• Anonym (Gubbe­)
    Thu 6 Aug 2020 14:41
    2734 visningar
    81 svar
    81
    2734

    50 år och ensam och okysst

    Fyller 50 om två veckor och är såväl ensam som helt okysst. Är det bara nedförsbacke nu eller finns det möjligheter att hitta en kvinna som inte bryr sig om en 50 årig man är okysst?

  • Svar på tråden 50 år och ensam och okysst
  • Anonym (L)
    Thu 6 Aug 2020 20:34
    #41
    Anonym (Gubbe) skrev 2020-08-06 19:18:08 följande:

    Varför tycker du jag beter mig som ett offer? Jag har aldrig utgett mig för att vara ett offer. Det är ingen annan som försatt mig i denna sist.


    Var det verkligen det enda du tog till dig av i det jag skrev?

    Jag reagerade på att du skrev ?Är det bara nedförsbacke nu eller finns det möjligheter att hitta en kvinna som inte bryr sig om en 50 årig man är okysst??. Du skapar möjligheten, den finns inte bara där. Det ger intrycket av att du är ett offer för omständigheterna. Men bra, då är det bara att göra upp en plan och sätta den i verket.
  • Anonym (No biggy)
    Thu 6 Aug 2020 20:56
    #42
    -1
    Anonym (K) skrev 2020-08-06 15:44:10 följande:

    Testa män var väl knappast ett seriöst förslag till en heterosexuell man.


    Jag sa testa, finns många män som upptäcker sin bisexuella sida senare i livet, du kanske kommer gilla det.
  • Anonym (K)
    Thu 6 Aug 2020 22:02
    #43
    Anonym (L) skrev 2020-08-06 20:34:04 följande:

    Var det verkligen det enda du tog till dig av i det jag skrev?

    Jag reagerade på att du skrev ?Är det bara nedförsbacke nu eller finns det möjligheter att hitta en kvinna som inte bryr sig om en 50 årig man är okysst??. Du skapar möjligheten, den finns inte bara där. Det ger intrycket av att du är ett offer för omständigheterna. Men bra, då är det bara att göra upp en plan och sätta den i verket.


    Nja, ska man ge TS rätt i någonting så har han gjort och gör en hel del. Han har en plan. Men problemet är bara att det inte hjälper honom med mindre än att han verkligen får jobb på annan ort och hittar en extremt förstående kvinna.
  • Anonym (Va)
    Thu 6 Aug 2020 22:47
    #44
    Anonym (K) skrev 2020-08-06 20:10:28 följande:

    Det handlar inte bara om sexuell erfarenhet. Du vet att trots att han är 50 har ingen kvinna ens velat kyssa honom. Ändå påstår du dig att du skulle kunna bli intresserad?


    Ja varför inte. Hur en man är som person påverkar mitt intresse inte om andra velat kyssa honom tidigare eller inte.
  • Anonym (K)
    Thu 6 Aug 2020 23:04
    #45
    Anonym (Va) skrev 2020-08-06 22:47:59 följande:

    Ja varför inte. Hur en man är som person påverkar mitt intresse inte om andra velat kyssa honom tidigare eller inte.


    Jag har mycket svårt att föreställa mig att det finns andra än religösa kvinnor som skulle bortse helt från att ingen velat kyssa en man fram tills han var 50.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 6 Aug 2020 23:16
    #46
    Anonym (Va) skrev 2020-08-06 17:04:04 följande:

    Varför? Finns många kvinnor som inte skulle ha några problem med så länge mannen är snäll, omtänksam, respektfullt.


    Det lär inte vara många. De flesta hade sett det som negativt och märkligt
  • Anonym (Va)
    Fri 7 Aug 2020 08:41
    #47
    Anonym (K) skrev 2020-08-06 23:04:00 följande:

    Jag har mycket svårt att föreställa mig att det finns andra än religösa kvinnor som skulle bortse helt från att ingen velat kyssa en man fram tills han var 50.


    Du får tro vad du vill.
  • Anonym (Va)
    Fri 7 Aug 2020 08:42
    #48
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-08-06 23:16:50 följande:

    Det lär inte vara många. De flesta hade sett det som negativt och märkligt


    Konstig ja, men det måste inte vara negativt för det. Jag vet många kvinnor som skulle ge honom en chans och själva skapa sig en uppfattning istället för att döma honom på förhand.
  • Anonym (det går)
    Fri 7 Aug 2020 09:41
    #49

    Vi har en bekant, trevlig helt vanlig kille. Bor i en mellanstor stad i Sverige. Som varit singel sannolikt hela sitt vuxna liv. Men började nätdejta någon gång när han var 35-40, höll på ett par år och sen plötsligt träffade han en kvinna som han nu bor ihop med sen ett par år. Så det helt möjligt om man bara försöker (och förstås är normal, ser normal ut och beter sig trevligt). 

  • Fri 7 Aug 2020 10:55
    #50
    Anonym (K) skrev 2020-08-06 23:04:00 följande:
    Jag har mycket svårt att föreställa mig att det finns andra än religösa kvinnor som skulle bortse helt från att ingen velat kyssa en man fram tills han var 50.
    Hur skulle de ens märka det? Kyssar är ingen rocketscience, och varför skulle han berätta att han är okysst?

    Problemet är väl snarare det faktum att ingen velat kyssa honom, det bör finnas någon anledning till det.
Svar på tråden 50 år och ensam och okysst