efter sviterna från förlossningen och trodde hon hade tappat allt vad sexualitet innebär. Hon hade träffat denna mycket yngre kille på nätet och passat på medan jag var på arbetet.

    Jag kan kan förstå min frus frustration. Alla har rätt till sin sexualitet och det är en mänsklig handling. Men det smärtar ju inte mindre för det. Hon fick orgasmer med killen så kvicksanden jag var halvt begravd i var redo att sluka mig helt. Denna gången bröt jag mönstret för mig. I stället för att dämpa ångest med alkohol ställde jag mig upp och peka finger åt den. Lovat mig själv att inte dricka en droppe framöver. I alla fall inte av fel anledning

    Jag äter minimalt så jag bara får de kalorier jag behöver. Cyklar minst 3 mil om dagen och gymkort inhandlat. Snart är jag mitt gamla jag igen. :)

    Ryck upp dig din jävla latmask eller gå å dö! Skriker jag åt mig själv när det tar emot.

    Jag älskar min fru, hon älskar mig. Vi har två underbara barn som förtjänar ett bra hem

    Min fru har även gett mig ett "fripass". Inte för att ha hämnas utan för vad hon upplevde hjälpte henne vill hon att jag ska få också. Vet inte riktigt hur jag ska tackla det ännu.

    En berättelse från en helt vanlig småbarnsfamilj. Kommentera gärna.

    Har ni varit med om liknande. Och småbarnspappor, hur tacklar ni stressen? Det är ju " manligt" att bita ihop...

    Fripass...!? Hur i hela friden ska jag tackla den. Ska jag använda den vill man ju inte gå på krogen och ragga.. massa öl och vin för att halvfull hamna i säng med någon som troligen också är full.... vad skulle jag få ut av det!! Jag måste ju lära mig hur jag kan tillfredsställa en kvinna som har fött två barn. Fyllesex hade jag tillräckligt av innan jag träffade min fru.

    "Seriös lärarinna sökes" kan ju tolkas på många sätt om man skulle skriva en annons *asg*...

  • Svar på tråden Min fru var otrogen
  • Sigge6­2
    Thu 6 Aug 2020 11:12
    #51

    Nyfiken TS hur kom det sig att du fått detaljer på att sexet varit så givande med orgasmer mm 
    ?Det känns ganska ruttet att få denna info och frågan är till vilken nytta om man verkligen vill dela resten av sitt liv med dig skulle jag nog iaf berättat det nödvändiga sådana detaljer verkar helt fördärvande och du kommer att ha en tung cement keps tror inte du ens kommer att lyckas tyvärr.
    Det finns idag uttrycket cuckolds eller män som tänder på kvinnor som är med andra män och det brukar börja med förödmjukelse och det här är något ni möjligtvis kommer att lyckas med men vill du verkligen detta...hårda ord men jag tror inte på detta så för din egen skull avsluta och gå vidare i livet det bör finnas någon vettig kvinna även för dig som inte manipulerar medvetet

  • Anonym (FYI)
    Thu 6 Aug 2020 13:38
    #52
    Sigge62 skrev 2020-08-06 11:12:30 följande:

    Nyfiken TS hur kom det sig att du fått detaljer på att sexet varit så givande med orgasmer mm 
    ?Det känns ganska ruttet att få denna info och frågan är till vilken nytta om man verkligen vill dela resten av sitt liv med dig skulle jag nog iaf berättat det nödvändiga sådana detaljer verkar helt fördärvande och du kommer att ha en tung cement keps tror inte du ens kommer att lyckas tyvärr.
    Det finns idag uttrycket cuckolds eller män som tänder på kvinnor som är med andra män och det brukar börja med förödmjukelse och det här är något ni möjligtvis kommer att lyckas med men vill du verkligen detta...hårda ord men jag tror inte på detta så för din egen skull avsluta och gå vidare i livet det bör finnas någon vettig kvinna även för dig som inte manipulerar medvetet


    Tror nog att ts kommer att vara mer återhållsam i att uppdatera.
    Han hittade tydligen en i "Magnolia 79" som hade typ liknande historia och samma känslomässiga problem att prata privat med. Inget fel i det...
    Men synd...Jag tror man behöver höra alla reaktioner som folk har som blir svikna på detta sättet.
    Tycker också att den för myckna infon har kommit för lätt. Undrar vad hennes agenda egentligen är. Vanligtvis brukar det ju ljugas ända in i kaklet. Inte ens handfasta bevis räcker.
  • Anonym (Gbg75­) Trådstartaren
    Thu 6 Aug 2020 15:01
    #55
    Gmailyahoooutlook skrev 2020-08-06 13:49:30 följande:

    Inte undra på att hon var otrogen, oavsett vad hon gör med dig verkar du vara okej med det, jävla toffel. Hahahhhahahahhahahaha


    Du känner inte mig eller vårt förhållande. Jag läser allas inlägg och säger inte att någon har fel. Tror du att alla människor är stöpta i samma form som du?! Du borde arbeta på ditt sätt att bemöta människor. Tror du i grunden är en ensam rädd människa som inte klarar av några motgångar utan att direkt slänga in handduken. Patetiskt...
  • Anonym (Gbg75­) Trådstartaren
    Thu 6 Aug 2020 15:04
    #56
    Gmailyahoooutlook skrev 2020-08-06 13:48:58 följande:

    Usch vad äcklig du är.... Har inga ord att beskriva


    Infon har kommit då jag ställt henne mot väggen. Hon har inte haft något val. Vi har nu samma syn på vad vi ska arbeta med separat och som i par. Jag krävde att få alla svar. Vill inte att någon skit dyker upp om ett par veckor...
  • Thu 6 Aug 2020 15:13
    #57
    Anonym (Gbg75) skrev 2020-08-05 02:12:06 följande:

    För några dagar sedan så ändrades mitt liv drastiskt då jag fick mina farhågor bevisade.

    Vi har varit tillsammans nästan 20 år och gifta 13 år av dessa.

    Vi har två barn 4 resp 6 år. Småbarnsåren har varit slitsamma som för de flesta.

    I ett par år så har vi pendlat långa sträckor till arbetet och att få ihop småbarnslivet har tärt på oss. Till detta så hade min fru problem med förlossningsskador som hon under åren har tacklat både mentalt och fysiskt med vården. Själv så efter 8 timmar arbete och 3 timmar i bil så blir det inte mycket tid över för varandra då vi störtade i sängen så fort barnen hade somnat. Vi hade ett äldre hus som jag mer eller mindre fick lägga all ledig tid på.

    Vårt liv sög!

    För lite mer än ett år sedan bytte min fru arbete och vi bägge jobbade nu i gbg. Så självklart flyttade vi. Men förra året var nog ett av de tyngre åren jag upplevt. Förra semester renoverade jag ensam vårt gamla hus före försäljning hon var tvungen att vara iväg med barnen medan jag röjde runt. Jag flyttade själv till det nya huset 1 månad i förväg för att få det i ordning för familjen. Sedan så var det mycket för mig på jobbet under denna tiden.

    All stress på oss tog olika uttryck jag som har varit en ganska aktiv människa blev av all pendling och stillasittande slapp och fet. Sov max 5-6 h/ natt och aldrig utan avbrott i sömnen. Fick ångestattack över situationen som jag dämpade med alkohol. Min fru spenderade mycket tid utanför familjen. Det var gymbesök och träningar om vart annat, jag sa aldrig till henne att inte gå och träna utan då kunde jag ju alltid ta hand om allt som skulle göras med huset (enligt mig).

    Vid årsskiftet började det vända. Flytten var gjord och barnen hade börjat på den nya skolan. Vi kunde cykla till jobbet och kilorna började ramla av mig. Pågrund av mitt arbete och det nya huset sov jag fortfarande dåligt men det började ljusna. Vi försökte hitta tillbaka till varandra men det brukade sluta med ganska taffliga försök till sex. Min fru fick inte någon orgasm och min självbild som man sjönk ganska drastiskt och så kom den jävla prestationsångesten.

    Den senaste tiden har jag känt att något inte står rätt till. Har man levt så många år tillsammans ser man de små tecken. Jag blev misstänksam och efter att jag fick svart på vitt så fick jag reda på att hon hade träffat en annan i hemlighet. Jag var ensam med barnen hemma då detta uppdagades så att inte totalt bryta ihop framför barnen var inte lätt. Som tur fick jag över dem till grannbarnen så jag riktigt kunde gå berserk. Otroliga krafter känslor kan skapa.

    Hon är förstås ångerfull. Hon älskar mig och vill ha sin familj. Hon led efter sviterna från förlossningen och trodde hon hade tappat allt vad sexualitet innebär. Hon hade träffat denna mycket yngre kille på nätet och passat på medan jag var på arbetet.

    Jag kan kan förstå min frus frustration. Alla har rätt till sin sexualitet och det är en mänsklig handling. Men det smärtar ju inte mindre för det. Hon fick orgasmer med killen så kvicksanden jag var halvt begravd i var redo att sluka mig helt. Denna gången bröt jag mönstret för mig. I stället för att dämpa ångest med alkohol ställde jag mig upp och peka finger åt den. Lovat mig själv att inte dricka en droppe framöver. I alla fall inte av fel anledning

    Jag äter minimalt så jag bara får de kalorier jag behöver. Cyklar minst 3 mil om dagen och gymkort inhandlat. Snart är jag mitt gamla jag igen. :)

    Ryck upp dig din jävla latmask eller gå å dö! Skriker jag åt mig själv när det tar emot.

    Jag älskar min fru, hon älskar mig. Vi har två underbara barn som förtjänar ett bra hem

    Min fru har även gett mig ett "fripass". Inte för att ha hämnas utan för vad hon upplevde hjälpte henne vill hon att jag ska få också. Vet inte riktigt hur jag ska tackla det ännu.

    En berättelse från en helt vanlig småbarnsfamilj. Kommentera gärna.

    Har ni varit med om liknande. Och småbarnspappor, hur tacklar ni stressen? Det är ju " manligt" att bita ihop...

    Fripass...!? Hur i hela friden ska jag tackla den. Ska jag använda den vill man ju inte gå på krogen och ragga.. massa öl och vin för att halvfull hamna i säng med någon som troligen också är full.... vad skulle jag få ut av det!! Jag måste ju lära mig hur jag kan tillfredsställa en kvinna som har fött två barn. Fyllesex hade jag tillräckligt av innan jag träffade min fru.

    "Seriös lärarinna sökes" kan ju tolkas på många sätt om man skulle skriva en annons *asg*...


    För det första. Glöm det där med fripasset. Det känns mer som en grej för henne att döva det dåliga samvetet. Problemen försvinner knappast av att du knullar med någon annan. Jag kan förvissa förstå att er långvarigt pressade situation triggade henne till otroheten som en flykt från problemen, men det betyder inte att jag hade godtagit det som en ursäkt. Har man problem pratar man med varandra. Hur du går vidare avgör du själv, men jag hade nog varit en smula skeptiskt inställd till min fru om hon hade varit otrogen och därefter givit mig "friheten" att knulla någon annan kvinna som gottgörelse. 
  • Anonym (FYI)
    Wed 12 Aug 2020 15:47
    #58

    Hur går det ts?...

  • Anonym (Hmmm)
    Fri 14 Aug 2020 22:53
    #59

    " Nu pratar vi och hon vet vad som händer om hon sviker mig igen."

    Ja det vet hon. Det händer absolut ingen ting!

  • Anonym (Tålam­od)
    Sat 15 Aug 2020 07:49
    #60

    Ha lite is i magen och andas.

    Långa förhållanden, livsstil och vardag kan tära och faktiskt göra att kärlek går i kras. Du har rätt att landa och faktiskt känna.

    Otrohet och svek är faktiskt saker som vissa förhållanden klarar... Medan andra faktiskt vittrar sönder eller sprängs av det.

    Det kommer ta tid innan du kommer och se lite klarare för det handlar ju också rätt mycket om vad ni tillsammans vill i livet snarare än det ytliga frikortet.

    Finns det ett förhållande värt att rädda är det ju smart att inte snabbt slänga ut frugan.... Men bara för att någonting ska försöka räddas betyder det inte att ni ska fortsätta som det har just nu. Ni kommer ju behöva gå vidare på nått sätt.

    Du kommer ju vara bedragen och sviken och hon är ju faktiskt den som gjorde det.

  • Sat 15 Aug 2020 08:15
    #61

    Det där lät inte enkelt, visst kan man ta professionell men jag tror det är ändå dags att gå vidare. Även om din fru har haft det kämpigt med allt så betyder det inte att hon ska vara oärlig, tvärtom...hon borde gått till dig o pratat om det.

    Det är lätt att vara efterklok, men i ditt fall hade jag försökt bytt jobb eller flyttat. Allt det där som ni gått igenom slet ut er, försökt göra allt som förenklar. Ha inte för höga krav, ta barnvakt så ni få lite egentid.

    Tänk på dig själv mer och försökt att få ditt liv att funka med dina barn. Är du utmattad o må dåligt så kommer du inte ha orken att finnas där för barnen.

    Jag och min man är ärliga mot varandra, vi har varit tillsammans i 14 år och gifta 8 år.

    Under coronatid så har vi legat mer o öppna upp ännu mer om fantasier. Han tänder på att jag ska ligga med en annan man och jag har börjat sexchatta lite och tanken i framtiden är att ta steget ut.

    Lägg upp en profil på hemligg.se o se om du kan få nån kontakt med någon där?

  • Anonym (exakt­)
    Wed 19 Aug 2020 11:39
    #62
    Anonym (Hmmm) skrev 2020-08-14 22:53:37 följande:

    " Nu pratar vi och hon vet vad som händer om hon sviker mig igen."

    Ja det vet hon. Det händer absolut ingen ting!


    Precis, det är bara ett spel för gallerierna så att TS inte ska känna sig helt som en toffel för han har i iaf satt gränser ju.... bara det att hon kan kliva över hans gränser som hon vill och det händer inte ett skit så dessa gränser finns i praktiken bara i hans fantasi och det vet hon.
  • Anonym (exakt­)
    Wed 19 Aug 2020 11:43
    #63
    Anonym (Gbg75) skrev 2020-08-06 15:04:44 följande:
    Infon har kommit då jag ställt henne mot väggen. Hon har inte haft något val. Vi har nu samma syn på vad vi ska arbeta med separat och som i par. Jag krävde att få alla svar. Vill inte att någon skit dyker upp om ett par veckor...
    Men du så naiv du är TS, du fattar väl att hon är medgörlig bara för att hon vet att hon klantat sig och riskerar att du drar. men det betyder inte att hon menar det hon säger. Du har ju redan  fått ett kvitto på att det hon säger till dig och det hon sen gör när du inte ser på är två helt olika saker, men ändå tror du att hon kommer hålla det ni kommer överens om denna gång... varför skulle hon det?
    Hon vet ju att du bara gnäller och stoja men är kvar ändå oavsett vad hon gör?
  • Anonym (Friko­rt)
    Wed 19 Aug 2020 11:51
    #64

    Ang frikort eller ej. Tycker, om eller när du kan, ska tala om för din fru att det inte kommer bli aktuellt med något sådant. Även om det kan tyckas vara storsint av henne så tror jag att det ändå kan gnaga i längden och skapa onödiga slitningar i relationen. Vad tror du?

  • Anonym (Hemsk­t)
    Wed 19 Aug 2020 20:08
    #65
    Anonym (Frikort) skrev 2020-08-19 11:51:59 följande:

    Ang frikort eller ej. Tycker, om eller när du kan, ska tala om för din fru att det inte kommer bli aktuellt med något sådant. Även om det kan tyckas vara storsint av henne så tror jag att det ändå kan gnaga i längden och skapa onödiga slitningar i relationen. Vad tror du?


    Hade inte tvekat en sekund i ts situation. Hade börjat träffa andra om hon ändå föreslagit det
  • Anonym (Anony­m signat­ur)
    Sat 9 Jan 2021 13:55
    #66
    +2

    Vad är grejen med att alla män är såna jävla hanrejar nuförtiden. Hon PIPPADE med en annan man och du typ förlåter henne och tar på dig skulden själv. Det där hanrejeriet är ju värre än det jag läste att Will Smith gjorde förra sommaren (och då ser jag honom ändå som en alfa)

    Nej det är inte manligt att bita ihop, inte i ett sånt här läge, det är fullt befogat och tillochmed nödvändigt att bli förbannad nu, både på henne och på den som knullat henne. Du behöver inte nödvändigtvis spöa upp honom men åtminstone skrämma honom för annars kan du snart räkna med att det sker igen, jag gjorde så med en som mitt ex skickade romantiska meddelanden med men det är en annan historia.

    Var en man nu för helvete och ta tjuren vid hornen! Det blir bäst för alla men framförallt för dig själv

  • Anonym (Morsa­n)
    Sat 9 Jan 2021 14:45
    #67

    Hej TS! Hur ser det ut för er idag? Hur mår du/ni?

  • Anonym (Morsa­n)
    Sat 9 Jan 2021 14:45
    #68

    Hej TS! Hur ser det ut för er idag? Hur mår du/ni?

Svar på tråden Min fru var otrogen